Interieurtopic

Fest Amsterdam Monday chair!

1 like

Mooie kasten! Waar komen die vandaan?

1 like

Dankjewel! Dit zijn pax kasten van Ikea. Die hebben ze met heel veel verschillende kleuren deuren. Knopjes zijn van Zara Home.

1 like

Ik vind zwart super mooi, maar realiseer je wel dat je hier echt alles op ziet qua stof. Heb een zwarte side table en bijzettafeltje en die moet ik eigenlijk iedere dag afnemen omdat je echt ieder stofje erop ziet.

2 likes

Dit is het zitgedeelte nu, we willen de muur weer gaan verven. Waarschijnlijk in de kleur rechts op de onderste foto.

Hebben jullie nog tips voor iets boven de bank? Geen lijst met posters haha. Die heb ik al genoeg haha.

In ons vorige huis konden we ook nooit iets vinden, en heeft er vijf jaar lang niets gehangen haha.

21 likes

Zo mooi die roze kleur. Misschien een plankje met random shizzles van vakanties enzo? En plantjes? Ook hangplantjes, dat vind ik zo leuk vanaf boven. Wat is trouwens die smalle kast? Ziet er handig uit, niet te groot en meteen ruimte om dingetjes op te zetten.

4 likes

Ik zou ook voor wandrekjes gaan, misschien 3 kleintjes ofzo met plantjes erin.

1 like

Oh en je bent creatief toch, er zijn ook leuke diy macrame wall art dingen te vinden :grin:

1 like

Die kast is een ombouw van de kachel haha.

Hangplantjes vind ik ook een leuk ideetje, we hebben hier geen vensterbanken dus kan al weinig kwijt haha. Macrame heb ik ook al aan gedacht, maar denk at mijn vriend dat niet zo geweldig gaat vinden haha.

1 like

Haha nou vette ombouw :stuck_out_tongue_winking_eye: Lonefox op YouTube maakt ook vaak leuke diys. Je hebt ook soort wall rugs, misschien is dat wat. Of haken in het plafond en planten in plantenhangers. Of aan een soort kapstokhaken. En een spiegel?

1 like

Verder qua grote zaken: eettafel, groot vloerkleed, fauteuil.

Wat qua kleine meubels vaak leuk is: 1 a twee krukjes die bij groter gezelschap bij de tafel geschoven kunnen worden maar wel leuk staan met bijvoorbeeld een plantje erop. Plantenbakken voor grotere planten. Een luxe fauteuil, een voetenbankje/poef , een opbergkist voor kussens en dekens bij de bank, een leuk bankje langs de muur met wat dingen die je ten toon kan stellen. Denk dat het bij zwart erg leuk is deze dingen in een mix van houttinten en 1 a 2 accenttinten te kopen.

@Bergson misschien is een grote ixxi daar mooi! En superleuk die roze kleur, ik heb laatst ruimte achter de tv ook zo’n tint gegeven. Bevalt erg goed. Heel warm zonder fel te zijn.

2 likes

De primark vermijd ik eigenlijk altijd maar wie weet als ik er een keer langskom. Thanks iig!

1 like

Precies wat @Sundance zegt. Wij hebben 5 jaar een bijna zwarte eettafel gehad voordat we m hebben verkocht. Hoewel ik de tafel heel mooi vond, komt er hier nooooit meer een zwart meubelstuk in huis. Ik stond er soms 2x per dag over te vegen omdat je er echt alles op zag. Als ik dan de was had gevouwen beneden dan leek de tafel wel een stofmagneet.

2 likes

Hier hetzelfde! Veel zwarte meubels, maar gelukkig niet van de beste kwaliteit dus een deel is ondertussen aan vervanging toe. Ik heb in mijn appartement zelfs voor grote donkere tegels gekozen in de zitkamer en niet veel later een wit katje geadopteerd… Niet bij nagedacht, met vele mental breakdowns als gevolg :sweat_smile: Nu hebben we een huis gekocht en ik wil zo weinig mogelijk zwart!

2 likes

Ik twijfel heel erg welke kleur ik m’n muren zal verven. Ik heb een matzwarte keuken, lichtgrijze bank, grijze gordijnen, zwarte marmeren tafel. Ik twijfel tussen 9010, 9016 of een lichte grijstint. Wat is jullie advies?

Licht taupe of greige kan ook mooi zijn

1 like

En wat voor vloer? Het klinkt nu erg koel, dan is 9010 denk in de warmste tint die je noemt

1 like

Ik heb deze vloer gekozen. Kleur is beetje lastig op de foto te zien.

3 likes

Klinkt heel mooi! Heb je foto’s zodat ik beetje een beeld heb?

Gaaf kleurtje en mooie bank! Ik zit ook te denken aan een grote ixxi inderdaad.

1 like