Ja in principe kan het allemaal, ik kan de foto’s natuurlijk afdrukken op elk formaat dat ik wil, en ophangen waar ik wil.
Maar nu ik ook mijn eigen berichten zie denk ik dat ik ze maar gewoon moet afdrukken en dan besluit hoe ik ze op ga hangen!
Ja in principe kan het allemaal, ik kan de foto’s natuurlijk afdrukken op elk formaat dat ik wil, en ophangen waar ik wil.
Maar nu ik ook mijn eigen berichten zie denk ik dat ik ze maar gewoon moet afdrukken en dan besluit hoe ik ze op ga hangen!
ik snap dit soort vragen nooit. het is jouw gang, dit is veel te abstract, desnoods hang je het in alle opstellingen op en kies je dan? wat moet je met onze antwoorden
foto’s praten makkelijker. En de lijsten moeten we ook zien. Afbeeldingen ook.
Hahahhaa love deze plattegrond, die deuren .
Ik zou denk ik een lijst van 40x30 en 40/50 x 60 doen (afhankelijk van wat past qua oppervlakte muur). Dus niet beide dezelfde grootte, maar wel op hetzelfde stukkie muur.
En dan even de vorm van de lijst uitknippen op bijv. een krant en dan probeer je alles uit. Kiezen en rammen met de haakjes.
Na lang twijfelen deze vintage dijkstra eclipse lamp gekocht via whoppah, die kap kun je heen en weer klappen en de stand veranderen. Ben benieuwd, denk dat het veel sfeer gaat geven.
Ik zit met exact hetzelfde dilemma! Ik heb al miljoenen stalen bekeken en vergeleken, en kwam nu ook bij Lab frosted sand uit. Wil mijn hele huis inclusief plafond laten spuiten dus ben ook wel erg benieuwd naar ervaringen haha
Wat zou het mooiste zijn?
Ik heb al een schouw. Deze staat naast een raam. Daaromheen komt een ombouw. Alleen weet ik niet wat mooier is; de ombouw laten eindigen onder het raam of voorbij het raam. Wat vinden jullie?
Vanuit de hal zou je de ombouw bij 1 kunnen zien, maar niet bij 2. Het is er niet erg groot. Een losse stoel erbij zou dan voorbij 2 komen, maar naast 1.
Optie 1
0 stemmers
Heb je gordijnen of iets van luxaflex? En hoe veel komt de stoel naast de ombouw?
Thanks voor al het stemmen!
Virago; ik denk het zo ongeveer.
Ik zou de ombouw groter maken dan het raam en misschien wel substantieel groter. Dat er een hoge plant of zoiets op kan. Dan krijg je een verticale balans met de schouw. En de vraag voor gordijnen is heel goed, want als er nog hangende gordijnen naast het raam komen, lijkt met optie 2 de ombouw ook te kort. Dus zelfs zonder beslissing over gordijnen zou ik voor optie 1 gaan en kijken of deze zelfs nog iets langer kan.
Dat is een goede! Ik heb er echt geen kijk op namelijk. Het kan zeker langer, de ombouw. De kamer ziet er ongeveer zo uit met optie 1:
Met optie 2 eindigt het onder het raam. De hele ombouw is ongeveer 4 meter.
Het lijkt of je de ombouw in de lange variant uitlijnt met de deur aan de overkant? En dat dat ook een beetje het natuurlijke einde van de zithoek is? Mogelijk een eethoek rechts?
Op zich is het niet raar om juist zo’n ombouw de verbinding tussen de 2 ruimtes te laten zijn. Voor een plant of zoiets, heb je toch wel minimaal 60/70 cm nodig naast het raam. Maar de ombouw, misschien zelfs minder diep door laten lopen naar de eethoek rechts is niet raar. Geeft eenheid, extra berging etc. (maar budget is ook een factor).
De ombouw komt inderdaad ongeveer in dezelfde lijn als de deur. De eethoek en de zithoek hebben dezelfde lengtes, de deur precies in het midden. Beetje raar getekend.
Ik denk dat ik er uit ben en voor optie 1 ga.
Bedankt voor het meedenken!
Tipje: er komt weer een kortingscode voor 42% aan voor tylko kasten via Leonie ter Veld
Hoe weet je dat en enig idee wanneer?
Ik wil eigenlijk wel een kast van dit merk maar steeds die kortingscodes houden met tegen.
Ik had gereageerd op een van haar stories die ergens naar hintte en ze zegt in mijn Dm volgende week. Wist niet dat er al een andere influencer was met dezelfde korting! Top
Edit; zie nu ook dezelfde bij @interiorjunkie
De keuze is reuze!
En ik zie nu op de site zelf ook 40% korting.
Klopt! Ze hebben ook een hele tijd 38% gehad. Tylko heeft eigenlijk altijd hoge korting maar op een kast van bijv 5000 euro is die 2% verschil toch weer 100 euro
Ben heel blij met mn Tylko kast maar ik vind die continuen kortingsacties toch zó lame. Het is geen korting als je het altijd aanbied. Het is gewoon de prijs.