Ik vind dit echt heel mooi!
Goeie vraag! Heb een kwartiertje gegoogled maar niets gevonden wat erop lijkt. Kan je het niet op IG vragen? Of is dit een bekend iemand die duizenden berichten krijgt, haha.
Loods5! Kun je zelf nog mooie peertjes bij kopen.
Edit: dan is het er wel één⊠weet niet of je dat bedoeld of echt meer naast elkaar.
Heb je dit toevallig nog gevonden? Ik ben ook op zoek naar zoiets. En dan idd betaalbaar 
Ja eentje via bol rond de 50 euro maar die was te diep en te hoog, zag er niet uit. En schroefje kapot waardoor hij scheef stond. Wilde hem terugsturen wegens defect en mag hem houden maar weet niet echt wat ik ermee moet doen
gedoe allemaal⊠Dus nog steeds geen goeie gevonden die betaalbaar is.
Ah wat een gedoe zeg!
Als ik iets tegenkom zal ik je taggen
Jaaa lief! doe ik dat ook 
Is dit misschien iets? https://www.kwantum.nl/console-tafel-castello-zwart-0731100?dfw_tracker=14995-0731100&utm_source=spotta&utm_medium=web&utm_campaign=
Niet helemaal wat ik zoek, eigenlijk een heel minimalistische, en dan 20 diepte ofzo, anders steekt ie te ver voor de wc deur door⊠Ik dacht er nu aan zoân wandrek te kopen en ondersteboven op te hangen (met de dichte kant boven) Heb al grote ronde zwarte spiegel erboven van xenos.
Dit idee ter inspiratie had ik eigenlijk maar heb geen ruimte voor die diepte.
Ik heb die rechter en als je er veel op wil zetten zou ik hem niet nemen. Hij is niet zo stevig helaas.
Wij hebben ook zon plank van Woood aan de muur hangen. Ik vind hem wel stevig. Maar vind de afwerking niet zo mooi. De naden zijn niet strak afgewerkt. Hier en daar zit iets net niet recht etc. Al zie je dit van een afstand niet
Ik heb nu die Myrthe besteld, ben benieuwd, die ziet er net wat steviger en degelijker uit. Zou vandaag al binnen moeten komen geloof ik.
Dan heb ik waarschijnlijk gewoon pech! Fijn dat die bij jou/jullie wel stevig is.
Volgende week komt de installateur ons gas, water en elektra aanleggen, dat is voor o&n klaar
daarna nog maar een paar grotere klussen (nieuwe muur isoleren, bak met alle leidingen betimmeren, betonvloer oliën en houtkachel aansluiten) en dan is het bewoonbaar
dan volgt er vooral heel veel afwerken maar dan staat de eettafel (2.50 m) er en is de keuken aangesloten 
Bij ons ook de laatste loodjes van een grote verbouwing! We gaan morgen als het goed is beginnen met schilderen en dan tussen kerst en o&n de vloer leggen, kijk er zo naar uit om weer een âechtâ huis te hebben 
Nu zijn we nog op zoek naar iets om onze giga collectie kookboeken op te zetten. Moet dus stevig zijn, maar liefst niet te lomp. Onze keuken is lichtgrijs met wit blad, ik houd van Scandinavisch en strak, beetje minimalistisch. Liefst niet te industrieel. Iemand een idee voor wandrekken, kasten, iets anders?
Ik ben op zoek naar donkere, verduisterende gordijnen voor de slaapkamer. Nu kijk ik naar donkergroen velours, maar ik ben bang dat daar veel stof op / in blijft hangen. Ik heb een oud huis waar alles sowieso snel stoffig wordt. Heeft iemand ervaring hiermee en wordt het idd heel stoffig of valt dat mee?
Ik heb velours gordijnen in de woonkamer (zie profielfoto) . Het is absoluut prachtig! En ik heb nog niet gemerkt dat er stof aan blijft plakken. Ja waar de kat er onderdoor loopt hangt er wat haar, maar dat is met elke stof zo. Volgens mij is velours juist ideaal hiermee. Heb ook een stoel met velours stof, 1 keer stofzuigen en klaar. Er blijft niks in âhakenâ zoals dat met andere stof soorten wel is
Vind je dit mooi? Als je het niks vindt kan ik juist hele andere dingen zoeken hoor. Of heb je andere voorbeeldjes ?
Ah lief van je! Nee, dit vind ik wat te industrieel. Zoek eigenlijk iets lichters (qua kleur en stijl) maar heb het idee dat Scandinavisch âuitâ is dus vind het moeilijk om dat enigszins betaalbaar te vinden. Ik vind bijvoorbeeld kasten van muuto en hay vaak mooi, alleen qua budget gaat dat niet lukken