Hoe tevreden zijn jullie over de zwarte keuken @Oenkie @Moet ? Daar twijfelen wij ook nog erg over ivm stof / vuile vingers!
Mijn keuken wordt pas in oktober geplaatst dus ik heb helaas nog geen ervaring. Ik had er ook wel beetje schrik voor, maar ik heb heel veel vingers op de showroom keuken gedrukt en je zag het vrijwel niet.
Ik heb toevallig ook een zwarte keuken, ontzettend blij mee! In het begin was ik daar ook erg bang voor en eerlijk, soms zie je het wel. Maaaar als ik de keuken in de avond na het koken poets, ga ik altijd even langs de meest gebruikte kastjes heen (kleine moeite) waardoor ik er eigenlijk geen âlastâ meer van heb.
Yessss we hebben het bed! We vonden het zo moeilijk om een niet al te lompe boxspring in ons budget te vinden, tot we deze zagen. Meteen verkocht!
Nu de eetkamer stoelen en het tv meubel nog, dan kunnen we in ieder geval meteen over in november.
Rest kunnen we best later pas uitzoeken.
Mooi! Ik zag deze van de week ook voorbij komen en was direct verliefd, maar ik neem eerst nog mân bed mee ivm alle kosten.
Wij âmoetenâ een ander bed, mijn huidige heeft een grove ombouw dus die past haast niet⊠Er was nu een zomer aanbieding met ± 500⏠korting, dat scheelde wel iets!
Ik heb deze ook een paar weken terug gekocht. Had hem al maanden geleden gezien, toen al verliefd. Eigenlijk iets boven mijn budget met mijn matras wensen. Maar ik hield wat geld over na alle verhuiskosten dus toch gekocht.
Nu nog een tijdje wachten tot hij komt
Ja duurt nog even! Komt bij ons precies uit met oplevering van nieuwe huis. Kan echt niet wachten!
Waar is het bed van?
Swiss Sense in samenwerking met VT wonen!
Ik zou plankjes in dezelfde kleur als de muur verven en die erboven hangen. Sanny (zoekt Geluk) heeft dat ook, denk dat dat bij jou ook mooi past. En dan op de plankjes leuke boeken, plantjes, etc.
Heeft iemand nog tips voor websites met mooie vloerkleden? Ik zoek iets van maximaal (rond de) 300 euro.
Voor wie nog op zoek was naar de âpluimenâ. Er staan hier (friesland) gĂ©noeg, alleen nog even wachten tot ze zo donzig worden!

Hebben jullie iets boven het bed hangen? Ik ben op zoek naar inspiratie! ik ga binnenkort verhuizen en het bed gaat tegen een grote, kale muur komen te staan⊠Als jullie leuke interieur webshops weten mag je ze ook altijd posten
Ik heb een Gedichtje van Doet in de slaapkamer hangen!
Ik heb twee posters in lijst van mijn huidige en geboorte woonplaats. Ze zijn van Mapiful en je moet dan hier aan denken:
Ik heb een rode muur en daar heb ik heel cliché een drieluik van bergen die van kleur wisselen hangen. Durf geen foto te plaatsen ivm herkenbaarheid maar ik ben verliefd op bergen en liep hier tegenaan
Heeft iemand ervaring met gordijnen op maat bestellen bij de Hema? Er is nu 20% korting en wil graag de Nantes bestellen
Ja! Goede kwaliteit en mooi genaaid. Ik heb gordijnen met voering genomen voor de logeerkamer. Kleur blijft ook goed.
Aan de zwette omgeving sneek!