Heeft iemand tips waar je leuke kussentjes kan vinden? Ik zoek iets in wit-creme en roze-roest-terracotta tinten en ik vind de wat ‘ruwere’ en gebreide stofjes leuk. Ik zag bij H&M wel wat leuke kussentjes maar zie verder tussen de bomen het bos niet meer.
H&M is ook mijn Go-To. Ik zou daar wat neutrale halen en dan een accentkussen van misschien Wehkamp of Sissy-Boy (maar die heeft nu niet echt de kleuren die je zoekt, als ik even snel kijk). Verder kan je misschien nog bij Zara Home kijken, die heeft vaak wel dat soort kussentjes. Leen Bakker en Karwei/Kwantum zijn ook altijd het proberen waard.
Sostrene Grene heeft ook wel dat soort kussentjes en Casa
Weet iemand of je ergens kaartjes met korting voor de vt wonenbeurs kunt scoren?
Omdat iemand hierboven h&m aanraadde post ik even deze eigen foto, dit is een ijsblauw/grijzige kussenhoes van de H&M, heb er volgens mij zelfs 20-25 euro voor betaald en na een maand zakte hij al zo uit als op de foto. Dus dat is echt geen aanrader. De voorkant is 85% acryl en 15% wol.
Ah, wat lelijk. Zonde! Maar het zegt denk ik niet heel veel over het merk hoor, denk dat dit gewoon een slecht stofje is. Ik heb al jaren kussenhoesjes van H&M en ben heel tevreden.
Oh ja dat bedoelde ik, dat je kussens van die stof moet vermijden Hij lijkt wel op het kussentje waar om gevraagd wordt vandaar. Met andere winkels heb ik geen ervaring dus kan alleen deze delen.
Aah wat zonde inderdaad! Ik ga erop letten bij het uitzoeken, misschien moet ik dit stofje niet nemen. Ondertussen heb ik nog steeds niks gekozen overigens
@SpeedOfSound wat een mooooi huis!! Ik zou ook voor een houten vloer kiezen. Oogt warmer en ik vind hout sws altijd zoooo mooi. Je zou ook voor een hele donkere houtenvloer kunnen kiezen en dan plafond wit. Of juist een hele lichte (of witte) houten vloer en dan het plafond in een kleur (geen felle). Of een zwart plafond en lichte houten vloer. Word heel enthousiast van jullie huis haha😂
Ik vind zelf dat boho sfeertje meets modern ook super mooi en dat past ook goed bij het huis denk ik!
Visgraat

Qua plafond
Mijn moeder heeft thuis de keuken en eetkamer aan elkaar en dan een doorgang naar de woonkamer. Zij heeft een mooie eettafel, een hoekbank (niet een chillbank maar echt een om op te zitten tijdens het eten) daarbij en aan de andere kant vd tafel stoelen. Boven de bank hangt een schilderij en verder heeft ze een grote plant, wat glazen hangers aan het raam en een groot kleed onder de eethoek. Omdat de keuken in dezelfde ruimte is is het niet te leeg, maar als je dat niet hebt zou ik idd kiezen voor een buffetkast of een mooi dressoir, en dan wat extra planten en iets moois aan de muur, of misschien een leuk behangetje (ik hou van behang haha).
Ja en als je niet van behang houdt doet een mooi kleurtje het ook altijd goed. Ik ben zelf helemaal weg van dit behangboek https://www.behangkoopjes.nl/AS-creation-Move-Your-Wall (en dan vooral 96000-2, maar die heb ik dan ook op de muur ) Er is sowieso super veel te vinden dus er is vast wel iets wat je leuk vind en je kan echt een mooi effect maken met een behangetje. Succes ermee!
Wij zijn opzoek naar een nieuw huis en ik kan nu al niet wachten om iets nieuws in te gaan richten
Heeft iemand hier misschien zwarte kranen? Ik wil de kraan in ons huurhuis vervangen want de keuken is zo’n saaie keuken. Tips om dat nog wat op te leuken zijn welkom. Maar nu wil ik dus graag zwarte greepjes en een zwarte kraan. Maar ik twijfel of er niet heel veel kalk op de kraan komt.
Heeft hier iemand de VTwonen visgraatvloer in eiken white wash? Zo ja, hoe bevalt hij? Ik heb er gewoon amper van kunnen slapen haha.
Ik hoop hetttttt. ️
Ik wil ook zwarte kranen, maar wij gaan wel een waterontharder installeren, anders zou ik het niet aandurven, wij hebben erg hard water. Hoeveel kalk verzamelt zich op jullie huidige kranen? Aan de andere kant hoeft een kraan niet heel duur te zijn en in een huurhuis misschien ook niet voor eeuwig mee te gaan.
Ja ik snap dat jullie een waterontharder nemen. Mijn ouders hebben dat ook, echt ideaal!
Maar jullie doen alle kranen zwart? Ik doe alleen die beneden en ook niet een super dure, maar goed als dat ding er na 2 maanden niet meer uitziet, vind ik het wel zonde van het geld. Wij hebben beneden trouwens nooit echt veel kalk op de kraan, boven wel trouwens bedenk ik nu. Hmm apart
Ja ik ook! Ben heel benieuwd naar wat foto’s als het af is
Ik wil ook een zwarte douchekraan en badkamerkranen, vooral de douchekraan verzamelt kalk als een gek nu, ik denk omdat je die vrij veel/lang gebruikt en altijd met warm water.
Zal wel foto’s posten van het proces! Kerstavond is het zover haha.
We hebben toch besloten om niet voor het VTwonen parket te gaan, maar voor een echte echte houten vloer. Dus nog eventjes doorsparen.