Interieurtopic

De Roomba elke dag en dan eens in de week met de normale stofzuiger voor hoekjes en dergelijke. Verhaart je hond het hele jaar door dan? Zo’n robot kun je ook 2 keer per dag laten lopen natuurlijk, er zit alleen wel een redelijk kleur bakje in dus dan zou ik hem tussendoor even legen.

Oh duidelijk. Twijfel al een tijd om hem aan te schaffen. Ja, sinds twee jaar verhaart hij niet meer erger in periodes maar gewoon het hele jaar door. Heel vervelend. Ben hem al minder gaan wassen en kammen maar dat helpt ook niet.
Heb een klein kindje dus wil wel dat mijn vloer gewoon schoon is zodat zij ook lekker kan spelen zonder in de haren te zwemmen.

1 like

Haha zo leuk! Ik vind het vooral spannend of het niet te industrieel word maar goed met een kleed en een eettafelbank vol kussens, mooie gordijnen kun je al veel doen natuurlijk. We gaan zo de keldervloer olieen. Kunnen we mooi alvast kijken hoe de hele vloer wordt :star_struck: keuken is geleverd en mn vriend is -tot nu toe- nog redelijk rustig aan het installeren haha.

Deze cube van plexiglas van Nespresso. Kunnen 4 tot 5 doosjes in. Staat goed, door het klepje komt er geen vuil in. Handig. Heb het al jaren en blijft mooi.
(ik heb het geduld er niet voor om 1 voor 1 cupjes ergens in te schuiven.)

3 likes

Kan een Roomba over het hobbeltje van een kleed heen? Zo benieuwd hier naar, want ik heb een appartement met veel hoekjes en 2 kleden. En ik vraag me af of een Roomba het dan waard is.

Dat kan ie gewoon! We hebben wel de hoge drempels in huis weggehaald, dat ging niet.

1 like

Iemand een idee waar ik zo’n vaas kan kopen?

3 likes

Ha! Ben al zo lang op zoek naar die vaas. Op dm’s reageert ze niet :sob: Als je ‘m toch vindt, let me know!

Ik heb deze van Nespresso :slight_smile:

1 like

Ze hebben een zwarte bij H&M. Ik vind het wel iets voor Zara, anthropology of urban outfitters.

https://www.dille-kamille.nl/voorraadpot-met-kurken-deksel-glas-72222001.html

Ik gooi het allemaal bij elkaar in deze, passen iets van 10 doosjes in.

1 like

Wooow veel zeg

Ik heb dat toevallig ook bekeken! Stond in het AD ofzo geloof ik. Ik heb echt 0% verstand van koffie dus ik zou niet weten welke bonenmix of wat dan ook ik daar in moet doen. Ik wil me er wel in verdiepen!

Ja of zo’n cup mn apparaat, dat zou nog erger zijn

1 like

Dan ga ik daar eens heen!

1 like

Ahhh de eerste 3 meubels staan! De bank, tv meubel (half, verkeerde deurtjes bij ikea meegenomen) en de salon tafel!

Vrijdag het bed en de eettafel, begin is er! Zo benieuwd want alles is al een halfjaar geleden uitgezocht.

2 likes

Ik heb deze van Hema https://www.hema.nl/inspiratie/eten-en-drinken/koffiecapsulemaker

Idee is goed, maar ik heb een oud apparaat dus de cupjes passen niet :confused:
Niet aan te raden als je een apparaat hebt van voor 2011 dus.

1 like

Iemand ervaring met een donker geverfde muur (donker bordeauxrood) terug wit te verven? Kan dat door er gewoon simpel over te verven, plak ik beter eerst vezelpapier of,…?

Heb ooit knalknalroze wit geverfd, gewoon meerdere lagen witten. Behangen is ook een optie, maar dan blijf je vaak wel lichte naden zien.

1 like

3 lagen extra dekkend wit was genoeg in mijn vorige appartement om over heel donkergroen heen te gaan.

Tip: probeer niet grappig te zijn en schilder geen penissen, die vorm blijf je zien.

65 likes