Deze misschien
Die ligt hier ook mooi te shinen
Ff de hond anoniem gemaakt ivm herkenbaarheid. Vinyl ligt erin, maar ik vond het écht een kut klus. Ben best handig en secuur maar recht snijden is toch wel onmogelijk. Misschien randjes afkitten of toch een (zwarte) plint. Iig blij dat het stofnest weg is! Nu de wc en badkamer nog met zelfde print!
Ziet er prachtig uit. Ik zou de plinten wit houden. Geeft juist oog voor het mooie vinyl
Nice! En wat een coole trap!
Bedoel je dan een hoge plint of van die plakplintjes? En @leuk123 ja ziet er leuk uit maar totaal niet praktisch haha, hij is mega steil dus daar moet ooit een andere voor in de plaats (gaat naar zolder dus nu nog niet nodig). Onder dat trappetje moet ook nog vinyl maar kijk er wat tegen op haha, hóe dan rondom die trap
Ik weet niet of het werkt, maar misschien kan je eerst met papier een soort van mal maken? Dan kan je veel makkelijker later die mal gebruiken om de vinyl te snijden.
Kheb dat een keer geprobeerd maar met normaal printpapier werkte het iig niet. Maar je hebt me wel op idee gebracht wat betreft hoekjes. Kzou van karton daar wel malletjes van kunnen maken om die hoeken wat strakker te krijgen
Ik heb nog eens goed naar je foto gekeken. Ik zou hoge witte plinten tegen de muur maken.
In ons nieuwe huis willen we deze kleur op de muur. Alleen welke kleur bank past hier nu mooi bij? Iemand een goede tip?
Ja hoge plinten vind ik sowieso het állermooist! Ga eens kijken of dat een optie is idd!
En @Patat wij hebben ook zo’n kleur op de muur. Volgens mij idd wel elke kleur bank. Ik vind het persoonlijk wel mooi om die kleur met warmere tinten te combineren ipv koele tinten. Hier staat iig een cognac leren bank!
Nounou, een lichtere versie van Early Dew. Ik weet al welke kleur we terug gaan zien in elk huis op funda over 2 jaar🤷🏼♀️
Wat hebben jullie met de trap gedaan, nog tips? Wij hebben een open trap in de huiskamer, het zit in de witte grondverf. Of is schuren/lakken de enige optie? Lijkt me zo takkeveel werk. We wonen hier nu bijna 2 mnd en de stucloper ligt er nog steeds op.
Wij hebben hem geschilderd. Als er als grondverf op zit is de klus te overzien, haha. Wij hebben vloerbedekking eraf gehaald, lijm gekrabd en hem helemaal kaal geschuurd. Anders laten bekleden oid maar dat vonden wij echt een veel te dure grap.
O jee, wij willen de verouderde onafgewerkte badkamers in ons huis volledig renoveren aar zijn totaal niet handig dus zoeken een goed bedrijf die alles doen… zijn er hier mensen die dit ook hebben laten doen en tips en budget willen delen?
Wij wonen in Oost-Vlaanderen btw voor aannemer-tips… ik zie door de bomen het bos niet meer en weet echt niet waar eerst te zoeken / waarop te letten.
Ik woon samen met mijn vriend in een hele fijne huurwoning, en we zijn voorlopig nog niet van plan om hier weg te gaan. Het enige waar ik ‘mee zit’ is de vloer. Er ligt een nette laminaatvloer in, maar totaal niet mijn smaak! Het is erg donker waardoor je qua meubels ook niet veel kanten op kunt. Maar omdat het een huurwoning is trekt mij het ook niet zo om daar een hele nieuwe vloer in te leggen. Iemand dit wel gedaan in een huurwoning? Of iemand met een creatief idee? Het is wel iets waar je de hele dag tegenaan kijkt natuurlijk.
Ik zou ‘m vervangen, denk dat het mij op ten duur echt zou gaan irriteren. Bij de praxis hebben ze al voor 10€ pm2 mooi laminaat tegenwoordig. Je kunt altijd bij de volgende huurder vragen of die de vloer voor een leuk bedrag wilt overnemen!
Wij hebben in al onze voorgaande huurhuizen de vloer vervangen. Je kijkt er inderdaad toch de hele dag tegenaan. En je kan vaak bij Gamma/Praxis/Karwei mooie laminaatvloeren voor weinig vinden. Ook hebben ze daar regelmatig van die acties dat je bijv. 25% korting op een product krijgt. Daar wachten wij dan vaak op.