Denk dat die twee qua kleuren, vormen en hoogte niet samen gaan. Zou ze beiden in een andere vaas doen en dan op andere plekken! Is namelijk wel erg leuk!
Ik heb via Otto voor 300 euro een hele set kunnen kopen… je hebt daar veel keus en voor ieder budget.
Ook Aldi en Lidl hebben soms aanbiedingen.
Mini update. Fotos zijn savonds gemaakt dus wat donker. Muur zit erin

Als je twijfelt zou ik bij al het beton en hout voor wit kiezen. Dan zit je sowieso safe. Denk dat zwart wellicht de lichte luchtige uitstraling meer de industriële kant op trekt.
Ja uiteindelijk toch besloten om witte kozijnen te doen. Wil er ook graag luchtige linnen ‘wapper’ gordijnen voor hangen en met een zwart kozijn is dat wat gek denk ik. Vloer wordt wel donker maar doordat het glanst reflecteert het het licht mooi (hopen we dan). De tafel en bar worden van licht eiken en blijven mat!
Weg
Klinkt geweldig!
@Chicago: waarmee heb je de naden en schroefgaten bij de gipsplaten gedicht? Moet ik ook nog doen en heb me er nog niet in verdiept wat ik daar het best voor kan gebruiken
Wil je voor een warmere look of een stoere look gaan? Ik zou persoonlijk voor zwarte kozijnen kiezen. Super chique!
Uhm mn vriend heeft het gehaald (geen bouwmarkt spul). Ik weet niet hoe het heet en kan het hem nu ook niet vragen. Heb ze in ieder geval gevuld met een betonachtig goedje (poeder mengen met water). Het leek een beetje op stucen maar het viel me echt mee qua moeilijkheid.
@Coco haha je laat me weer twijfelen! Ik wil graag een stoere look maar wel fris (ik hou van wit en de vloer is dus al donker).
hoe donker wordt de vloer, heb je een beetje een voorbeeld hiervan?
Jaa snap dat het moeilijk is! Maar vind zwart dan weer wat aparter dan wit. Heb je veel licht in het huis?
Het is een oude betonvloer met olievlekken en al. We gaan daar direct overheen verven dus het wordt echt richting het antraciet/zwart. Muren blijven wit en kozijnen dus hoogstwaarschijnlijk ook!
@Coco keuken zit op het zuidwesten dus smiddags en savonds het lichtst. We gaan een deur ombouwen tot kozijn voor extra licht. Maar echt heel licht is het (nog) niet. De betonvloer wordt sowieso geolied want vinden het zonde om dat volledig weg te werken en mocht het nou toch echt te donker worden kunnen we altijd een plan b bedenken.
Ohjaa dat snap ik. En de muren worden dan wit? Of ga je die een kleurtje geven?
Even een tipje: op het youtube kanaal van wil&tien staat de hometour van Willemijn. Zij heeft ook zwarte kozijnen en met witte ‘‘doorschijnende’’ gordijnen. Kan je even kijken hoe je dat vind.
Eerst wit (of net niet wit, die ral kleur). Eerst maar ervaren hoe de ruimte voelt is mn ervaring qua licht qua ruimte. Thanks! Ga even kijken!
oja als je echt al zo’n donkere vloer hebt dan snap ik je twijfel over donkere kozijnen. ben echt super benieuwd naar het eindresultaat !
Willemijn heeft wel een hele lichte warme vloer. Denk dat haar huis met een antraciete kleurige vloer heel grauw zou worden met deze kozijnen.
Mwa als je lichte muren muren heb denk ik dat het wel mee valt. Ik denk wel dat je goed moet opwarmen met accesoires. Maar ik moet wel toegeven dat ik heel erg van zwart/wit/grijs en van een industriële look.
Waar heb jij het pampasgras vandaan?
Ik was dit weekend bij een bloemenzaak en daar waren ze 9,50!! per stuk.
Bloemenzaak, 2,50 per tak