Interieurtopic

Deze zijn allemaal van Westwing Now, maar ik heb zelf geen ervaring met bestellen daar

1 like

@anon86562306 Er zijn momenteel veel influencers die iets met westwing doen. Loont misschien om te kijken. Of er een kortingscode ofzo rondzwerft ergens. Volgens mij sowieso vrouwvanjou die er een samenwerking mee heeft/had

2 likes

Ik wil een foto toevoegen maar het lukt niet haha. :sweat_smile: Help

Haha is dit Utrecht, Zuilen?

@crazyplantlady hahaha dat bovenste lijkt wel een tandarts of labaratorium.
wij hebben in de straat ook mensen en die hebben echt meeeega oranje/rood licht overal in hun hele huis. Niet normaal, vergeleken de huizen ernaast lijkt het soms wel een hoerenkast.

Overigens, ik ben op zoek naar leuke theedoeken. Weet iemand leuke adresjes/webshops daarvoor? Ik vind alleen maar saaie geruite overal.

H&M?

Edit: ging ff kijken maar hebben nu niet zoveel bijzonders

Haha ben jij mijn buurvrouw?:stuck_out_tongue_winking_eye: Wij kregen hier een keer een opmerking over toen we net in ons huis woonden en onze Hue nog iets te roze/rood hadden ingesteld :rofl:

Hahaha deze mensen hebben het licht al 10 jaar zo :joy: En ze zien er niet fancy genoeg uit voor een Hue.

@Unquestionable Ja die hoopte ik ook maar viel me wat tegen…
@Slaapmuts Bij de HEMA was ik geweest maar ik wil het liefst iets zwart/wits of iets met goudtinten of iets met groen/blauw en dat had de HEMA net weer niet.

Het moet hierbij passen:
Whats-App-Image-2019-12-02-at-08-55-21
(helaas niet mijn huis maar de inspiratie voor mijn huis)

1 like

Heb even gauw gekeken en daar hebben ze inderdaad wel meer maar nog steeds niet helemaal wat ik zoek…

Deze van Ikea misschien? En Zeeman heeft ook regelmatig theedoeken met leuke prints!

1 like

Ik denk dat je bij h&m, Zara home, sissy boy en dille en kamille al een heel eind komt!

1 like

Ahhhh wij gaan zo de lamp boven de eettafel ophangen. ZO SPANNEND!

Woensdag komt de kast voor in de woonkamer, kunnen we eindelijk de wijnglazen enzo allemaal kwijt. En zaterdag komt er iemand voor advies en meten voor gordijnen, schiet nu op! Wonen er gewoon al 2,5 week :scream:

3 likes

Jeej vloer gedaan en het dressoir teruggezet! Zo leuk

33 likes

Ik zou persoonlijk voor iets als koningsblauw gaan, of een mooie dieprode kleur. Maar als je meer van rustig en neutraal houdt is dat misschien niet per se de beste optie.

1 like

Mijn ouders hadden dit ook en hebben 1 muur een taupe kleur gegeven. Dit vind ik best mooi.

1 like

Die foto’s zijn wel echt mooi!

Wauw!!! Dat is idd heel mooi

Iemand ervaringen met gordijnen van Karwei? Ze hebben deze week 25% korting dus dat is wel aantrekkelijk.

Inbetweens van Kwantum bevallen heel goed, maar kan daar niet slagen voor de overgordijnen en de verduisterende gordijnen voor de slaapkamer…

1 like

Ik ben er heel tevreden mee! Ze zijn heel mooi op maat gemaakt en helemaal verduisterend. Wij hebben een stof van vt wonen geloof ik. Je kan ook staaltjes meenemen bij Karwei (moet je wel borg voor betalen)

1 like

Oh fijn!! Vooral die staaltjes, ga er zaterdag heen en dan heb ik nog een dag om te beslissen haha.