Mijn houten kast heeft van die inhammen wat dient als handgreep:
Dus er komen geen knoppen op, maar thanks voor de tip!
Mijn houten kast heeft van die inhammen wat dient als handgreep:
Dus er komen geen knoppen op, maar thanks voor de tip!
Prachtige kleur, wat is het voor hout?
Geborsteld eiken met een UV olie!
Gaaf! Ik hou van zo’n motief van leggen. Noem je dat zo? Enniewees, ik vind zo’n visgraat heel veel sfeer geven.
Heeft er iemand tips voor winkels/websites met (budget) vloerkleden?
Rozenkelim.nl en gek genoeg Zara Home. Die laatste heeft nog wel eens 20% korting voor een weekend. Dus als je daar een kleed ziet, dan even abonneren op de nieuwsbrief. En kijk verder ook eens bij Kwantum, Karwei, Leen Bakker en Ikea.
Bedankt voor je reactie! Ik heb me net aangemeld voor de zarahome nieuwsbrief, altijd handig.
Heeft er verder iemand ervaring met de website Tapeso.nl?
Ikea heeft nu 15% korting op alle vloerkleden!
Ladies help me out! Ik ben de muur in de serre zat en hier moet wat anders komen. De monstera is ernstig dood dus die gaat weg. De drankkast verplaatst ik óf naar links, óf gaat naar de andere kant (ipv dat trapje).
Maar wat zet ik dan voor die muur?
Zat te denken aan misschien een zwarte metalen sidetable met daarop een mooie plant/deco/lampje maar misschien is dat te saai?
Ik vind de kleur ook niet mooi meer maar die ga ik niet veranderen want dat heb ik al gedaan 2 x in de afgelopen 3 maand haha.
Oja en schilderijen zijn niet echt een optie want die hangen al door het hele huis dus dat wordt iets te vol!
Misschien iets van een daybed? Met leuke hangplantjes erboven. Geen idee of die serre open kan in de zomer maar dan is t best een chill plekje voor een daybed lijkt me
Daybed is cute inderdaad maar daar is de ruimte te klein voor, dat maakt het te propperig ben ik bang voor.
@SpeedOfSound lijkt me niet haha! Veel van wat in de serre staat is ook niet ingekocht via m’n werk hoor (ik zoek dan natuurlijk weer iets te specifiek)
Ik ga inderdaad even op zoek naar een leuke betaalbare sidetable
Wow wat een mooi huis heb je! Ik vind het de perfecte plek voor een mooie grote plant, dus ik zou het denk ik zo laten en een mooie vervanger zoeken voor je monstera.
Ik zou ook de drankkast wel aan die kant laten staan, naast de haart is een beetje druk denk ik. En dan inderdaad zo’n mooie hoge side table van 1.5m (niet te diep) en daar dan de lamp, nieuwe plant en een grote lijst? (Erop zetten en tegen de muur leunen ipv ophangen)
Proveer driftig te zoeken op Pinterest voor je maar kan even niet vinden wat ik bedoel.
En dikke liefde voor je serre trouwens! Wil ik ook “later” haha
Hij is echt al weken bruin, geel en de bladeren voelen ook echt niet goed. Ze krijgen regelmatig water en plantenvoeding maar ze lijken niet echt te redden…
Zal ik voor een zwart metalen of hout met metalen sidetable gaan?
Als iemand betaalbare online weet let me know!
Ga ik checken zo, thanks!
Dat klinkt bijna alsof 'ie te veel water krijgt - in de winter drinken planten een stuk minder en hoef je ook geen plantenvoeding bij te geven (werkt alleen maar averechts).
Ik stem ook voor de metalen zwarte sidetable trouwens, je hebt al hout in je mooie tafel en de drankkast. Vind die ander ook erg mooi maar denk dat dit wat rustiger is bij de rest van je interieur.
Ik heb zo’n ding dus als het goed is pakt de plant wat ‘ie nodig is aan water, dus snap er niets van
Waar is je drankenkast van? Heel mooi!
Ik zoek nog een mooie kast of trolley