Goede keuze! Staat mooi.
Net onze nieuwe kast ineen gezet in de woonkamer. Met grote dank aan mijn vriend om toe te geven aan de Dusty pink kastdeurtjes
Ik heb net bij de gamma mooie flexa lak gekocht. Om mijn oude keukentafel mee te lakken. De tafel is ouder dan ik ben. Het was een kado voor het huwelijk van mijn ouders. Ik kan er geen afscheid van nemen dus ik hoop dat hij er straks weer mooi uitziet.
Wat leuk! Ik heb ook een paar van zulke ‘erfstukken’ in mijn woning staan, die ik echt nooit weg wil doen. Laat je ons een foto van het resultaat zien (en liefst ook een van hoe hij ervoor uitzag)?
Net deze posters en lijsten besteld voor boven de eettafel (deze foto is PS). Na een half jaar komt er eindelijk iets te hangen. Nu nog beslissen wat ik boven de bank wil.
Ik zoek iets leuks voor op mijn salontafeltje, en iets van een grote poster of print die in mijn interieur past. Waar ik sta is een lange witte muur met een laag wit TV meubel en daar staan mijn gouden insecten op. Die wil ik daar graag houden. Er naast een grote grijze ouwelullenstoel.
Heeft iemand een suggestie? Andere tips/aanbevelingen zijn ook welkom. Ben hier heel blij mee maar het is nog wel een beetje leeg.
Vind je muur heel mooi! Is dit mat zwart?
Wat een mooi hoekje!
Mag ik vragen waar die stoelen van zijn?
Thanks! De stoelen zijn van Fest Amsterdam!
Ja iets levends is misschien wel leuk. Denk dat een laag breed plantje ofzo misschien wel leuker/handiger is dan een vaas met bloemen.
Thanks!
Thanks! Weet je nog welke kleur het is en van welk merk?
Vintage kandelaar op de salontafel?
En wat een lief hondje. Poseert ook zo netjes!
Edit misschien aan de muur een hoagard wereldkaart van metaal? Of iets van mapawall?
Heeft iemand hier toevallig een tip voor eetkamerstoelen die een leuk vrolijk kleurtje hebben, effen. Mag wel beetje knallen.
Ik vind de schoolstoelen van Zuiver heel leuk maar die knallen qua helaas wel heeeel erg. Maar zoiets zoek ik dus wel!
De Fest Amsterdam stoelen van hierboven zijn in heel veel kleuren en verschillende soorten stof verkrijgbaar.
Ik heb net stoelen van Kick Collection gekocht, die zijn er ook in veel kleuren
Echt zoooo leuk ingericht, hoeveel m2 heb/had jij?
Heel vet!
Ohhh waar is die bank van? Vind em echt heel mooi en ben ook naar zoiets op zoek!