Mooi! Ik vind je eetkamerstoelen ook prachtig.
Wauw prachtig huis! En ook mooi ingericht zeg! 
Ben nu druk aan het klussen/ verven in mijn nieuwe huis. En wilde alvast een fotootje delen van mijn muur in de woonkamer die ik vanavond af heb gemaakt.
Tegen deze muur komt ook nog een boekenkast in de zelfde groene kleur. En tegen een andere witte muur komt nog een klein kastje in die kleur.
Ben best wel trots op het strakke resultaat
Lief allemaal. Ben ook mega blij. Heb niks nieuw gekocht eigenlijk alleen in dit huis komen alle meubels zoveel mooier uit! Volgens mij komen ze beide van kwantum. Wel al een tijdje geleden
Ah ziet er goed uit, ben benieuwd naar het eindresultaat!
Wat een mooie kleur groen! Welke is dat?
Vind het ook een mooie kleur! Hij is in het echt wel iets anders van kleur als op de foto.
Het is deze https://www.flexa.nl/nl/producten?id=2096&color-name=M3.47.29&color-rgb=03664F&color-id=264407&cccid=1875517
Ik kan niet geloven dat het je gelukt is via Marktplaats. Zijn het echte Thonets?
Geeen idee! Ik had er 4 voor 60 euro dus denk het niet (of een héle goede deal haha)
Zeker fake dan, tenzij je Thonet in de stoelen ziet staan. Maar 4 voor 60 euro is hoe dan ook een mooie prijs. Er is hoop!
Het maakte me ook weinig uit. Met hond, kat en vent die allemaal geen zak om het interieur geven vind ik de neppe variant wel een betere keuze gok ik 
Oh wauw wat mooi zeg!!!
Echt super sfeervol. Zo te zien staan er bij jou in de straat alleen maar sfeervolle huizen 
Het is een oud klooster waar we op uit kijken
wonen in de binnenstad dus alleen maar oude huizen ja. Zo mooi!
Sorry voor de spam maar wilde ook graag mn keuken inspiratie kwijt. We willen dus zelf de keuken maken met een robuust fornuis in het midden. We hebben een oude vintge ladenkast gekregen met heeeeel veel vakjes dus daar hoop ik alle lelijke troep in kwijt te kunnen (die komt als soort van keukeneiland in het midden en dan een oude kleermakerstafel haaks erop.
Dit idee dus maar dan met fornuis + oven ertussen. Ik hoop een boretti fornuis op de kop te kunnen tikken tegen die tijd!
Oude ladekast (lijkt erop)
Super tof!! Past denk ik heel goed bij het huis!
Gaan jullie de keuken meteen aanpakken?
Ja denk het ook! Zo leuk om zo met je (eigen) huis bezig te zijn. We willen deze winter beginnen dus moeten nog eventjes geduld hebben (al is het plannen etc ook al zo leuk)
Het lijkt me vooral onpraktisch. Alles âbeslaatâ/wordt vochtig, stof plakt eraan etc.
In haar vorige huis had ze volgens mij wel marmer look plakvinyl! Er zijn veel youtube filmpjes over
Hornbach heeft veel keuze in plakfolie. Het is echt een klusje om het aan te brengen, maar het wordt wel mooi. Je kunt het beste werken met een föhn (wordt het folie stretchbaar van) en door het oppervlak naar te maken met een spray flacon, kun je het goed plaatsen en rustig de bubbels eruit vegen. Ik heb een tafeltje van ikea ermee gedaan en ik ben wel tevreden. Was ook goed betaalbaar, om eens te proberen.
Het lijkt me heel lastig, je moet dan eigenlijk een hele lange/brede rol hebben (denk dat alles bij de bouwmarkt niet genoeg oppervlakte heeft), want je wil nergens naden, want daar komt vocht tussen. Dan blijf je alsnog zitten met de plekken rond de wasbak etc, om dat een beetje waterdicht/strak te doen zou ik denken dat je de kraan, wasbak en gasfornuis eruit moet lichten om de randjes van de folie er onder te laten lopen, maar als je dat eenmaal allemaal gedaan hebt kun je net zo goed de kitrandjes lossnijden en dat hele blad eruit trekken.
Misschien als je weet wat het precies voor materiaal is kun je nog zoeken naar iets van overspuiten/lakken ofzo? Maar een aanrecht wordt zo zwaar belast dat ik me ook afvraag of dat lang mooi blijft.
Mag je het niet vervangen omdat het een huurwoning is? Want je zou kunnen overwegen om het aanrechtblad te demonteren en in de schuur te bewaren tot je verhuist. Dan kies je gewoon zelf een mooi blad.