Nee dat zou niet uit moeten maken. Je kunt gewoon vragen om flexa verf te laten mengen in de kleur ammonite van farrow & ball, en dan komt het het waarschijnlijk niet 100% overeen maar wel bijna.
Wow hahaha ik dacht hier weet vast niemand een ‘perfect’ antwoord op maar ik ben helemaal blij
love dit forum
Jep dit kan zeker! Ze kunnen alle kleuren tot heel wat jaar geleden terugzoeken. En ook mengen in huismerkverf dat is nog goedkoper dan flexa oid
Mijn zus heeft champignon als ‘standaard’ kleur in huis en die is echt heel mooi! Vooral met witte plinten/deuren etc.
Ik zou standaard kotsend door huis lopen met de naam van die kleur
Hahaha ja dat wel
Love champignons (nee maar echt) dus misschien juist een goede keus
Hele mooie slaapkamer! Mag ik vragen waar je vloerkleed en plantenstandaardje van zijn?
Tip voor iedereen die goedkope eetkamerstoelen zoekt:
Vier stuks voor 99,50!
Link
Ook vier stuks voor 99,50, ook in roze of grijs. Link
Ik zou wel heel benieuwd zijn naar een mini fotootje icm een kozijn oid maar het is het huis van je zus dus je hebt vast geen foto ervan he?
Wauw super mooi!! Dankjewel!
Prachtig!
Wauw
Ah wat fijn dat je hem nog hebt kunnen vinden! Staat mooi. Ik ben ook heel blij met die van ons, ook via een adres in Duitsland opgehaald haha. En het bijpassende bankje opgehaald in een Ikea in Duitsland.
Dat bankje is inderdaad ook heel mooi!
De muur is geverfd! Vind het (gelukkig) heel mooi staan. Maakt dit stukje van het huis veel warmer. Dank voor het meedenken!
Dat is juist leuk
A house is not a home…
Wij denken eraan om een Solid Surface-wastafel te nemen (met daaronder een eikenhouten badmeubel). Zijn er hier ervaringsdeskundigen? Waar we op moeten letten, waar eventueel aan te schaffen e.d.