Interieurtopic

Volledig voor de locatie en oude details gevallen ja :heart:

@Truitje dit is een hele oude laminaatvloer en in elke kamer ligt een andere (echt waarom doen mensen dat :joy:) Beneden komt een houten vloer, in de hal oude tegeltjes en boven wel gewoon laminaat, brede plank en licht eiken!

1 like

Ja dat denk ik ook. Een vloer maakt zoveel verschil! In dit huis ligt volgens mij gewoon in elke kamer de vloer die toen (jaren 80) in de aanbieding was :joy:

1 like

Mooi zeg!! Ziet er inderdaad uit als een heerlijk huis met echt mooie details :smile:

1 like

Wauwie wat mooi. Ik houd echt van die oude details. Waar heb je je eetkamerstoelen vandaan?

1 like

Marktplaats :sweat_smile:

Mooi! Ik vind je eetkamerstoelen ook prachtig.

1 like

Wauw prachtig huis! En ook mooi ingericht zeg! :heart_eyes:

1 like

Ben nu druk aan het klussen/ verven in mijn nieuwe huis. En wilde alvast een fotootje delen van mijn muur in de woonkamer die ik vanavond af heb gemaakt.

Tegen deze muur komt ook nog een boekenkast in de zelfde groene kleur. En tegen een andere witte muur komt nog een klein kastje in die kleur.
Ben best wel trots op het strakke resultaat

38 likes

Lief allemaal. Ben ook mega blij. Heb niks nieuw gekocht eigenlijk alleen in dit huis komen alle meubels zoveel mooier uit! Volgens mij komen ze beide van kwantum. Wel al een tijdje geleden

Ah ziet er goed uit, ben benieuwd naar het eindresultaat!

2 likes

Wat een mooie kleur groen! Welke is dat?

1 like

Vind het ook een mooie kleur! Hij is in het echt wel iets anders van kleur als op de foto.
Het is deze https://www.flexa.nl/nl/producten?id=2096&color-name=M3.47.29&color-rgb=03664F&color-id=264407&cccid=1875517

1 like

Ik kan niet geloven dat het je gelukt is via Marktplaats. Zijn het echte Thonets?

Geeen idee! Ik had er 4 voor 60 euro dus denk het niet (of een héle goede deal haha)

1 like

Zeker fake dan, tenzij je Thonet in de stoelen ziet staan. Maar 4 voor 60 euro is hoe dan ook een mooie prijs. Er is hoop!

1 like

Het maakte me ook weinig uit. Met hond, kat en vent die allemaal geen zak om het interieur geven vind ik de neppe variant wel een betere keuze gok ik :joy:

3 likes

Oh wauw wat mooi zeg!!!
Echt super sfeervol. Zo te zien staan er bij jou in de straat alleen maar sfeervolle huizen :heart_eyes:

Het is een oud klooster waar we op uit kijken :heart_eyes: wonen in de binnenstad dus alleen maar oude huizen ja. Zo mooi!

Sorry voor de spam maar wilde ook graag mn keuken inspiratie kwijt. We willen dus zelf de keuken maken met een robuust fornuis in het midden. We hebben een oude vintge ladenkast gekregen met heeeeel veel vakjes dus daar hoop ik alle lelijke troep in kwijt te kunnen (die komt als soort van keukeneiland in het midden en dan een oude kleermakerstafel haaks erop.

Dit idee dus maar dan met fornuis + oven ertussen. Ik hoop een boretti fornuis op de kop te kunnen tikken tegen die tijd!

Oude ladekast (lijkt erop)

7 likes

Super tof!! Past denk ik heel goed bij het huis!
Gaan jullie de keuken meteen aanpakken?

Ja denk het ook! Zo leuk om zo met je (eigen) huis bezig te zijn. We willen deze winter beginnen dus moeten nog eventjes geduld hebben (al is het plannen etc ook al zo leuk)