Ik doe het morgen denk ik. Ben nu te moe om het nog op te starten
Ik zou de eettafel altijd het dichtst bij de keuken plaatsen, dus dan de zithoek in het smalle deel. Ik denk dat een ronde eettafel ook mooi zou zijn hier, maakt het wat speelser en minder rechtlijnig!
Edit: zie nu dat ik op de verkeerde heb gereageerd haha, @Flora dus!
Ik zou ook deze variant doen @flora! En dan zelfs de bank met de leuning zeg maar tot aan de deur zetten.
Is ook fijn voor het speelhoekje, dan is die net wat afgeschermd. Zit je niet continu tegen speelgoed aan te kijken .
Een ronde tafel is ook een leuk idee! En @Yzile deze indeling is echt perfect! Maar helaas is dat niet mogelijk want onze bank is ongeveer zo:
En dan zit de kortere kant net aan de verkeerde kant (richting de rest van de kamer ipv naar het raam)
Wat vinden jullie hiervan voor thuis?
Ik vind het niet mooi, maar wel handig als je niet wilt boren
Ik twijfel daar ook over. Volgens mij moet de rails zelf overigens wel geboord worden in/aan de muur.
Oh dan snap ik het nut niet helemaal. Misschien als je regelmatig wisselt van kunst? Je kan met de rails makkelijker andere werken op een andere hoogte hangen zonder een opnieuw te hoeven boren
Ik ken meerdere mensen die dit hebben (alleen niet zo midden op de muur als in de foto van ikea, maar gewoon tegen het plafond, dan valt het ook veel minder op). Je kunt dan inderdaad heel makkelijk wisselen, dus bijvoorbeeld als je veel dingen hebt en regelmatig wisselt, of vaak je inrichting omgooit, dan is dit echt wel handig.
Je zou misschien ook de rails nog in dezelfde kleur als je muur kunnen verven (mocht je een gekleurde muur hebben), dan valt het nog minder op
Ik heb een lichte muur dus het zal gelukkig bijna niet opvallen.
Hebben jullie tips voor waar ik mooie en betaalbare gordijnen kan vinden? We nemen nu alleen voor beneden in de woonkamer inbetweens, later misschien nog donkere voor eroverheen.
Voor slaapkamer weet ik helemaal niet wat ik wilā¦
Heb gordijnen van de HEMA en Kwantum. Allebei heel okƩ.
Wij hebben ook gordijnen van de Kwantum. Zowel over de gordijnen als de service tevreden!
Kom net van de kwantum vandaan en heb een mooie gezien daar, denk dat jullie net voor mij de knoop hebben doorgehakt haha!
Ik heb een huurappartementje gevonden YAY maar de indeling heb ik het erg lastig mee. Ik werk veel thuis dus ik moet mijn Imac kwijt kunnen en ergens kunnen werken. Maar er is niet echt ruimte in mijn slaapkamer hiervoor en in mijn woonkamer krijg ik het niet goed kwijtā¦
Ik heb het nu ingedeeld zoals de huidige bewoner het heeft. Aan de balkonkant is alles raam met dus rechts de balkondeur. De woonkamer loopt over in de keuken. De tafel die daar nu staat is erg klein en niet ideaal om lekker aan te werken. Een grotere tafel zou kunnen maar dan zit je in de knoop met de bankā¦
Hebben jullie nog geniale ideeƫn? Ik heb nog helemaal geen meubels dus ik kan alles precies passend kopen als het moet. Heb al een beetje gezocht op tiny house ideeƫn maar nog geen geniale ingeving gehad.
Ik zou als ik jou was denk ik een ronde tafel nemen. En ik ben slecht in inschatten qua meters, maar past er dan niet aan de onderkant links een (kleine) hoekbank, zodat je de televisie op de kast aan de rechterkant kan zetten in plaats van recht tegenover waar je hem nu hebt staan? Edit: ah shit dat is zeker de iMac ipv tv? Dan moet ik er nog even over nadenken haha
En is je tafel in het verlengde van je keuken plaatsen ook een idee? (Dan dus wel een rechte tafel) Evt wat grotere tafel zodat je daar prettig kan werken? Dan heb je die hele linkerwand vrij voor je bank.
Nee dat is wel de TV! Ik dacht eerst OEH ja maar je komt daar links ruimte te kortā¦
Ik weet ook nooit wanneer een ronde tafel nou handiger is. Want die zet je wel minder makkelijk opzij en je kan hem ook niet uitklappen, wat met een vierkante tafel wel weer kan.
Ohja, dat wordt krap inderdaad en ik had mijn vorige post net bewerkt, maar is dit een optie: En is je tafel in het verlengde van je keuken plaatsen ook een idee? (Dan dus wel een rechte tafel) Evt wat grotere tafel zodat je daar prettig kan werken? Je kunt dan eventueel nog een deels inklapbare eettafel doe, dan heb je die hele linkerwand vrij voor je bank.