https://www.maisonsdumonde.com/NL/nl/p/antracietgrijze-vintage-stoel-van-vlechtwerk-en-massief-berkenhout-199159.htm
Dit is een heel ander model, maar wel een zachte zitting en gevlochten rugleuning. In welke prijsklasse zoek je?
Mân vriend heeft een irrationele haat aan kuipachtige stoeltjes.
Max 100 per stoel dacht ik aan.
Heeft 1 van jullie een Wooood kast? Bv de Woood James of de blackburn? Wij zijn opzoek naar een vitrine achtige kast voor de keuken, op het lege plekje (zie foto) We halen de prullenbak dan weg, gaat naar een andere plek. We hadden de Castello van Kwantum in gedachten⊠echter is dit koud materiaal (staal/metaal) en onze keuken voelt ook al âkoudâ aan. Composiet aanrechtblad. Raambekleding (plissĂ©) komt dinsdag, en we gaan komende week nog wat aan de muur hangen (2 Woood Meert + houten plank) naast de afzuigkap. Verder mept aanrecht nog aangekleed wordenâŠ
Tips? Echt een dilemma dit, haha.
Ik wilde ook ammonite van f&b maar die konden ze niet mengen bij de bouwmarkt? Nu heb ik de mengkleur rijst op de muren en daar ben ik enorm blij mee! Super mooi met witte kozijnen. Heb het hele huis in die kleur 
Thanks voor de reacties, @Velours, @TanteBetje, @Lula en @anon37686689!
Geen kat hier, dus dat moet goed komen.
Willen idd verduisterende gordijnen en het raam is op het noordoosten, dus denk dat dat ok is tegen verkleuren.
Ik heb laatst deze spiegel van de muur gehaald omdat ik âm wilde verplaatsen en de halve muur kwam mee.
Als je het weer van de deur af wil halen zou ik het niet doen denk ik.
Oh nee deze werden gelijk afgeschoten door mn vriend. Denk dat hij gewoon die van de foto wil maar dan niet dat ervoor betalen.
Man, ik vind mezelf al kieskeurig, maar stoelen en bank komen we gewoon echt niet uit met allebei onze eisenlijst. Heel irritant.
Ik heb er gewoon een over mijn deur, niet heel mooi maar wel praktisch. Of wil je echt zoân staande passpiegel?
Waar zijn die originele stoelen van?
https://www.lumz.nl/tafels/eetkamertafels/eleonora-winsconsin-mangohouten-eettafel
Heeft iemand ervaring met dit merk? We zijn op zoek naar een nieuwe eettafel, maar er zijn echt heel weinig tafels die voldoen aan het beeld in mijn hoofd van hoe een tafel eruit ziet (klinkt dat logisch?). Deze vind ik mooi, maar heb ook geen idee wat voor stoelen ik erbij wil.
Ok, helder, dankjewel. Wat stom, zeg. Hopelijk heb je nu wel wat je wilde?
Oef, die zijn nog duurder dan de originele die ik liet zien.
Wel vet.
Hahaha nee, zijn denk ik al een knock off, maar vond 313 per 2 al te duur. Vind max 100 ps wel zat.
Eleonora is prima kwaliteit over het algemeen. Mijn eettafel komt er ook vandaan en heel erg blij mee. Over specifiek deze tafel durf ik alleen geen uitspraken te doen want ben al even niet in de showroom geweest. Waar woon je ongeveer? Anders zou ik gewoon bij de showroom langsgaan om hem te bekijken(je kan hem alleen niet kopen daar).
Als jullie dat gewoon de perfecte stoelen vinden zou ik gewoon nog even sparen en ze kopen!
Ik heb het geld wel, vind het alleen niet nodig dat uit te geven aan eetkamerstoelen. Sommige dingen vind ik gewoon het geld niet waard. Ik ken mezelf, weet ook dat ik hier over 4 jaar weer op uitgekeken ben en weer wat nieuws wil.
Oké ik hoop dat ik dit goed uit kan leggen, maar need help.
Ik wil mijn rolgordijnen vervangen.
Ze zitten tussen mijn kozijnen, en er zitten al gaatjes in de muur waar dat stuk moet worden geschroefd waar de metalen buis waar het rolgordijn om wordt gewikkeld tussen geklemd wordt. De afstand tussen deze twee plekken waar het gemonteerd moet worden in het kozijn is 92.5 cm. Zie foto. Er staat âhierâ boven die geboorde gaatjes. De buis die bij deze rolgordijnen zit is ook 92.5 cm. Van muur tot muur is het 97 cm.
Waf moet ik nu bestellen?? Er staat bij op internet dat ze zelf rekening houden met montagemateriaal e.d.
Maar moet ik nu aanhouden tussen de twee muren? Hoe weten zij dan dat die buis 92.5 cm moet zijn. Of moet ik 97 cm aangeven. Aaahh ik snap dit allemaal niet.
Ik had 90 cm besteld en die buis was te kort, evenals het rolgordijn te smal. Dus 90 is het duidelijk niet haha.
Vragen ze niet of je âm op of in het kozijn wil bevestigen? Want dan weet je denkik automatisch welke maat je moet doorgeven. Dat vragen ze bij Karwei en LB wel geloof ik. Of denk ik nu verkeerd⊠