Interieurtopic

Voor ons nieuwe huis ben ik zoek naar een nieuwe eetkamertafel en ben eigenlijk op zoek naar zoiets (uit de vlog van Jill). Heeft iemand zo’n tafel? Of tips waar deze te vinden is?

Ik heb het idee dat dit soort tafels nu op heel veel plekken te vinden zijn, in ieder geval bij winkels als Goossens etc. op woonboulevards.

3 likes

Ja ik heb zo’n soort tafel echt bij elke woonwinkel wel gezien behalve ikea dan haha.

2 likes

Wij hebben zo een van Karwei, het blad is wel dunner dus niet zo robuust. Maar echt bijna elke winkel heeft zulke tafels!

1 like

Dankjewel allemaal!

Ik vind t wel mooi! Doet me een beetje denken aan spiced honey van flexa. Die stond bij ons in de woonkamer helaas niet mooi door de lichtinval maar is wel een mooie kleur.

2 likes

Thanks! Het is de rich butterscotch, iets lichter dan spiced honey. Denk dat ik het gewoon ga proberen! Met het kleine stukje op papier kan ik geen inschatting maken, moet het gewoon helemaal zien denk ik!
Het is nu zo bij ons @ClaireChatlotte (wel heel rommelig atm)

5 likes

Ik denk dat het wel mooi gaat staan. Je hebt toch een app van flexa? Die een foto maakt en dan kun je een kleur kiezen en laat hij zien hoe het ongeveer wordt. Zie het wel een voorbij komen bij vt wonen.
Edit: the flexa visualizer app.

2 likes

Klinkt alsof je liever gewoon je geld terug krijgt omdat je een nare ervaring hebt met hun klantenservice. Volgens mij is dat nu de snelste weg naar een gloednieuwe tafel die helemaal naar je zin is. Die kan je dan online bestellen tegen die lagere prijs.

6 likes

Kan je niet gewoon de koop ontbinden en bij die andere zaak de tafel bestellen?

4 likes

Zeiden ze echt “helaas pindakaas”?? Omdat ze hoorden dat je Nederlands praat? Klinkt alsof ze niet gaan willen meewerken.
Denk ook niet dat je veel korting gaat krijgen op het show model, aangezien ze over een maand die nieuwe bestelde tafel er dan moeten neerzetten.

Even over het België-gedeelte, je mag hier gerust op je strepen staan zoals je dat in Nederland zou doen. Ze zijn gewoon met uw voeten aan het spelen, zoals ze dat hier zeggen :upside_down_face:

Ik weet niet hoeveel je er voor zou kunnen vragen, maar als je het toonzaalmodel krijgt is minstens 30% korting (op de geafficheerde prijs!) wel gerechtvaardigd, lijkt mij. En als ze moeilijk doen, inderdaad de koop ontbinden en online bestellen misschien? Het resultaat (nl. de leverdatum) is dan toch hetzelfde.

6 likes

Klinkt echt als een flapdrol

7 likes

Klinkt heel vreemd allemaal…
Als je niet mag annuleren en ze hebben je niet op de hoogte gehouden over vertraging, moeten ze die tafel gewoon binnen de 4 weken leveren. Desnoods moeten ze hem gewoon zelf ophalen bij die fabriek (vaak staan ze daar gewoon klaar, maar willen ze alleen grote leveringen doen ofzo). Of anders inderdaad genoeg korting op dat showmodel.

Haha hij heeft toch iets raars met Nederland dan.
Maar goed dat je gewoon gegaan bent en klinkt als een prima oplossing!

1 like

Goed gedaan!

1 like

Nog 5 nachtjes tot de sleutel :face_with_hand_over_mouth::baby:t3::partying_face:

Even een vraagje, ik wilde dus heel graag de kleur van farrow& ball ammonite op alle muren in onze woonkamer met spierwitte kozijnen. Nu hebben we nogal wat klussen die gedaan moeten worden en geen onbeperkt budget dus eigenlijk komt het erop neer dat ik die verf veeeel te duur vind. Er moet toch een mengkleur zijn die daar heel dicht bij in de buurt komt? Maar hoe kom ik daar achter? Ben net al bij de bouwmarkt geweest en heb wat kleurstaaltjes mee maar ik kan dat vanaf een foto van internet echt 0,0 beoordelen of het wat op elkaar lijkt.

Al schijnt de intensiteit van de kleur met elk licht totaal te kunnen verschillen maar dat vind ik juist mooi! Foto is van google trouwens, niet mijn huis

Kleurstaaltje die er op lijkt te lijken maar ik vind het zo moeilijk. Ik kies altijd de verkeerde ondertoon of net te donker dat ik er binnen een maand weer op uit gekeken ben (zo wilde ik ooit een antraciet muur, maar liet ik de mengkleur ‘drop’ mengen, eenmaal op de muur had het dus een bruine ondertoon haha opzich ook wel te verklaren door de naam maar ja :woman_shrugging:t4: Toen zat t er al op)

3 likes

Je kunt farrow&ball vaak ook in een huismerkverf laten mengen. De f&b verf is wel heel goed vind ik!

1 like

Ja kan dat? Maar de bouwmarkt waar ik was had maar 3 kleurtjes farrow and ball (niet die ik wilde dus) of maakt dat niet uit?

Al heel wat muurtjes geverfd maar vind een histor of flexa (vaak in aanbieding) ook prima!

Wij hebben ook een kleur van farrow and ball laten mengen in een huismerk. Kan gewoon bij de bouwmarkt.

1 like