Bij Pronto Wonen hebben ze ook zulke salontafels!
Ik krijg momenteel allemaal reclame te zien van design stoelen
@tuula ik vind zelf bovenstaande erg mooi. De corbusier stoelen zitten géweldig en worden alleen maar mooier. Die onderste is van marcel breuer (wassily) maar zit beduidend minder lekker, wel mooi! Geen idee of het passend in je interieur is, ik vind zelf de stijl van de eerste foto
Wij hebben gekozen voor een geverfde betonvloer op de bovenverdieping. We konden kiezen uit alle ralkleuren wat uiteindelijk nog best beperkt is.
De vloer is nu heeel licht grijs maar kijkt een beetje koel/blauw. Ik houd juist van een sfeervol en warm (maar modern) interieur. Nu er nog niks in staat vind ik het een beetje klinisch ogen. heeft iemand van jullie tips of inspiratie hoe je dit mooi en warm aan kunt kleden? Misschien met behang of kasten? (er moeten nog plinten op en de deur(stijlen) moeten nog geverft etc.
Thanks!
Hout toevoegen. Een houten kast of stoel. Wollen kleed. Linnen/katoenen gordijnen. Natuurlijke materialen toevoegen.
dit! en wat planten neerzetten.
Ik vind de Caruzzo ook prachtig, maar de rugleuning is net te kort voor mijn lange rug, de Vitra Grand Repos past wel precies, maar die is ook weer twee keer zo duur
Wat een mooie vloer en ik ben stikjaloers op je haard!
Ja dat blauw staat zo gaaf bij de haard, hadden we ons niet voorgesteld dat het zo mooi zou zijn! De vloer heeft wel een hele hoop opknapwerk nodig hoor maar de tint is echt prachtig idd!
Heeft iemand tips voor een lage opbergkast in de badkamer? Ons huurappartement heeft alleen een brede wasbak op de badkamer. Het bijbehorende madkamermeubel zouden we zelf moeten aanschaffen, maar voor 600 euro ofzo ga ik dat echt niet doen. Alleen nu zoek ik dus een lage ladekast ofzo die op de grond onder de wasbak kan staan. Een houten past is uiteraard geen optie maar ben tot nu toe nog niks moois tegengekomen. Iemand tips?
Bij ons past de 3 lades Malm van IKEA eronder.
Kun je niet bij Ikea iets passends vinden? Hun badkamermeubels zijn niet heel duur geloof ik.
@Bergson zat ik ook aan te denken maar we hebben een kleine badkamer en de wastafels zitten recht tegenover de douche, dus ik ben bang dat ze snel nat worden en gaan rotten.
@Merel hebben we naar gekeken maar niks past er goed onder.
Wellicht kan je de wasbak vervangen, in de opslag zetten en eventueel weer terugplaatsen als je eruit gaat? Vervangen is als je een pietsie handig bent niet heel moeilijk Een volledig badkamermeubel van bijv ikea is goedkoper dan een Waterresistent kastje dat precies pas gok ik.
En als je zo’n kastje zelf inzaagt zodat de wasbak erin valt?
Dat is een optie die we inderdaad aan het bekijken zijn. We zoeken echter, als het even kan, een kast die precies onder de wasbak past qua lengte, en dat is ook nog moeilijk.
Maar heb net 2 mogelijke opties gevonden na een lange speursessie en die ga ik even aan mijn vriend laten zien.
Ben je op zoek naar iets moois, of moet het vooral passen? Anders zou zoiets misschien ook kunnen: https://www.xenos.nl/iris-ladekast-met-wieltjes-3-laden-29x39x61-cm?channable=e56642.ODcxNjM4MjE4ODczMg&gclid=Cj0KCQjwuZDtBRDvARIsAPXFx3BTvO6rFProSR9G4JPb97Rj9vm_AFI7My2u7f_VltO7emLZh5bcx-0aAgDhEALw_wcB