Zelf geen ervaring mee, maar mijn stiefvader werkt bij een klusbedrijf en hij zegt altijd dat je een rode muur het beste eerst grijs kunt verven en daarna pas wit!
Kruidvat heeft tegenwoordig ‘Tegels’. Zelf verder geen ervaring mee trouwens.
Kruidvat heeft het nu, die hadden ook een korting omdat het nieuw is. Geen idee of het wat is.
Ik heb mijn ixxi van marktplaats. Maar 1/3 van de officiële prijs voor betaald. Hangt al een tijdje prachtig dus dat was het best waard.
Simpel: koop een goede kwaliteit latex. Twee laagjes en het is gedekt
Wat een laagje verf wel niet kan doen!! Zulk eervol werk, ook al is het takkewerk (plafond).
Vraagje: onze keuken is binnen en staat grotendeels (hij is mat wit, beschermfolie zit er ng op). De betonvloer wordt geolied en geeft daarom straks flink glans vandaar een mat witte keuken. Nu twijfel ik enorm over het werkblad. We hebben nu marmerlook zwart. Dat werkblad in het midden blijft hout want dat is onze snijplank en knopjes worden vervangen voor iets subtielers (). De bar komt er tegenaan (dat is die verhoging) en wordt van eikenhout evenals de tafel (zelfde hout). Ik ben bang dat al die materialen heel druk worden dus ik twijfel toch over een hoogglans wit werkblad ipv zwart marmer om wat meer rust te creeeren. Tis sowieso anders dan anders en dat is wat we geweldig vinden maar ik wil wel dat het geheel ook rust uitstraalt. Wat denken jullie?
Edit: geen houten werkblad gekozen omdat de werkbank in het midden al van hout is en ik nooit iets vind wat er echt op lijkt.
Ik vind zwart marmer wel een heel gaaf contrast met de vloer en de kastjes. Als je het aanrechtblad hooglans wit doet dan wordt het snel steriel denk ik?
Haha ik ben zo makkelijk aan het twijfelen gebracht (? gekke zin). We hadden net hoogglans wit bedacht en nu twijfel ik weer!
Uiteindelijk zie je weinig van dit blad namelijk. Er komt links een fornuis in/op. En helemaal rechts (bij spoelbak en vaatwasser) ook maar een klein stukje werkblad. Dat maakt me aan het twijfelen wamt ben juist bang dat het te druk wordt met het marmeren blad
Ja dat vind ik ook leuk! alleen kan ik dan niet iets aan de kant schuiven als er wel eens meerdere mensen komen eten en bij een tafel kan dat natuurlijk wel.
@Chicago ik vind zelf het zwart sfeervoller staan! Maar ja puur smaak natuurlijk haha
Kun je de rest niet in hetzelfde hout doen? Denk dat ik dat eigenlijk het mooiste zou vinden. Eén look zeg maar.
Ons huis is nu echt bijna af en nu er steeds meer klaar is, begint het echt te kriebelen. Eind deze week komt de keuken en dan is de benedenverdieping al bijna klaar Hopelijk is de badkamer dan ook afgemonteerd. Nog even vliezen en verven en dan kunnen de meubels langzaamaan komen. Hopelijk over 2.5 week verhuizen.
Ik heb het bovenste gedeelte van de konijnenkooi eraf gehaald want we hebben dat toch niet meer nodig en is makkelijker met aaien en verschonen maar nu ziet het er zo kaal uit! Iemand een oplossing/leuk idee?
Plankjes er boven maken met plantjes en lijstjes?
Kun je niet een houten huisje er boven bouwen? Wat je ook wel bij van die kinderbedjes ziet?
Ik zag deze bij de Xenos, vind ik zelf ook leuk
Je hebt dan dus alleen niet ook meteen potten bij, weet niet zeker of je dat echt zoekt
(Wel wat vierkant als je t ook echt in die hoek wilt, dan is rond misschien mooier of je zet m net even dwars)
Casa en Xenos. Ik zou het flexibel houden en niet gaan voor 1 object, maar zelf een combinatie maken. Dan kun je makkelijker aanpassen, het compacter houden etc.
Tof! Waar is deze te vinden?
Thanks!