Ja dit wilde ik ook zeggen! Ook al had je het erover niet echt meer bergruimte nodig te hebben, maar vind het wel altijd een stuk ruimer en mooier ogen, in ieder geval een stukje doorgetrokken zodat het niet per se tot aan je televisie komt. Evt een plant daarnaast
Goede ideeën allemaal, bedankt! Ik ga kijken of ik de besta ga verlengen of ernaast een kast plaats waar ik manden met speelgoed in kwijt kan. Alles is nu wel vrij “laag” (er is weinig in de hoogte), maar wellicht helpt het om wat plankjes op te hangen
heb je ondertussen een ontwerp die meer naar je zin is? (ik heb ook nog steeds hetzelfde probleem haha, alles is saai en badkamerontwerpers zijn ook saai)
Het gaat er even hierboven over. Vind je die voorbeelden ook allemaal niks?
Wij hebben de trofast van IKEA met witte bakken erin. En dan als tafeltje de flistad, maar dat is ook omdat ik sensory bakken daarin deed voor haar.
Het heeft wellicht minder opbergruimte dan je wilt, maar ik heb de ikea dundra speeltafel voor mn kinderen en dat bevalt goed. En qua speelhoek heb ik persoonlijk gezien less is more, hoe meer speelgoed zichtbaar hoe slechter ze spelen.
Ik merk dat nu mijn oudste bijna 4 is al dat echt kindermeubilair alweer een beetje klein wordt en dat veel lagere horizontale vlakken helemaal niet worden gebruikt (ik heb een beetje spijt van mijn småstadt, haha) en dat ze lego en kleuren gewoon aan de eettafel doet. Dus als je niet per se een speeltafeltje wilt dan kun je ook voor een gewone hoge kast gaan, met bijvoorbeeld lades of deurtjes onder voor speelgoed. Dan is het ook uit het zicht en heb je zelf ook meer dingen kwijt.
Dit is, ondanks dat die speelhoek die ik deelde wel ook mijn ervaring. Wij hebben nog een jonger kind en die staat nog wel eens aan dat bureautje, maar de oudste (bijna 6) niet. Ook praktisch nooit gedaan.
Dit ervaren wij ook. Wij hebben sinds kort in plaats van de lage bureautjes / besta kist gewoon een dressoir staan, daar staat hun speelgoed in.
Ik vind het zelf zoveel rustiger ogen.
Ja het is wel beter geworden maar ben er nog steeds niet 100% convinced over eerlijk gezegd, maar goed ik probeer er maar op te vertrouwen dat het er in het echt wel leuk uit gaat zien. Ben uiteindelijk gegaan voor alles tot halverwege de muur terrazzo, driekwart van de badkamer de roze tegel erboven, douchewandje ook en dan de nis daarin weer terrazzo, en de muur bij de deur en achterwand douche wit met een gekleurde voeg in de kleur van de roze tegel. En dan ga ik het nog wat aankleden met funky accessoires als spiegel, badmat, lamp in een andere kleur, denk groen of blauw.
Vond het allemaal best lastig kiezen op basis van een paar losse elementen en dan in zo’n render waarin de kleuren eigenlijk voor geen meter kloppen. Dus ik vind het zelf ook nog wel spannend haha.
Waar zit jij aan te denken?
Ja verschrikkelijk he, moet zeggen dat de render van jullie nog wel echt een betere kwaliteit is dan bij mij.
Het probleem zit bij mij het meeste in de balans vinden, zorgen dat contrasten niet te extreem zijn en het niet te koud wordt. Wij doen een volledige reno van een huis dat op dit moment niet bewoonbaar is dus wil ook wel dat alle ontwerpen en vibe bij elkaar passen.
Vind deze badkamer ook prachtig maar zou zelf nooit de tegels hebben gepakt. Twijfel hierdoor wel of er niet een derde tegel in de badkamer bij moet.Toevallig is ons keukenontwerp ook gebaseerd op een ontwerp van deze winkel.
En heb gisteren samples besteld van de tegels van deze badkamer
Renders weg.
Die eerste roze badkamer is geweldig en zeker die 3 tegels bij elkaar, zou dat echt proberen na te maken
Ik vind het alleen zo lelijk met die donkere voeg. Het ziet er veel frisser uit met een lichte voeg:
Ook in jouw voorbeeld hebben ze verschillende voegen gebruikt volgens mij
Hier de lichte
En hier de donkere.
En zou zelf ook niet zoveel voegen willen in de douche. Vind je grote marmerlook tegels mooi? Dan heb je lekker weinig voegen en toch niet zo’n egale muur.
Zulke tegels in je douche en dan de kleine tegeltjes achter je wastafelmeubel
Ohja sowieso lichte voeg. Die render bij ons is echt slecht. Marmer komt er helaas niet in maar ik wil ook wel graag grotere tegels in de doucheruimten als ik nog mooie kan vinden na 6 maanden zoeken.
Bakker tegels in Vlaardingen misschien?
Welke lamp hebben jullie boven te eettafel hangen?
Alles wat ik online zie vind ik niet zo mooi en ik wil geen zwart/mangohout stijl. De eettafel is rechthoekig met 6 zitplaatsen en we hebben inmiddels een swinglight systeem dus een breed omhangsysteem is geen optie.
Helaas heb ik geen foto’s, maar wel 2 screenshot uit filmpjes.
Zouden jullie mee kunnen denken?
Wij hebben deze. Is goudkleurig en je kunt hem op alle scharnierpunten van richting veranderen. Weet zo geen naam of merk, maar komt van Lampyes in Haarlem.
Ik mis kleur, dus ik zou gaan voor zoiets als de HAY Pao hanglamp of een &tradition flowerpot hanglamp (wel prijzig)