Dutchbone! Echt de eyecatcher in de woning, super blij mee
@lovewarrior Ik vind een grote strelitzia plant ook wel heel mooi op die plek denk ik. Ik zou persoonlijk 1 kast aan die kant wel genoeg vinden. Ben bang dat nog een sidetable je mooie drankkast tenietdoet.
Interiorjunkie heeft ook zo’n grote strelitzia op haar kamer en ik vind dat super mooi!
Kan ook komen door te veel aan direct zonlicht!
ik ben zo benieuwd hoe de rest van je huis eruit ziet. Heb je daar foto’s van? Ik ben er echt helemaal verliefd op!
Ah super lief ik zal morgen bij daglicht even foto’s maken!
Waar is jouw eettafel van?
Bij Miltonhouse (online) gekocht. Stiekem wel spijt want had toch liever een ovale tafel gehad en deze was niet goedkoop
Ik zit eraan te denken deze lichter te beitsen, ik vind hem net iets te bruin… Is dat verstandig?
Ik vind dat donkerbruine net mooi! Je mag hem anders wel doorverkopen aan mij hehe
Met alle liefde. Hij is overigens wel lood en lood zwaar, het is een 7 cm oud eiken tafelblad haha!
Ok misschien pas ik beter dan… woon ook in België
gewoon een klein stukje testen, een hoek of zo maar ik vind beits wel een fijn product. Zorg wel wat je wat doeken hebt die weg mogen om het aan te brengen
Eerst de tafel schuren denk ik toch?
Ja natuurlijk. Tafel schuren en dan kan je met beits beginnen. Ik gaf de tip van doeken omdat er nogal snel wordt gezegd om een kwast te gebruiken (properder) maar dat maakt de applicatie moeilijker en artificiëler
Heeft iemand hier wel eens iets gedaan met tegelverf?
Wat was het resultaat daarvan?
Ik zie een beetje voor me dat dat eruit ziet alsof er matte latex tegenaan geknald is, maar volgens mij kan het best mooi worden nog tegenwoordig.
Welke kleur zouden jullie tegels in een keuken verven? Is maar 1 wandje tussen het aanrecht en de bovenkastjes, zijn nu blauw. De keuken is crème met donkerbruin hout.
Hier precies hetzelfde! Heb begin dit jaar onze oude wc tegels geverfd en ik ben er erg tevreden hoor. Vind het alleen jammer dat er weinig keuze in kleuren is.
Hoe zit het dan met de voegen tussen de tegels? Verf je die ook gewoon mee of?
Oh goeie, thanks voor de tip!
Denk dat de kit er ook al best even zit, dus dat kan sowieso geen kwaad gelijk te vervangen.
Ik zit te denken aan grijs nu… Denk dat dat ook minder vatbaar is voor verkleuren dan wit en daarbij vind ik de voegen grijs meegeverfd ook niet storend, bij een kleurtje zou ik dat raar vinden.
Maar even over nadenken nog.
Ik weet dat ze vroeger vaak een hele voorraad van die dingen hadden op de Swanmarket in Rotterdam, misschien zijn er soortgelijke vintage markten in jouw buurt?