Daar ligt mn fornuisje al bovenop! Maar die kan ik misschien ook wel weer verzetten
Wil graag dit behang in mijn slaapkamer (https://www.kwantum.nl/catalog?location=product%3D0311004%3Bsearchtext%3Dbauke), weet iemand of je dit makkelijk zelf kan doen of echt beter klusjesman nemen?
Ik vind behangen echt een eitje. 2 YouTube filmpjes kijken en je bent expert.
Love die tafel, weet je de naam?
Zo’n tafeltje heet een trolley, als je daarop zoekt vind je hem vast.
Dankjewel!
Dit kan je prima, is zelfs leuk. Eventueel verpest je een strook, maar dat is nog altijd veel goedkoper dan een klusjesman inhuren
Wij zijn net verhuisd naar een huis dat we helemaal hebben verbouwd (waarmee we eigenlijk nog steeds niet klaar zijn…). Maar ik droomde dus altijd van wit witter witst. Alles wit en clean en kleurloos. Nu is alles helemaal wit, kozijnen, muren, plafond en keuken (met een zwart blad) en twijfel ik ineens over het verven van de muren
Kijk, jij bent goed in knopen hakken.
Bij mij begint dan de echte keuzestress!
Ik vind het roze van @Bergson echt te gek!
Maar er is ook nog donkergroen, vergrijsd lila, lichtgrijs. Haha de keuze is reuze!
Ik weet niet aan welke kant de chaise longue zit maar ik zou je bank links neerzetten met de tv op het korte muurtje (of is dat te smal?). Wat voor eettafel heb je op dit moment? Want ik denk dat zowel een rechthoekige als ronde tafel wel kan, die zou ik in het rechter gedeelte doen, bij de open haard. Zit de keuken ook aan die kant? Dat maakt het nog handiger dan.
Ja de chaise longue zit links, dus net onhandig. Ik ga even uitzoeken of ik hem kan omwisselen. Daaronder is de keuken inderdaad, dus handig om de tafel daar te zetten!!
Nou ik heb de verf van m’n dromen gevonden maar het is dus een Deens merk dat niet in Nederland te koop is, en de online webshops die ik vind in het Deens verkopen het alleen voor 100 euro per liter ofzo (en ik weet niet eens of ze naar Nederland verzenden).
Het wordt dus ‘kalkverf’ genoemd, en ik heb al gezocht naar vergelijkbare Nederlandse merken maar bij wat ik tot nu toe vind, zijn de kleurverschillen tussen donker/licht wel heel groot en wordt het een onrustig geheel, terwijl ik het bij deze verf juist zo mooi vind dat de kleurverschillen heel subtiel zijn. Heeft iemand een idee waar ik dit soort verf in Nederland (of online, naar Nederland verzonden) kan vinden? De tint ben ik nog niet helemaal over uit maar het moet in elk geval een warme tint worden, misschien iets van beige of juist terracotta, ik zal wat voorbeelden laten zien van dit merk die ik allemaal mooi vind:
Inderdaad heel mooi!
Een collega van mij heeft ook zoiets op de muur en dat was volgens mij het merk Annie Sloan. Ken je dat al? Misschien zit daar wel iets tussen.
Ik zag laatst bij Danique Hoofwijk op insta dat ze een soort poeder verf had van raw paints. Lijkt er ook een beetje op.
Op haar insta heeft ze ‘after’ foto’s gezet van haar slaapkamer en de kinderkamer.
Ik heb iemand op Instagram die het ook heeft. Zij heeft het van Pure & Original.
Ik ken deze verf inderdaad van het merk Pure & Original
Wij zijn met onze bovenverdiepingen bezig, en de vloer is dit hoogstwaarschijnlijk morgen af en dan kunnen we zondag de muur in de slaapkamer verven. Ik wil Factory Green van Flexa op de muur. Ik vroeg me af, kun je die kleur ook in een Karwei muurverf laten mengen? Ik kan alleen nergens de kleurcode vinden.
Ja hoor, ik heb ook een keer zo’n “naam” laten mengen bij de verfbalie.