Ah mooi, thanks! Dat scheelt inderdaad wat in de kosten haha.
Ik wist niet dat die verf verkochten
Toch nog wat geleerd, want ook dat ze bij de kwantum verf verkopen wist ik niet, en ik ben er de afgelopen weken regelmatig geweest
Ik zou het alleen niet doen⊠heb slechte ervaring met Karwei verf: dekt niet goed en wordt heel vlekkerig.
Ik zou niet bezuinigen op verf. Ik heb in mn vorige huis ook de muren met een huismerk geverfd en na een jaar gingen we verhuizen en haalden we de kast weg die tegen de muur stond. Achter de kast was de kleur nog mooi en de rest: 3 tinten lichter verbleekt. En dat na een jaar!
Ik ben vorige week verhuisd en nu alles ongeveer staat mis ik denk ik een kleed. Ik twijfel alleen welk kleed. Ik vind die wit met zwarte van Karwei leuk die je overal ziet, maar misschien hebben jullie nog andere ideeĂ«n? Mân muren zijn 9010, ik heb een lichtgrijze velvet bank, ronde marmeren salontafel, wit tv meubel, grijze gordijnen, visgraat pvc vloer. Ik heb ook een hond dus weet niet of een hoogpolig vloerkleed dan handig is? Wat zijn jullie ervaringen daarmee?
Mijn ervaringen met honden en vloerkleden zijn dat ze altijd (echt altijd) als ze moeten kotsen, kiezen voor het vloerkleed. Dus ik zou niet gaan voor hoogpolig en eentje die eenvoudig schoon te houden is, misschien zelfs in de wasmachine kan.
Onze hond gebruikte het kleed als zn mand en kotste er dus ook niet op. Maaar dat kleed werd dus mega ranzig en kon na anderhalf jaar weggepleurd een wit kleed zou ik echt niet kiezen met hond eerlijk gezegd.
Onze keuken wordt morgen geleverd, ZO spannend!!!
Leuk!! Ben heel benieuwd naar jullie keukenproject als het af is! Volgens mij wordt het zo tof!!
Ik ben even benieuwd naar jullie mening. Het huis waar ik naartoe ga verhuizen heeft geen voortuin en grenst direct aan de stoep. Wat voor raambekleding vinden jullie dan mooi? Het is vooral belangrijk dat er zo goed als geen inkijk is maar het ook niet donker wordt.
Plissegordijnen of inbetweens?
Ik heb duo rolgordijnen. Die kan je helemaal omhoog doen, op kieren of dicht. En het laat echt veel licht door!
We hebben wel gezocht naar 1 waar het doorzichtige van fijne stof is. De goedkopere hebben namelijk draadjes.
Wij hebben dat witte kleed met hond (en 2 kinderen. En kat) en het is echt na minder dan een jaar al lelijk. Hij mocht er een hele tijd niet op en dat ging best goed. Maar toen onze dochter al wat vlekjes had gemaakt waren we een paar keer minder streng en nu ligt ie er wel op (as we speak heeft ie zân plek alweer gevonden). Wordt ie niet mooier van helaas. Dus hij gaat er hier binnenkort weer uit en wordt vervangen door een ander kleed. Maar hiervoor hadden we een ander (niet hoogpolig) kleed en dat werd evengoed vies. Dus ja.
Een kelim! Heb je verschillende soorten van. Misschien is dat iets, om het ook een statement te maken?
Voor de cupjeskoffiedrinkers, welke cuphouder hebben jullie?
Dank jullie wel allemaal. Ik denk dat ik dan even ga verder zoeken.
@saturnus ik heb het gezocht en ziet er leuk uit, dank je wel voor het idee!
Twee honden en een kat hier, ze kotsen zelden maar op de een of andere manier is het toch altijd op het kleed. Hoogpolig of licht durf ik dus niet meer aan!
Ik heb nu deze van Ikea:
Doggieproof kleed
Goed schoon te houden en als er eventueel een vlek een beetje intrekt zie je het niet zo! Ook goed te stofzuigen, ik stuur de Roomba er elke dag overheen en die krijgt makkelijk het haar er af.
Ik heb een lichte houtvloer en grijze bank, staat heel prima! In het echt is het patroon een stuk minder opvallend dan op de site.
Heb jij een langharige of kortharige hond? En ben je erg tevreden over de Roomba? Haalt hij echt goed al het haar weg?
Een kortharige en eentje met dubbele vacht, dus redelijk lang. Als de Roomba elke dag loopt houdt hij het prima bij. Moet wel zeggen dat we hem pas sinds de zomer hebben dus de heftigste verhaarperiode heeft hij nog niet meegemaakt.
Oke dan. Ben benieuwd. Doe je dan ook nog elke dag gewoon stofzuigen of echt alleen Roomba? Ik wil hem eigenlijk voor een extra ronde 's middags want mijn hond verhaart zo erg dat je 's middags gewoon weer allemaal haartjes ziet liggen.