Ik heb stalen meegenomen naar huis van de stoffen die ik wilde en getest met de pootjes van m’n kat of z’n nagels er in bleven hangen… dus dat zou je ook nog kunnen proberen als je een staal mee naar huis mag nemen
Wow wij hebben dezelfde stof op de bank! (Misschien zelfs wel dezelfde bank) Ik heb mijn bank en kat al meer dan 11 jaar en deze stof is absoluut krab proof!
Heb deze van een vriendin overgenomen, is van Goossens. Ben er wel echt tevreden over!
Ik ben op zoek naar een kastje van maximaal 60 cm breed, om de koffiemachine op te zetten. Ik kan echt weinig vinden op internet en in winkels.
Heeft iemand een goede tip?
Ikea heeft 348 opties smaller dan 50cm en minder dan een meter hoog (gezien je doel), dus je hebt vast meer eisen dan alleen <60cm.
Ik sluit me aan bij druppels, ribstof en een bank waar ze niet onder kunnen want ze sloopten vaak ook de voering van de onderkant haha
Ik heb microvezel geloof ik. Een stevige stof waar ze ook niet snel haaltjes in maken.
Het is in ieder geval de 1 versie goedkopere dan microleder
Ik nadat ik 's avonds laat een muur heb geschilderd: “Wat zeikt iedereen op spachtelputz, het is helemaal niet lastig om daar overheen te verven”
Ik de volgende ochtend in daglicht:
Ik heb ook een andere kamer geverfd en daar vind ik de kleur wel mooi in daglicht, maar met de lamp aan wordt de muurkleur juist koel en fel, wat niet mooi is. Vanavond even kijken of verschillende pitten iets uitmaken en anders wordt het helaas oververven vrees ik.
Kan best zijn dat het gister ook echt nog mooi was. Spachtelputz zuigt.
De hel
Wat is fijne betaalbare hoekbank/bank met chaise die ook een beetje kidsproof is? We gaan verhuizen naar een huis met een serre die deels kinderhol/deels koffie-drinken-in-de-zon plek word en ik wil daar ook een bank hebben. Ik heb nu deze op het oog, heeft iemand hier ervaring mee? Reviews zijn oke voor deze prijs denk ik
Wij hebben de jattebo van ikea. Een modulaire bank. Ik vind hm handig want er zit bergruime in en de hoezen zijn wasbaar. Je kunt hm zo duur maken als je zelf wilt met meer of minder elementen.
Hoe dan? Is niet alles gedekt? Of wel alles gedekt maar niet egaal geworden?
De applaryd van ikea!
Je ziet overal nog witte puntjes van die spachtelputz
Meer glad dan ruw
Niet glad maar ook niet ruw hahaha. Voelt gewoon geweven aan, weet niet goed hoe ik het moet omschrijven. Voelt niet vervelend aan op de huid iig
En @ velours, Ah oké. Ik heb een staaltje liggen van een geweven stof, maar die voelt heel ruw, beetje krabpaal achtig xD die valt dan sowieso af. Denk dat ik maar eens op staaltjes ga proberen met een naald ofzo het krabben na te bootsen om te kijken hoe het zich houdt
Mijn kat is geen sloper dus mijn fijngeweven bank telt niet.
Maar ik denk dat je tegen kattennagels toch al snel bij velvet of ribstof uitkomt. (Of van dat microvezel brrrr). Velvet, en in iets mindere mate ook corduroy, bestaat nu eenmaal uit heel veel heel kleine haartjes heel dicht op elkaar, waar je minder in vast kan blijven hangen. Met zulke scherpe nagels komen bij ander geweven stoffen veel sneller halen. Of je moet iets van dat bouclé hebben dat er sowieso al uitziet alsof er overal halen zitten en dan valt het niet op