Wij hebben Flexa oceaan. De kleur is echt prachtig, heel donkerblauw. Maar ik raad Flexa niet aan. Het kan aan onze muur liggen maar wij hebben het 4 keer moeten doen, op sommige plekken leek de verf slecht te pakken. Nu is het echt heel mooi geworden Daarnaast vlekt het inderdaad als de malle, dat is wel een nadeel.
Die dozen worden nog vervangen door een tv meubel dus let daar niet op, maar wij hebben een wand in de woonkamer (zoals te zien is op de foto) en een wand in de slaapkamer in deze kleur. Kleur is 100% golven van flexa
In vol zonlicht lijkt hij lichter van kleur.
Pinterest!
Haha ik heb echt het idee dat een heel donkerblauwe muur dé trend is van de 2020’s, net als oranje en bruin in de 70’s. Zie het zoveel bij mensen (en terecht ook, vind het ook heel mooi!)
Haha ja dat denk ik ook! Ik heb in de woonkamer ook al die typische kleur groen die iedereen heeft, dus voor de slaapkamer maar met de blauwe trend mee
Wauw wat een mooie kleur!
Aaaah wat een leuke inrichting ! Heb je meer foto’s van je interieur?
Leuk leuk! Ik ben benieuwd naar meer, vind dit hoekje echt heel erg tof geworden!
Prachtig! Waar is de bank van?
Mooie vloer!
Ik ga verhuizen en ik heb twee mogelijkheden om de tv en bank neer te zetten. De afstand tussen de twee muren is of 5.30 of 3.20. Wat lijkt jullie een betere afstand? Ik ga nog even schuiven met de bank uiteraard.
Bank hoeft niet per se tegen de muur, zeker niet met 5,30 lijkt me? Of begrijp ik je verkeerd?
Lastig zonder foto’s, maar als ik hem van de muur vandaan zou zetten voor die muur zit je bijna naast de keuken. Ik zal binnenkort even foto’s maken.
Ik zou dichterbij doen. Mij bank staat wel ver van de televisie omdat ik met de schuifpui zit. Maar ik vind het wel zonde van de ruimte en vind het jammer dat het niet een gezellig hoekje is.
Heb foto’s gevonden van een huis uit dezelfde straat:
De bovenste foto is met het raam naar de tuin en de deur naar de keuken, de onderste foto is met net raam naar de straatkant en de deur naar de gang.
Dat hoekje aan de straatkant is wel knus en prima standaard oplossing om je bank en tv te plaatsen? Ook de andere kant is een vrij standaard indeling dacht ik, als je de tv op de linker muur plaatst en dan de bank voor de deur zodat je daar achterlangs loopt naar de keuken. Ik zou zelf voor de eerste optie gaan zodat je eettafel niet zo ver weg van de keuken staat.
Wij willen in ons nieuwe huis ook graag een zwarte spoelbak + kraan, alleen we twijfelen zo erg! Eigenlijk de meeste keukenzaken raden het af i.v.m. kalkaanslag/vlekken. Hoe is nu na langere tijd om een zwarte kraan/spoelbak te hebben? In de badkamer gaan we het sowieso niet doen, omdat je dat toch minder frequent schoonmaakt. Gek genoeg zie ik daar ook altijd meer kalk? We gaan voorlopig ook geen waterontharder aanschaffen. Moet zeggen dat ik nu ook vaak een doekje over de kraan haal, maar of dat voldoende is?
Ben benieuwd naar meer ervaringen! Dank alvast
Ik las: zwarte sjoelbak. Lijkt me ook leuk!
Als zij het al afraden, zou ik dat best serieus nemen. Volgens mij is het zwarte spul vaak duurder, dus dat zullen ze dan vast niet zomaar zeggen denk ik dan?