Vert de terre van Farrow & Ball! Nog ietsje lichter in het echt
Wat vind je van een grotere (half) open kast om de tv? Dan kan alles wat je nu in de linkerkasten hebt daarin en heb je daar vrije ruimte voor een bureautje voor de kinderen.
Thanks! Uiteindelijk zijn we afgelopen weekend bij ASWA beland nav paar leden van hier en info vanuit familie. En we zijn daar exact zo goed geholpen. Er viel iemand uit voor een gesprek en toen heeft ze gewoon ruim 2 uur de tijd voor ons genomen met alle geduld van de wereld. Mochten we de financiën rondkrijgen dan kiezen we voor hun.
Ervaring met KVIK Leiderdorp was niet echt oké. Lelijke opstelling van het keuken. Allemaal verschillende maten kasten, waarvan ik echt dacht dat verkoop je toch niet.
Ik zou toch eens goed opruimen qua accessoires en rommeltjes, daardoor vind ik het nu heel rommelig ogen. Tv-kast zou ik helemaal leeg laten bovenop.
En dan in die andere kast alleen de mooie dingen tentoonstellen, nu weet je niet waar je moet kijken. Andere (noodzakelijke) dingen in de kast of in mooie opbergdozen.
Kabels wegwerken en wat minder op het meubel zetten zal een stuk rustiger ogen.
Goed om te horen dat Aswa bevalt. Er zit ook een vestiging bij mij in de buurt, naar welke vestiging ben jij gegaan?
Dordrecht.
Wij laten onze kruipruimte/vloer renoveren en krijgen vloerverwarming, dus er mag een nieuwe topvloer in Zijn uitgekomen op PVC en wik en weeg nu tussen twee tinten van Ambiant Estino reeks; natural oak en dark oak. Vind het vooral lastig dat je maar 1-3 plankjes mee kunt nemen naar huis en nergens het grote geheel van multipele planken met hun kleurverschil kunt zien.
Heeft iemand deze vloer toevallig die een foto van de kamer met me wil delen?
Wij hebben de dark oak. Zijn we nog steeds erg blij mee, ik probeer vrijdag een goede foto te maken.
Fijn, heel graag! Je mag ook in dm sturen als je dat fijner vindt. Heb je de Estino? Of dark oak in een andere serie?
Aah, je bericht blijkbaar niet helemaal goed gelezen. Wij hebben de Sentima Dark Oak. Laat maar weten als je iets aan een foto hebt dan stuur ik het je morgen via Pb!
Ik ben op zoek naar kussens zoals in onderstaande afbeelding, dus ca. 80 cm breed. Zowel de grotere als de smallere. Iemand een tip?
Duitsland, zijn hier de standaard maten
Thanks, heb je wellicht een tip qua website? Ik kom zelden in DE.
Ik heb zelf IKEA kussens Heb wel even een paar winkels die ik verder ken voor je gegoogled, maar die leveren allemaal alleen in Duitsland of DACH-gebied (Duitsland, Oostenrijk, Zwitserland)…
Amazon(.de)?
Ik zag in de vlogs van Bram de Wijs dat hij van die lange kussens bij de HEMA had gevonden
Nou je hebt idd gelijk. Uiteindelijk een donkerogende kleur gekozen en het is eigenlijk nog best licht haha. Goed om te weten voor andere keren
Ja, gek hè?. Goed dat je het aangedurfd hebt.
Ik zou voor variant 3 gaan, met een ronde eettafel. En dan die tafel iets meer naar het midden geplaatst ipv richting de muur met doorgang naar de keuken. Dat is ongeveer wat ik heb in een (voor een groot deel, er mist een hoek) vierkante woonkamer.
Wat is het dat je niet aanstaat aan een ronde tafel? Kan een tafel met uitschuifstuk dat probleem oplossen? Of is het dan nog steeds niks voor je?