Deze is van woononline.nl
Ze hebben heel veel kleuren. Wilde eerst die van sissyboy nemen, maar die hadden niet deze tealkleur waar ik echt verliefd op werd.
Hij heet Rodeo, bij sissyboy heet ie The Duchess.
Hmm… vind dat wat te modern. We hebben ook niet echt als doel de ruimte zo groot mogelijk te laten lijken. Ik denk dat we voor mooier crème kleurige halflange gordijnen gaan. Ook al is dat de grootste interieurfout die je kan maken
Mooi hoor, zal heel chique staan denk ik!’
Oh the frame! Jaloers! Echt dé oplossing voor die tv. Leuk dat jullie er een loveseat onder zetten!
Wij hebben die Samsung TV ook, maar dan met witte lijst. Zooo blij mee! Geniet ervan!
Wij hebben met name de gordijnen in de slaapkamer tot de vloer omdat dat donkerder is. En ik dan beter slaap.
Hier zou ik het wellicht niet doen ook ivm de warmte van de verwarming die dan (denk ik) tegen gehouden wordt.
Ik zou voor de witte kiezen trouwens
Ik zou hier voor plisse of vouwgordijnen gaan. Echte gordijnen tot op de radiator vind ik zelf niet zo mooi en lange gordijnen komen denk ik heel erg de kamer in vanwege die hoek.
Vind dit er gewoon prima uitzien! Leuk juist
Dank je, lang is niet altijd de beste oplossing. Ik vind jullie kozijn met hoekvensterbank heel mooi. Zonde om dat achter een lang gordijn te verbergen. Misschien kun je de radiator nog wat wegwerken
Koop lampen die je van kleur wit kan veranderen. Kun jij op de momenten wat sfeer kiezen en hij wit wit.
Dat kan een compromis zijn.
De lampen van Ikea, dus echt alleen de bolletjes zijn echt goedkoop. Dus daar zou ik het niet om laten.
Ja precies! Zo’n ombouw idd. We wonen in dit huis sinds 1 oktober en ik moet zeggen dat ik wel een beetje klusmoe ben Ondertussen
oh bah… nee dat lijkt me nou ook niks. Kan hij uitleggen waarom hij dat mooi vindt? misschien kun je de compromis dan in iets anders zoeken dan kleur licht? Bijvoorbeeld als hij zegt ja ik vind het fijn dat ik alles goed kan zien, kun je misschien wat extra ledstrips bevestigen? of als hij zegt ik hou van glans dat je een glanzende vloer neemt? het lijkt me echt niks om in wit wit te zitten. Wij hadden in ons huurhuis zo’n TL lichtbak in de keuken en dat was echt zo vreselijk… dat wil je echt niet in je huis
Ik heb niks tegen wit maar ik vind wel dat men bewuster een wittint uit mag kiezen, dus ik ben helemaal voor jouw grote wisseltruc
Maar is hij ooit in een huis met alles in de witste tint geweest (als in wat is zijn inspiratie)? Want deze beschrijving klinkt echt als een bezoek aan de tandarts.
nou zelfs bij de tandarts hebben ze dat niet…
maargoed tsja als iemand vindt dat een huis niet gezelig hoeft te zijn… dan ben je ook uitgepraat toch. dan is het gewoon een kwestie van tl buizen ophangen, bed neerzetten en klaar!
oke wij hebben philips hue, heb ze speciaal voor jou even op zn allerwitst gezet, en daarna op hoe we het normaal hebben. je krijgt er echt een ongezonde uitstraling van en het doet pijn aan je ogen. beetje als een tankstation wc.
wit
normaal
kan ook nog fotos maken van de woonkamer hoor, wat het doet… helaas zie je op de foto niet goed hoe scheel je er van wordt!!
ik zou oprecht een eigen plekje met een spiegel nemen dan, zodat je jezelf niet dat badkamer licht hoeft te aanschouwen… voor je het weet sta je 150 euro uit te geven in de douglas omdat je blauwe kringen onder je ogen hebt en een huid die eruit ziet alsof je iets naars onder de leden hebt…
Maar ik begrijp wel dat het iets is waar je samen uit zal moeten komen! ik zal er nu wel over ophouden hoor. Bij samen wonen hoort nou eenmaal dat je het over bepaalde dingen eens moet worden, en dat is soms moeilijk en soms makkelijk! In elk geval heel leuk dat jullie je plekkie helemaal gaan inrichten!
Hihi mijn vriend en ik zijn echt het tegenovergestelde kwa smaak hij is zwart/alto/gothic en ik hou van warm, gezellig, landelijk, Scandinavisch en mode:yum: