Dat zijn betere prijzen hahah! Dan zoek ik nog even verder
Ik wil nog bijna mijn hele inboedel bij elkaar shoppen. Hebben jullie tips voor leuke en betaalbare woon-webshops?
Ik geloof dat ze bij de Intratuin iets van 6 euro zijn voor een bosje. Ik heb ze laatst ook bij Kwantum gezien.
Thanks! ga ik daar es kijken!
Vind ze steeds niet bij intratuin helaas
Wij zijn voor inspiratie en onze bank geslaagd bij whoon in oisterwijk! (Aangezien ik weet dat dat ‘in de buurt is’ voor jou ) en gigameubel en loods 5 vond ik ook echt interessant (alleen niet perse heel budget
)
Verder niet echt sites oid, wel volg ik op insta een hoop (budget)woon/interieur accounts waar ik het een en ander qua inspiratie en sites vandaan haal!
Kwantum heeft ze nu ook, bos voor 6/7 euro geloof ik
Waar is dit van kleed etc
Iemand ideeën voor een mooie tafellamp op dit dressoir? Dacht eerst deze roze maar het lijkt net een glazen bol zo, ziet er niet uit
Ik denk toch een iets grotere, en die rechts neerzetten ipv die panter
Misschien is dit mosterd maar sostreene Greene heeft nu ook gedroogde boeketten. En ze hebben ook pluimen.
Ik heb deze van de Action, weet niet of je zoiets leuk vind?
En bedankt voor de tips allemaal, heb vandaag pluimen gescoord bij de intratuin!
Ik vind het wel echt een toffe lamp! Waar is hij van? Maar hij had voor deze kast denk ik wel stukje groter mogen zijn inderdaad! Kleur roze vind ik wel mooi. Wat ik dan zelf weer iets minder vind is dat al je accessoires (spiegel, vaas, kandelaar enz) op het kastje met goud zijn en het kastje zelf de greepjes zilver. Maar dat is persoonlijk en dat vroeg je niet🙈
Deze
Is niet heel groot.
Ah jaloers ik vind ze nooit bij intratuin
Ik zag ze daarna ook nog bij kwantum, maar die waren ietsje kleiner!
Zo cozy!! Ik heb ook net behang besteld voor de andere muren.
Zit alleen nog een beetje in dubio over de houten bank. Die heb ik toen we hier net woonden donkerpaarsgrijs geverfd, maar eigenlijk vloekt het supererg bij de blauwe muur
Dit is de bank
En op de korte muur komt dit behang, helemaal de hoek om tot op de muur achter de tv.
Welke kleur zouden jullie de lange muur doen? Wij twijfelen tussen creme (9010, oker (de kleur vd bloemen ongeveer) of nog weer iets anders…
Ohjaaaa en er komt nog een grotere tafel hahah dit is tijdelijk
Edit 5 ondertussen: jullie weten natuurlijk niet waar onze tv staat:
Zo dus en over die hele hoek komt het bloemenbehang. Achter de houten bank en de tv
Ik heb trouwens ook pampasgras!! Gewoon geknipt in een weiland!
Haha het lijkt idd zilver maar is heel donker geborsteld staal!
Vandaag een Pax kast samengesteld voor onze inloopkast met iemand van IKEA, ik kan echt niet wachten tot die staat eind november!
Ook meteen een Besta samengesteld als tvmeubel. Nu nog keer terug voor de nachtkastjes, die waren op