Is https://www.bolia.com/nl-nl/ design? Ik vind dat ze daar wel mooie stoelen hebben, het is wel een beetje Scandinavisch.
In ons huis krijgen we een aantal ramen met een ventilatierooster erin, beetje dit idee:
We wilden jaloezieĆ«n voor de ramen, maar we weten niet wat de beste manier is om deze op te hangen bij de ventilatieroosters. Voorbeeld: we hebben drie ramen, waarvan de rechter een rooster heeft. Als we de lamellen eronder bevestigingen, betekent dat dat de jaloezieĆ«n bij ƩƩn raam lager hangen dan de andere. Het is wel mogelijk om voor het ventilatierooster te hangen, maar dan hangen ze zoān tien centimeter van het raam af. Ik vind het persoonlijk mooier als ze meer tegen het raam hangen. Iemand hier ervaring mee?
Je zou ook naar retro stoelen kunnen kijken. Is wel even zoeken, maar je hebt veel jaren '50 design.
Ik moest gelijk denken aan een oude Gelderland stoel van Rob Parry of Koen Oberman?
Wat een gezellige drukte hier! Ik vind dus zwarte kozijnen geweldig. Voor de woonkamer (boven) hebben we toch voor wit gekozen. Nu gaan we dus beginnen met de woonkeuken (beneden en op het zuid westen geloof ik dus smiddags en savonds zon). En dat is dus een oude garage waarbij we oude elementen en het industriele sfeertje willen behouden (er blijft bv ook een oude takel hangen). Zit er dus aan te denken om de kozijnen en openslaande deuren antraciet (bijna zwart) te verven. Is trendgevoelig maar vind het ook passend bij de ruimte (industrieel). Wat vinden jullie?
- Zwart
- Wit
0 stemmers
@tuula je kunt ook even kijken bij Cilo (zit bij Eijerkamp in maar heeft ook eigen website). Daar hebben ze ook veel mooi design, allerlei merken/ontwerpers.
Cynthia heeft een orange slice van Artifort. Supermooie stoel vind ik dat.
Over 2 weken krijg ik de sleutel van mn nieuwe appartement en ik heb vandaag lampen voor boven mijn eettafel gekocht. Ben nu van alles het meest excited over die lampen
Deze lamp is dan ook echt super mooi!
Hebben jullie nog leuke tips qua interieur webshops?
Thanks! Hij is van &tradition.
Wilde eigenlijk rotan/houten lampenkappen, maar dat idee was ik spontaan vergeten toen ik deze zag.
Bij Kwantum staat er nu een op de voorkant van de folder (kast Sibu), ik kan hem alleen niet op de site vinden. Is wat lichter van kleur.
Mooi!
Haha leuk! Heel mooi ook inderdaad. Ben benieuwd waar jullie uiteindelijk op uit komen.
De f500 van dit merk is ook erg mooi!
Ik vind zelf Doing Goods ook heel leuk, alleen vrij prijzig. Ik wil het tijger vloerkleed haha.
Ohhh die tijger wil ik ook al zo lang! Maar de prijs en twijfel ook over hoe leuk hij in mān interieur staat.
Hele leuke site. Ik vind de haken zo mooi!
Super leuk om een mooie stoel te gaan kopen!!
Ik heb zelf de Caruzzo van Leolux en die is echt fantastisch. Zit zooo lekker en ik vind hem heel erg mooi. De Sparkle van Pode vind ik zelf ook heel leuk en die zit ook lekker.
Verder staat de orange slice van Artifort nog op mn verlanglijstje. Van artifort vind ik sowieso bijna alles leuk!
Die eames vind ik zelf helemaal niet zo lekker zitten maar ik ben geloof ik een van de weinigenā¦
Willen jullie mij helpen?
We zijn op zoek naar een nieuwe salon tafel.
Onze stijl is redelijk landelijk.
We willen graag een vierkante tafel die niet groter is dan 80 bij 80. Het liefst wit met houtā¦
Onderstaande vinden we erg leuk maar ik kan er verder geen vinden en wil wel een beetje vergelijken.