Deze lamp is dan ook echt super mooi!
Hebben jullie nog leuke tips qua interieur webshops?
Thanks! Hij is van &tradition.
Wilde eigenlijk rotan/houten lampenkappen, maar dat idee was ik spontaan vergeten toen ik deze zag.
Bij Kwantum staat er nu een op de voorkant van de folder (kast Sibu), ik kan hem alleen niet op de site vinden. Is wat lichter van kleur.
Mooi!
Haha leuk! Heel mooi ook inderdaad. Ben benieuwd waar jullie uiteindelijk op uit komen.
Ik vind zelf Doing Goods ook heel leuk, alleen vrij prijzig. Ik wil het tijger vloerkleed haha.
Ohhh die tijger wil ik ook al zo lang! Maar de prijs en twijfel ook over hoe leuk hij in m’n interieur staat.
Hele leuke site. Ik vind de haken zo mooi!
Super leuk om een mooie stoel te gaan kopen!!
Ik heb zelf de Caruzzo van Leolux en die is echt fantastisch. Zit zooo lekker en ik vind hem heel erg mooi. De Sparkle van Pode vind ik zelf ook heel leuk en die zit ook lekker.
Verder staat de orange slice van Artifort nog op mn verlanglijstje. Van artifort vind ik sowieso bijna alles leuk!
Die eames vind ik zelf helemaal niet zo lekker zitten maar ik ben geloof ik een van de weinigen…
Willen jullie mij helpen?
We zijn op zoek naar een nieuwe salon tafel.
Onze stijl is redelijk landelijk.
We willen graag een vierkante tafel die niet groter is dan 80 bij 80. Het liefst wit met hout…
Onderstaande vinden we erg leuk maar ik kan er verder geen vinden en wil wel een beetje vergelijken.
Bij Pronto Wonen hebben ze ook zulke salontafels!
Ik krijg momenteel allemaal reclame te zien van design stoelen

@tuula ik vind zelf bovenstaande erg mooi. De corbusier stoelen zitten géweldig en worden alleen maar mooier. Die onderste is van marcel breuer (wassily) maar zit beduidend minder lekker, wel mooi! Geen idee of het passend in je interieur is, ik vind zelf de stijl van de eerste foto 
Wij hebben gekozen voor een geverfde betonvloer op de bovenverdieping. We konden kiezen uit alle ralkleuren wat uiteindelijk nog best beperkt is.
De vloer is nu heeel licht grijs maar kijkt een beetje koel/blauw. Ik houd juist van een sfeervol en warm (maar modern) interieur. Nu er nog niks in staat vind ik het een beetje klinisch ogen. heeft iemand van jullie tips of inspiratie hoe je dit mooi en warm aan kunt kleden? Misschien met behang of kasten? (er moeten nog plinten op en de deur(stijlen) moeten nog geverft etc.
Thanks!
Hout toevoegen. Een houten kast of stoel. Wollen kleed. Linnen/katoenen gordijnen. Natuurlijke materialen toevoegen.
dit! en wat planten neerzetten.
Ik vind de Caruzzo ook prachtig, maar de rugleuning is net te kort voor mijn lange rug, de Vitra Grand Repos past wel precies, maar die is ook weer twee keer zo duur 
Wat een mooie vloer en ik ben stikjaloers op je haard!