Haha het is ook ZO lastig. Wij hebben nu een combi van hout en gietvloer (nog altijd heel blij mee), maar in ons eerste huis lag de vloer er al in, dit was best een donkere, warme laminaatvloer. Heel lang getwijfeld om deze er nog uit te halen omdat ik dacht dat ik lichtere, neutrale, koele laminaatvloeren mooier vond. Echter hadden wij een hele wand van glas, waardoor we genoeg licht in de woonkamer kregen en was het met een licht vloerkleed ZO’N mooi contrast. Heb er echt elke dag van genoten en echt nooit gesnapt waarom ik toen die vloer zo graag wilde veranderen.
Maarja, licht er dus een beetje aan hoe veel licht je ook binnen krijgt. Anders zou ik zeker voor een iets donkerdere gaan
En dan in combinatie met een lichter vloerkleed en witte 9010 wanden ofzo en dan 1 wand een ander kleurtje.
Oke je moet het ook zelf weten, ben verliefd op mijn huidige huis maar ook zeker nog op mijn oude huis haha

Thanks voor je foto, leuk!

wij hebben een (vintage) leren bank met hond en kat en moet zeggen dat bevalt zooo goed. Nooit meer een half uur de bank stofzuigen met half resultaat.
ben wel benieuwd wat voor bank eruit gaat komen met al je wensen