Interieurtopic

Ik denk ook dat de bank niet zo mooi bij de muur staat.

Nee ik denk dat jullie gelijk hebben :worried: de zoektocht gaat voort :grin:

Ik heb totaal geen verstand van interieur en kleuren maar ik dacht aan donkergroen of donkerblauw bij jouw muur? Misschien is dat mooi? En zo’n fluweelachtige stof?

2 likes

Klinkt inderdaad mooi!

image

Kom ik weer met mn westwing spam:
https://www.westwing.nl/hanglamp-ray-verstelbaar-1806983.html?c=c-shine-bright3

Hij is 219 euro

1 like


Ik zit al sinds ik hier woon met deze kant van mijn woonkamer. Met alles ben ik tevreden in mn woonkamer, behalve met deze kant. Ik vind het nog erg kaal, maar weet niet hoe ik dit kan oplossen. Hebben jullie ideeën? Er komen nog licht grijze gordijnen voor waar je een beetje door heen kan kijken, maar ik weet niet of dat veel helpt. Het raam maakt het gewoom een groot gat haha, al lijkt het volgens mij niet zo op de foto. Ik heb al twee grote vazen maar die staan nu ergens anders. Ik hoop dat jullie nog iets leuks weten!

Dit is trouwens de andere kant, tegenover het raam.

1 like

Ziet er leuk uit! Ik denk dat de gordijnen wel veel zullen schelen. Misschien nog een radiator ombouw?

1 like

Je hebt wel een heel mooi uitzicht! Ik zit te denken aan een ombouw over de verwarming waar je evt met wat kussens een zitje kunt maken. Dan betrek je het wat meer bij de woonkamer.

2 likes

Ik denk dat gordijnen echt een groot verschil zullen maken. Evt plantjes ophangen voor het raam? In zo’n plantenhanger.


Je hoeft natuurlijk niet je hele raam vol te hangen maar even voor het idee!

7 likes

Wauw Dankjullie! Even een andere kijk er op helpt al heel erg. Ik ga zo’n ombouw even uitzoeken, zo’n zithoekje lijkt me heel leuk! En van die hangplantjes ook :hugs:

1 like

Op 9:10 van deze vlog vind ik een mooie ombouw voor de radiator. Denk dat dat hout ook wel gezellig in jouw woning staat!

1 like

Ik vind die verf heel mooi, maar heb jij die gekocht in België? Kan online het nergens vinden en ook geen verkoopadres in NL!

1 like

Volgens mij is dat Flexa in Nederland. En als mijn timmermansoog gelijk heeft, deze kleur…https://www.flexa.nl/nl/kleur-informatie/vol-appel-mengkleuren-collectie

1 like

Oh wat goed!! Ik had nog op flexa gezocht met die kleurcode, maar daar kon ik niks vinden maar het is dus gewoon een andere naam. Is idd zelfde kleur, top!

Ik zie dat je al geholpen bent :biggrin: Is inderdaad een mengkleur en die tint lijkt me identiek ja!

2 likes

Je zou ook een wat grotere plant neer kunnen zetten. Dat vult de hoek ook wat meer. De gordijnen zullen al veel doen denk ik.

Is dit een pax kast? Want anders zou je er ook gewoon deuren voor kunnen kopen. Is wel prijzig, al zal zo’n groot gordijn ook vrij duur zijn.

2 likes

Ik heb zelf een kledingkast gemaakt en daar een gordijn voor gemaakt. Ik heb die goedkope witte gordijnroede en een gordijn van de kwantum van €17 ervoor gebruikt. Heel handig

Andere ideeën:

  • Rolgordijnen
  • zelf deurtjes maken
1 like

Ik zou het rechterdeel weghalen en in het linker deel planken maken. En dan inderdaad een kant en klaar gordijn ophangen aan een roede.

1 like

Volgens mij is het ook een pax kast inderdaad! Bij de Ikea kun je hier allerlei inzetstukken voor kopen en zou je m dus helemaal anders kunnen inrichten als je dat nog wil… Die onderdelen heten Komplement. Dus ipv roedes zou je planken en lades kunnen plaatsen, misschien bevalt de kast je dan beter? Ik denk dat deuren het wel minder rommelig maken dan een gordijn, maar snap ook dat je in jouw geval er niet zoveel in wil investeren.

2 likes