Haha, ik moest ook even twee keer kijken
https://m.youtube.com/watch?v=DOdd4d5IEPM&t=160s Deze bedoelde ik!
@Chicago luxury floors heeft bij ons erg mooi gelegd. Zat niet bij de prijs is (maar als het erin zit betaal je er doorgaans ook voor), maar was goed betaalbaar (500 euro voor 70m2). Ze waren in 3 uur klaar en we hadden het zelf nooit zo strak gekund.
Oh goed om te weten! Ben alleen bang dat als ze de plattegrond van ons huis zien dat het 3x zoveel wordt qua legkosten haha
Volgens mij is het een vaste prijs per vierkante meter! Dat dacht ik iniedergeval. Ze hebben bij ons nooit een plattegrond gezien.
haha oohh kennen wij dan dezelfde persoon?
Heel leuk idee om dat bovenblad te beitsen! Ziet er echt gezellig uit zo. Voor het echte koffie/thee hoek-effect zou je nog een muntplantje neer kunnen zetten en een mooie schaar. Dat zag ik eens bij een hotel en vond ik echt schattig
Wat een leuk hoekje!
En wat een mooie trap hebben jullie zeg!
Ik heb zelf een donkerblauwe muur (flexa lush indigo) en ik heb net deze afbeeldingen op m’n laptop ervoor gehouden en ik vind het niet super mooi staan, hoewel ik de foto’s wel mooi vind haha. Ik vind ze iets te bruinig, vooral de derde, maar misschien is het mooier als de donkerblauwe muur wat meer paarsig is. Ik denk dat van deze drie de middelste het mooiste zou staan.
Wat vinden jullie van dit als behang op een zolderkamer wat tevens onze slaapkamer wordt? Niet te kinderlijk? Behang komt dan op één muur.
Dit is echt exact het huis waar ik twee weken geleden sliep!!! Is links je aanrecht/kookplaat?
Heel erg mooi!
Ik vind het mooi…!
Ik heb geen foto maar daar begon de keuken precies zo onder de trap en dan verder naar links en daar stopte het huis ook!
Ik vind dit behang idd meer iets voor een kinderkamer, sorry!
@TroyBolton denk niet dat deze posters per se mooi staan bij donker blauw. De linker en de rechter zijn taupe achtig, de middelste is vrij neutraal dus die zou mijn voorkeur hebben. Of anders misschien iets zoeken waar geel, oudroze of groen in terugkomt?
Ik denk er trouwens zelf ook over om een muurtje heel donker blauw te verven in mijn slaapkamer.
Zijn hier meer mensen met een nieuwbouwhuis? Ons huis wordt over ca. 2 maanden opgeleverd, maar we moeten nog een heleboel knopen doorhakken. Zo komen er maar niet uit wat we op de vloer willen; hout of PVC? Hout vind ik veel mooier, maar PVC is misschien praktischer. Hetzelfde geldt voor de muren, behang of stuc? Stuc vind ik mooier, maar duur en misschien raakt het beschadigd omdat het huis nog werkt…Goed, wat hebben jullie laten doen en waarom?
Ik denk dat dit al snel heel kinderlijk wordt als de kleuren ook maar iets afwijken van die foto (denk dat ze dat doen omdat die foto bewerkt lijkt).
Royal blue van flexa. Heel donker blauw neigend naar grijs.
Ik heb een vrij ruime en lichte slaapkamer, met wit, grijsgroen, goud als kleuren en ook riet en hout (beide vrij licht). Denk dat heel donker blauw daar een mooi contrast bij is.
Nog een toevoeging: wil dan deze op gaan hangen op de blauwe muur
Wij hebben het huis laten behangen 3 jaar geleden. We wilden ook graag stuc, maar omdat het huis indd nog werkt heb je kans op scheuren. We hebben nu na 3 jaar op sommige plekken ook scheuren in de muren, dus het huis heeft duidelijk nog “gewerkt”. Ben daarom ook blij dat we voor de goedkopere optie van behang zijn gegaan. Over een aantal jaar willen we het laten stucen
@TroyBolton ik heb mijn hele slaapkamer flexa royal blue. Is echt heel mooi! Het is heel donkerblauw, lijkt soms zelfs bijna zwart.
Ik ben zo inspiratieloos mbt mijn vensterbanken. Hoe zien jullie vensterbanken eruit?