Interieurtopic

en hier een foto met de 1e lak laag erop. Ik ben nog niet 100% zeker over de kleur. Is karamel fudge achtig kleur. Misschien vind ik het te licht.

9 likes

Heeft iemand wel eens een meubel besteld bij Made? Ik heb een kastje gezien die je zelf in elkaar moet zetten. Er staat dat hij binnen 14 dagen retour gestuurd mag worden. Maar mag je hem dan in elkaar zetten en dan weer uit elkaar halen? Of alleen uit de doos halen en bekijken? Op de site kan ik het niet vinden.

Ik heb er een nachtkastje en een kleine dressoir bij besteld. Ik moest enkel de poten er nog onder vijzen. Dus dat is niet echt in elkaar zetten.
Moet je nog veel meer doen dan dat?

Denk het wel. Het is een kastje op poten en heeft lades. Staat wel bij ā€œvolledige montage nodigā€.

Ik ben eens gaan kijken naar de kastjes die ik had besteld en daar staat ook ā€˜volledige montage nodig’ bij. Terwijl het dus letterlijk 4 poten ondervijzen was. Beetje verwarrend. Dus het kan bij jou ook zo zijn.

1 like

Ah dankjewel voor het checken! Dan zou het bij mij misschien ook alleen de poten kunnen zijn. Dan ga ik het erop gokken, thanks!

@Clarity ik heb er een kast besteld, maar die had vol-le-di-ge montage nodig. Kwam in 3 pakketten van totaal 85 kilo. Had ik qua gewicht zien aankomen, maar ik kon die pakketten vervolgens niet eens in m’n eentje verplaatsen. Wel een super mooie kast en ben er heel blij mee maar weet niet wat ik had gedaan als het niet was bevallen haha, alles weer uit elkaar halen en in die dozen doen… kost ook, afhankelijk van de kosten van je bestelling, best wat om t terug te sturen dus ik was er redelijk zenuwachtig over eerlijk gezegd maar heeft bij mij goed uit gepakt dus!

Edit, deze:

1 like

Oh dat snap ik dan haha, alles weer terug doen in de dozen en dan die zware pakketten weer terugsturen. Gelukkig bevalt hij! Ja klopt, bij mij zou het dan 27euro kosten. Denk dat ik het er gewoon op ga gokken.

Ja alle pakketten waren plat dus alles wat je ziet bij die kast moesten we zelf doen, was nog niet zo makkelijk, volgens mij zijn we met z’n 2en ruim 1.5 uur bezig geweest maar toen ie eenmaal stond, stond ie ook echt :heart_eyes: ik vind dat ze daar super mooie spullen hebben dus ik zou de gok zeker nemen ja, ik acht de kans klein dat het helemaal niks is!

1 like

Als het een beetje in de buurt is voor je kun je ook kijken of ie in de showroom in Amsterdam staat. Dan weet je misschien beter of het iets voor je is.

1 like

Hmmmmnngggg je brengt me op ideeƫn

1 like

Ahh shit ik weet dat echt niet meer. Was een kleurstaaltje van Praxis eigen merk op verf van Praxis eigen merk geloof ik.

@Saturnus Oehh hoagard kende ik wel maar wist niet dat het zo heette. Dankjewel! Ik ga er eens naar kijken.

@Lilo, de bank is 2 jaar oud, van Leen Bakker. Heel goedkoop (€500,- en het is een ā€˜vierzits’), de stof is heel gemakkelijk te onderhouden. Ik heb even op de website gekeken, maar ze hebben hem niet meer.

Kent iemand hier toevallig de String wandkasten? Ik ben er echt helemaal verliefd op​:heart_eyes:, maar het is zoooo duur :sob:. Kent iemand toevallig een alternatief? Ik ken die van Furnified maar die is helaas te breed…

Weet iemand waar ik een soortgelijke lamp kan vinden? Deze is van ra studios maar wordt niet meer gemaakt

2 likes

Ik ben opzoek naar een mooie lamp voor boven de eettafel, wat voor iets hebben jullie? Onze tafel is 220 lang, dus misschien zijn 2 lampen dan mooier? Ik heb wel die populaire Sinnerlig lamp gekocht van Ikea, maar die is zo groot dus die gaat in de slaapkamer denk ik.

Ik heb deze van Frandsen, hij is niet erg groot en ik denk ook niet dat twee van deze lampen boven een tafel mooi zou staan. Ik heb een sierplafond met 1 plek voor de lamp in het midden, dus dan komt ie goed uit. Ik vind grote, ietswat groffere rieten lampen ook mooi.

4 likes

Ik heb twee glazen leitmotiv cone lampen. Vind de Umage Asteria ook erg mooi. Wat voor iets zoek je? Mijn buren hebben ook twee sinnerligs boven de eettafel, vind het bij heb erg leuk staan.

Ja, ik vind de sinnerligs ook mooi. Geeft wel een warme sfeer, maar ik vond het een beetje afsteken bij onze donkerbruine eettafel en zwarte stoelen. Ik had deze eens bij Karwei gezien, dit vind ik ook wel mooi qua kleur. Maar die heeft slechte reviews (veel krasjes)

jpeg-1

Die is ook mooi @Freya

Ik vond deze van Karwei ook leuk, maar ik denk ook dat je veel stof op zo’n glazen kap ziet. Lampen uitzoeken is nog best lastig!

1 like

Ah jammer zeg dat de bank er niet meer is, is er echt niet aan af te zien dat het zo’n goedkope bank was! Dan maar weer verder zoeken
Vind wel echt je hele stijl superleuk van wat ik zo van de foto kan zien!

1 like