Ik heb dot haakje gekocht bij de action ( en opgehangen)
Maar wat kan ik er aan hangen?
Ik heb zo’n macramé hanger met een plant er in geprobeerd, maar dat is erg too much.
Iemand inspiratie?
Ik heb dot haakje gekocht bij de action ( en opgehangen)
Maar wat kan ik er aan hangen?
Ik heb zo’n macramé hanger met een plant er in geprobeerd, maar dat is erg too much.
Iemand inspiratie?
Ja denk ik wel! We vonden het ook best wit, tot we alles opnieuw gingen doen. Maar als je echt wit wil, is 9010 niet de keuze denk ik.
@schorem in de bouwmarkt hebben ze meestal wel van die teststukjes met allerlei wit naast elkaar!
Een serie fotolijstjes onder elkaar, of iets lichts of iets dat glinstert of een houten hart met tekst erop? Het zijn maar ideetjes
Wij hebben op de gok 2 jaar geleden één bij Wehkamp (Wehkamp’s Own) besteld en is echt de hemel. Deze hebben wij:
@Blush ik ben ook echt super blij met mijn wehkamp boxspring! Slaap er nu bijna 10 jaar op en begin nu pas te merken dat de matrassen een beetje doorzakken.
Wij hebben 9010 maar dat is wel warm wit zoals hierboven ook genoemd. Wij wonen in een oud huis dus ik vind het hier heel passend maar als je een wat strakker/moderner gevoel wil is 9016 misschien een betere optie. Wij hebben trouwens muurverf gebruikt die goed schoon te maken en is en dat is zoo’n uitkomst. Heb er zelfs tomatenvlekken mee uit de muur gekregen!
Oke misschien kan iemand hier me helpen
Onze hal is momenteel een grote lelijke rommel. Open schoenenrek, veel te volle kapstok, behang er half af😂 Ik wil het eigenlijk rustig hebben, dichte schoenenkast (ik dacht aan deze van Ikea). Maar wat doe ik dan met m’n jassen? En hoe kleed ik de rest van de hal leuk aan?
Ik kan evt de jassen in de trapkast hangen maar dat vind ik ook niet echt een ideale optie.
Oeh maar wel een mooie basis met dat glas in lood raam! Kun je niet ergens een vintage laag kastje scoren voor schoenen en losse meuk? En dan een kapstok waar je alleen de jassen van dit seizoen op hangt en de winterjassen ergens opbergt? En dan een mooi langwerpig kleed bv beetje kelim achtig idee? En voor de rest mooi licht houden, zodat dat glas in lood er echt uitspringt?
Waar nu het rek staat zou de schoenen kast kunnen en dan een kapstok boven de verwarming. En alle gevouwen dingen miss dan wel in de kast, alleen de dagelijkse dingen daar op hangen
Zoiets vind ik ook mooi. Maar dan niet al die schoenen en frutsels zo laten staan.
Zoals hierboven is gezegd: zoveel mogelijk uit het zicht. Winterkleding wegleggen in de zomer. Eventueel sjaals in een opbergbak doen.
Ik heb trouwens geen idee waar dit van is. Maar dit is vast vergelijkbaar te vinden!
Ik ben op zoek naar een badkamermeubel. Het liefst hout(kleurig) met 2 lades en 2 waskommen er op. Het lijkt wel een onmogelijke zoektocht! En als ik dan wat heb gevonden dan is het voor €3000,-
Bij Ikea hebben ze een mooi meubel, mooie kommen, maar volgens mij is het houten werkblad een andere kleur dan het meubel… aargh. Of zou je dit zelf in dezelfde kleur kunnen krijgen?
Ik heb van ikea de witte, met een bamboe blad en vrijstaande waskom. Niet geheel houtkleurig, maar wel erg mooi. Alles bij elkaar inclusief kraan en waskom voor 300 euro. Volgens mij is het spul waarvan het kastje daar is niet in dezelfde kleur als het blad te krijgen. Zijn ook andere materialen.
Oh ja dat bamboe blad bedoelde ik! Echt jammer, ik zou juist het kastje en het blad in dezelfde kleur willen hebben. Wel een hele mooie prijs. Misschien moet ik toch het witte kastje overwegen
Ik vind deze eetkamerstoelen zo mooi, welke eettafel past daarbij? Eettafel met gouden poten lijkt mij ook too much goud…
https://www.bol.com/nl/p/austin-donkergrijs-met-gouden-poten-set-van-2/9200000112766349/
Ik heb echt precies hetzelfde probleem Had serieus nog niet aan ikea gedacht @Shaaar , die is wel mooi!
Dit is bij ons het eindresultaat! Kan dus ook met ander kastje of andere waskom.
Edit: het materiaal van ikea valt me trouwens alles mee. Was bang dat het zo’n samengeperst karton kastje zou zijn, maar het is degelijker spul dan de rest van hun meubels. Of het er over 10 jaar nog staat durf ik niet te zeggen, maar ben er echt blij mee.
Oooo héél leuk!!
Wat is jullie ervaring met nepbloemen?
Ik heb graag zo’n veldboeket op tafel maar mijn vriend zegt per definitie al nee omdat het nepbloemen (= lelijk) zijn… Maar elke 2 weken zo’n bos kopen is niet te betalen.
Ik heb een zijden veldboeket op tafel staan. Vond hem heel prijzig maar vind hem wel echt lijken. Ik krijg maandelijks een bos binnen via Bloomon die ongeveer 2 a 2,5 week blijft staan, de rest van de tijd zet ik dan de zijdebloemen neer. Moet wel zeggen dat ik toch echt net iets mooier vind staan.
Ik vraag me altijd af hoe je die nepbloemen dan schoonmaakt aangezien er stof op komt, afspoelen ofzo kan niet lijkt me?
Ik koop elke week/2 weken gewoon bloemen die in de bonus zijn of bij de Lidl(die heel lang blijven staan!) vind een grote bos van de bloemist super mooi maarja is niet te betalen.