Interieurtopic #5

Ja klopt idd geen kom maar een vierkante bak! Ik had er zelf ook nooit aangedacht hoor tot ik dus hier kwam wonen en deze wasbak in de badkamer zit.

2 likes

En een Iittala outlet in Rotterdam!

3 likes

Vraagje, ik wil een plank in mijn keuken, maar ik twijfel over de breedte. De linkerkast moet nog open kunnen, dus het kan niet de lengte van hele muur worden.
Ik zat in eerste instantie zelf te denken aan dat hij links precies aflijnt met de gootsteen en rechts met het eind van het keukenblad. Maar misschien is het mooier dat hij links juist meer uitsteekt als jullie snappen wat ik bedoel?

1 like

Ik zou ‘m denk idd iets meer nog naar links uit laten steken (en wel rechts uitlijnen met de achterkant), maar kan je kastje dan nog wel open? Denk dat zo’n plank er trouwens wel heel leuk staat!

5 likes

Ik zou hem dan eerder uitlijnen met het eerste kastje! Dus waar de deur eindigt, iets meer naar links dan de gootsteen

7 likes

Als het deurtje open is zit er nog 40 cm ruimte tot de gootsteen. Dus de plank kan links van de gootsteen nog een stuk langer. Denk dat ik dat toch wel ga doen! Thanks, ook @Evenveel

3 likes

Ik heb mijn hele hal donkergroen geverfd, ook het plafon en het is zo gaaf.
Het is wel drama om te doen en ook niet overal even goed gepakt maar zo blij. Nu op naar de accessoires.

Ik wil dit uiteindelijk dit effect. Iemand een idee voor barokachtige fotolijsten?
Kringloop had niets of €80,-

12 likes

-verwijderd door moderator-

De kringloop is echt te duur geworden. Zag er laatst een verlepte stoel staan voor €100,-
Misschien is marktplaats ook nog een optie?

2 likes

Oehhh deze is heel gaaf. Dank je wel.
Marktplaats vond ik zo snel niets maar misschien moet ik er een zoekopdracht van maken.

2 likes

Als je op vinted op fotolijst vintage zoekt krijg je ook best veel leuke vanaf 2 à 3 euro

1 like

Sorry voor de late reactie, ben vanochtend weer bij de badkamerboer geweest en het is deze: Keramische Terazzo tegels Mira mat 60x60 | Megadump

3 likes

Wat had je gedeeld dat verwijderd is :sob:

2 likes

Een link naar een foto lijstje. Maar omdat daaraan verdiend kan worden, mag dat niet. Wist ik niet. Maar in een meegestuurd berichtje stond de uitleg.

2 likes

Heeft iemand toevallig ervaring (of een idee) of je iets als dit een beetje okee kunt ‘stainen’? Ik wil het wat donkerder, maar er zal wel een laag overheen zitten waardoor het moeilijk gaat… maar wie weet heeft iemand ervaring :slight_smile:

2 likes

Het is geen hout, dus dat gaat niet. De buitenste laag is een plastic folie met houtprint.

5 likes

Ja precies wat ik dacht… mmm nog even nadenken over welke kleur ik ga kiezen :smiley: Dank!

Iemand hier had ooit mega veel beige grijze tinten voor op de muur geswatched en een foto gepost dacht ik? Kan het niet terug vinden. Maar ook hier de welbekende vraag: welke licht greige tint op de (woonkamer)muur als basis…

1 like

Dat is ook compleet afhankelijk van hoe zonnig je woning is, de hoeveelheid ramen, lichtinval, je vloer/ meubels etc etc. Dus het beste blijft om zelf ook van die swatches te zetten.

5 likes

Greige?? worst of two worlds

25 likes

Taupe? Of sandy beach van flexa

2 likes