Ik heb er een voor mijn raam hangen en een bij een lege muur. Ik heb er toen gewoon een gekocht en aan iemand anders gevraagd of die met zijn arm gestrekt dat kon vasthouden en toen ging ik kijken of het leuk stond of niet haha moet je wel even die persoon wegdenken haha.
Wie van hier heeft de Hay Tray Table? Hij staat bij ons op het lijstje voor het nieuwe huis, maar bij Loods 5 vonden wij hem wat tegenvallen? Beetje wiebelig? Iemand die een review heeft voor mij haha.
Aaaah ik heb dit kleed en ben er juist heel blij mee! Van die haartjes klopt wel maar stoort mij niet, vind het juist wel leuk dat het niet perfect is. Ik heb begrepen dat het optisch het mooist is om een kleed groter dan je bank te doen.
wat stuk vond je er wiebelig aan? Het is moeilijk te zeggen of dit normaal is of niet omdat meubels in toonzalen soms wel belachelijk veel te verduren krijgen, zie het zo vaak hier in de winkel en op beurzen dat het gewoon niet bestand is tegen honderden mensen die er aan zitten. Is dat erg? Ik weet het niet, ik denk niet dat je thuis honderden mensen eraan gaat hebben…
Als je toch twijfelt gewoon verder zoeken, dat tafeltje van Hay is generisch genoeg dat je het van veel merken zal kunnen vinden.
Mijn ouders hebben die! Wiebelt niet! Althans heb daar nooit last van en heb mijn ouders er ook nooit over gehoord.
Ik heb een witte, hij wiebelt niet maar ik vind dat er snel krassen op komen en de witte laag snel beschadigt. Maar misschien is dat omdat ie wit is? Ik gebruik ‘m elke dag als tafeltje naast de bank, heb ‘m al een paar jaar en vind ‘m nog steeds even mooi hij combineert met bijna alles.
Thanks iedereen! We gaan morgen weer even naar Eijerkamp, daar zal hij vast wel staan.
Zie trouwens bij Koffietijd elke keer dat ze die bak op de kop op de tafel hebben staan.
Huh? Op de kop?
Jaaa, dat ze het blad omdraaien zodat ze geen opstaande rand hebben???
Maar maar maar … zoveel vragen
Ik wil heel graag nog een kast op mijn slaapkamer en toen zei mijn moeder dat ik de houten ladekast van mijn ouderlijk slaapkamer wel mag meenemen en kan pimpen. Het is een voorloper van de Ikea Tarva kast en ik twijfel welke kleur ik hem zal verven.
Mijn slaapkamer zier er zo uit:
En de muur waar hij komt is als je binnenkomt links:
Nu kun je op Pinterest veel Tarva kast hacks vinden en neig ik naar roze:
Wat denken jullie?
Ja en dat gaat dus eigenlijk niet, want dan wiebelt-ie wel. Ik heb het geprobeerd. @lijnewiets
Ik hou wel van afwisseling en toevallig heb ik al een tvmeubel al in die kleur:
Maar thanks voor de tip en het meedenken
Ik zoek een 3-zits bank in deze stijl, heeft iemand tips? Ik vind deze twee echt prachtig (Sofacompany) maar ik ben vandaag naar de showroom gegaan en de een zit te zacht en de andere is te hoog en diep voor mij. Qua kleur ben ik er nog niet helemaal uit, ik wil alleen geen donkergrijs.
Dankje!
Wat zijn jullie favoriete winkels/websites voor betaalbare interieuritems? Ik wil misschien iets leuks kopen voor mijn vriend’s nieuwe appartement, maar ik kom niet verder dan Ikea
Wow ja ik vind roze heel leuk! Ik vind het alleen altijd minder als je een niet-metaal (dus zoals hier hout) in een metaalkleur verft. Geen idee waarom, misschien is het super raar maar ik zou dus voor andere knopjes gaan als je ze in zo’n roségouden kleur wil.
@Frambozentaartje @Bluebell @Suvi thanks, ik ga op zoek!!
@Bluebell ik denk woonaccessoires of kleinere meubels haha meer kan ik met mijn studentenbudget niet betalen :’)
Pode heeft ook wel zoiets geloof ik!