Interieurtopic

Nee dat zou niet uit moeten maken. Je kunt gewoon vragen om flexa verf te laten mengen in de kleur ammonite van farrow & ball, en dan komt het het waarschijnlijk niet 100% overeen maar wel bijna.

2 likes

Wow :exploding_head: hahaha ik dacht hier weet vast niemand een ‘perfect’ antwoord op maar ik ben helemaal blij :star_struck: love dit forum

1 like

Jep dit kan zeker! Ze kunnen alle kleuren tot heel wat jaar geleden terugzoeken. En ook mengen in huismerkverf dat is nog goedkoper dan flexa oid :slight_smile:

1 like

Mijn zus heeft champignon als ‘standaard’ kleur in huis en die is echt heel mooi! Vooral met witte plinten/deuren etc.

1 like

Ik zou standaard kotsend door huis lopen met de naam van die kleur :face_vomiting:

1 like

Hahaha ja dat wel :face_vomiting:

@Gravitate ff opgezocht

Love champignons (nee maar echt) dus misschien juist een goede keus :joy:

Hele mooie slaapkamer! Mag ik vragen waar je vloerkleed en plantenstandaardje van zijn?

1 like

Tip voor iedereen die goedkope eetkamerstoelen zoekt:

Vier stuks voor 99,50!
Link

Ook vier stuks voor 99,50, ook in roze of grijs. Link

3 likes

Ik zou wel heel benieuwd zijn naar een mini fotootje icm een kozijn oid maar het is het huis van je zus dus je hebt vast geen foto ervan he?

Even zo met stickers voor de gezichtjes van de kinderen.

Wauw super mooi!! Dankjewel!

Prachtig!

1 like

Wauw :heart_eyes:

1 like

Ah wat fijn dat je hem nog hebt kunnen vinden! Staat mooi. Ik ben ook heel blij met die van ons, ook via een adres in Duitsland opgehaald haha. En het bijpassende bankje opgehaald in een Ikea in Duitsland.

37 likes

Dat bankje is inderdaad ook heel mooi!

1 like

De muur is geverfd! Vind het (gelukkig) heel mooi staan. Maakt dit stukje van het huis veel warmer. Dank voor het meedenken!

49 likes

Dat is juist leuk :heart:
A house is not a home…

2 likes

Wij denken eraan om een Solid Surface-wastafel te nemen (met daaronder een eikenhouten badmeubel). Zijn er hier ervaringsdeskundigen? Waar we op moeten letten, waar eventueel aan te schaffen e.d.