Interieurtopic #5

Ik zweer bij In The Buff van Sigma! Of nouja, ik heb hem laten mengen in Flexa verf.

2 likes

Frosted Sand van Lab Paint!

@Bunnyslippers Ik weet t maar diegene had ze allemaal naast elkaar.
Zo kun je wel de tinten en donkerte vergelijken. Ik heb er zelf ook een aantal op de muur zitten nu waar ik al 3 dagen naar zit te staren dus dan kan ik ze beter plaatsen.

1 like

Die taupe is hier echt heel donker paars/grijs. Sandy beach is een van de opties. De rest zijn mengkleuren van karwei (sikkens F0.06.79)
Wij hebben echt veel warmte nodig in de ruimte in ieder geval.

1 like

Dimity van Farrow&Ball heeft voor veel warmte gezocht bij mij thuis

3 likes

Ja hier ook! Maar is geen ‘greige’ (wat een woord :sob:)

3 likes

Vrienden hebben Lei, een gammaverf volgens mij . Vind ik een heel mooie zachte warmbeige kleur maar er valt dan ook wel veel licht op . Het kan sowieso enorm verschillen per ruimte hoe de kleur valt

2 likes

Zacht beige van Karwei is ook een mooie warme kleur!

Heeft iemand olijfgroen op de muur, zoiets:

Ik ben verliefd op deze kleur geworden, en benieuwd of iemand zo’n (geen matte) kleur heeft!

5 likes

Op Instagram kan je zoeken naar annelaure lievense, zij heeft haar woonkamer heel erg in bancha

4 likes

Misschien hoort het niet hier maar de kleuren en behang in het nieuwe huis van mama lotje zijn echt zo tof, ben echt jaloers haha.

5 likes

Ik heb het in de tuin gebruikt op mn kas :joy: echt een heeeeeel vette kleur (die van F&B) Doortje Kruisheer heeft m ook in huis in de babykamer, kun je op haar insta bekijken

5 likes

Niet van hier maar wel een paar naast elkaar om te vergelijken

1 like

Al jaren voer ik campagne richting mijn partner, voor meer :rainbow: kleur :rainbow: in huis.
Inmiddels hebben we o.a. een deur met gekleurde glas in lood, een vloerkleerd met heel veel kleuren en een blauwe keuken maar ik wil ook zooooo graag kleur op de muren.
Mijn partner ging dan overstag om eventueel een donkergroene kleur in de woonkamer te doen. We stonden vandaag met kleurstalen in de bouwmarkt en we vonden een mooie groene tint, maar vonden allebei ook dat dat wel te donker was voor de woonkamer.
Uiteindelijk zijn we uitgekomen op onderstaande kleuren, waar we testers van hebben laten maken.

Het geel voor op de muur en die oranje/rood als accent op het houtwerk.
Ik hoop echt dat dit het gaat worden, want geel in de woonkamer is echt mijn wens :joy:

18 likes

Hier Bancha op de muren in het toilet! Erg mooie kleur

3 likes

Ohhh thanks voor deze vraag! Ik zit ook te zoeken voor de babykamer naar de perfecte olijfgroene kleur, vind hem ook erg mooi bij Doortje Kruisheer, thanks @itakepictures

1 like

Klinkt heel mooi allemaal hoe je huis nu al is! :heart_eyes: deel je foto’s of doe je dat niet ivm anonimiteit

2 likes

Op aanraden van jullie afgeweken van mijn sad beige en groene staaltjes besteld.
De onderste twee zijn dus nieuw. In de linker zit ook een groene (subtiele) tint. Ik neig nu naar de groene velvet. Welke vinden jullie het mooist?

4 likes

De linker van je tweede foto!

5 likes

Die gemêleerde groene. Maar dat is ook heel erg persoonlijk, ik heb echt een hekel aan velvet. Ik kan niet tegen die vegen die erop komen en erger me bijvoorbeeld al aan dat ene donkere vlekje bij de bovenste foto. De kleur vind ik wel mooi, maar materiaal dus niet.

7 likes