Waar hebben jullie de vloer vandaan? Wij willen ook vraag een pvc visgraat vloer
Wij hebben quickstep impressive. Ik wilde per se hout en toen zagen we dit laminaat en was ik toch verkocht. Was 25 euro p vierkante meter ofzo!
Zou je mij de foto kunnen pben? Zit er ook aan te denken om pvc te nemen.
OK ik wil graag in dit hoekje een wandplank ophangen
weggehaald
Ik denk nu aan deze:
Met donkere houders. Maar hij is er ook in het wit:
Wat is mooier denken jullie? Heb er of dit witte dekbed op of een groen exemplaar.
Ik wil graag een subtiel lichtsnoer rondom de spijlen van mijn bed. Niet dat het meteen een hoeren kiet lijkt. Heeft iemand een tip?
Ik heb kerstlampjes van de action door mn huis hangen, gewoon het hele jaar. Zijn snoeren met kleine ledlampjes, maar wel warm licht. Weet niet of je zoiets zoekt of iets anders in gedachten had?
@anon81733682 Ja zou ook voor wit gaan denk ik. Vknd de groene mega tof, maar als je er bijvoorbeeld boeken op zet, is het misschien weer heel erg druk.
Of misschien ook niet, pff lastig.
Wit, kan je makkelijker spelen met de spulletjes die je erop zet denk ik.
groen!
Wit! Groen wordt naar mijn mening te druk in je kamer omdat hij niet enorm groot is. Wit is dan wat rustiger.
Wel hele mooie planken hoor
Mooie vloer! en ik snap je keuze helemaal.
Groen. Ik vind al dat wit veel te leeg.
Ik denk dat de groene heel mooi past bij het roodbruine van je kast en witte van je lakens en zwarte metaal van je bed. Erg fijn sfeertje!
Groen!!! Heel mooi
Jongens dank dank dank voor alle suggesties!! Het wordt groen. Ik voel me namens mijn kamer wel verplicht even te zeggen dat jullie nu het meest witte deel zien, er is kleur te bekennen, wellicht maak ik een keer foto’s van de rest voor het show je (woon) kamer topic. Maar was zo blij door iedereen die groen zei, toen wist ik eigenlijk genoeg. Ok lang verhaal over niks maar bedankt!!
Oooo is dat topic er?! Ben zo benieuwd naar hoe iedereen woont
Mid century sideboard
Dankjewel!!
Wauw wat mooi, ik ben ook al een tijdje opzoek naar zo’n kast maar weet niet goed waar ik moet zoeken.