Een aansluitende gordijnen vraag: hebben jullie rails die met een bochtje loopt of gewoon recht?
Krijg wisselende adviezen, door het bochtje zou het meer verduisteren…
Een aansluitende gordijnen vraag: hebben jullie rails die met een bochtje loopt of gewoon recht?
Krijg wisselende adviezen, door het bochtje zou het meer verduisteren…
In de slaapkamer met een bochtje! Verduistert inderdaad véél meer, maar dat is bij mij ook echt nodig (straatverlichting naast de slaapkamer).
Ik heb recentelijk dezelfde keuze moeten maken, en ben toen voor gordijnen tot de grond gegaan en daar ben ik nog erg blij mee. Sfeervol ook!
Ik had altijd met een bochten, omdat dat veel meer verduisterd. In m’n huidige huis kan dat alleen niet, dus zit er een rails met klittenband aan de zijkant.
Oh huh de hoek om? Nog nooit gezien haha! Dit past bij ons alleen niet, tegen die wand staat het bed.
Wat de hoek om? Het gordijn? Ja, dat moest hier dus wel, want ik heb een groot raampartij (links op de foto) en nog een smaller raam aan de andere kant (rechts op de foto). Dat gordijn is maar 75 cm breed of zo.
Ik kon geen bocht in de rails gebruiken omdat het gordijn dan te ver van het kozijn afstond helaas. Maar dit is prima nu zoals het is.
Ja slim wel!
Met een bocht is inderdaad donkerder! En gordijnen tot aan de grond ook. Geen idee of je die al wilde
Thanks! Ja tot grond sowieso idd. Heb net gordijnen voor woonkamer opgehaald; inbetweens van kwantum.
Moet dus nog 3x gordijnen voor slaapkamers, verduisterend. En dan nog voor over de in betweens.
huh is gordijnen tot de vensterbank echt fout?
wij willen dat eigenlijk doen in de woonkamer…
Zal ik foto’s posten, misschien denken jullie dan ook dat het tot de grond moet bij ons.
@Chicago ik snap het niet helemaal. Ga je dat houten stuk als werkblad gebruiken? dus je gaat er op snijden etc? en welke kleur is je betonvloer dan?
maar dan met een kleine trap. het is een kinderbedje.
Of anders kijken voor een leuke wieg en de poten eraf zagen haha
Zouden jullie hier ook gordijnen tot de vloer doen?? Nee toch?
hier stond een foto
Ik moet de kerstboom lampjes nog wat netter doen hoor. Heb ze er ff ingesmeten om te kijken of ik voldoende snoer had.
Wij twijfelen qua gordijnen. Foto in spoiler en daglichtfoto.
hier ook
Wij twijfelen tussen wit of oker. Wit zou dan niet wit zijn zoals de foto maar meer warm crème zodat het wel bij de muren pst
tot de vloer en wit! oogt het groter
Maar dan zit de verwarming erachter… dat kan niet goed zijn toch. Plus dan zijn we zowat die hele hoek kwijt omdat het raam wat “dieper” zit.
En hoe los je dat hier op?
FOTO
Het gordijn verder de kamer in? Of een bocht? Of zit het daar gewoon een beetje scheef dan
Wij hebben gisteren een Samsung the frame gekocht met donker walnoothouten lijst en vandaag een loveseat voor eronder, zodat het echt meer een schilderij lijkt. En omg kan echt niet wachten tot het staat.
Deze loveseat komt eronder:
En het komt op deze muur allemaal:
Gat in de muur is de lichtschakelaar die ik vanmiddag naar de achterkant van de muur heb verplaatst, stopcontact ga ik morgen nog wegwerken.
Lamp gaat daar nog weg en radiator komt nog bekleding voor als we weer zin hebben om verder te klussen.
Oh en ja, ik zit love island te kijken haha
Ik snap je dilemma en zou het in jouw geval denk ik bij mooie houten rolgordijnen of deze bamboe rolgordijnen houden.
Ja maar deze bamboes schijnen heel erg door. We zitten in de etalage zegmaar… vanwege de privacy willen we echt gordijnen ophangen
Waar komt die loveseat vandaan ?
Zouden witte shutters geen optie zijn? Dan hou je toch de ruimte en wit zorgt dat het optisch groter lijkt.