Interieurtopic

Ik ben ook wel heel benieuwd!

1 like

Ik ben ook wel benieuwd! Dus zou de foto’s ook graag zien

1 like

Jongens de ‘pluimen’ zijn weer mooi om te plukken nu! Denk dat ze over een paar weken helemaal mooi fluffy zijn maar vond ze nu al mooi genoeg.

16 likes

Ik zou het ook wel willen zien! :slight_smile:

Ik vind het zo ontzetten moeilijk om meubels te kiezen/kopen. Ik hou heel erg van zwart. En ik ben wat minder fan van echt een natuurlijk houtkleur. Op echt licht eikenhout na. Ik vind dit bijvoorbeeld fantastisch

Maar ik ben wel bang dat het heel donker wordt allemaal. Dan wil ik wel bijvoorbeeld een ander soort salontafel maar wat dan?

1 like

Ik heb het precies omgekeerd, en ik kom.zo veel zwart metalen meubels tegen. Grrrr

Dit combineert wel heel mooi met licht eikenhout vind ik! Heel stoer.
Of is een lichte kleur metaal salontafel niks voor je? Of glas!

Ja ik denk dat die combinatie met licht eikenhout ook wel mooi is. Maar mijn vriend is bang dat het niet mooi wordt.

En metaal vind ik dan weer niet zo.

@Shaaar dat heb ik nog nergens gezien!

Deze vind ik ook mooi. Die combinatie lichthout met zwart. Maar is echt megaduur. En goedkoper is het moeilijk te vinden of dan weer net niet

1 like

Waar is deze kast van?

https://www.misterdesign.nl/blackbird-opbergkast-ethnicraft.html

1 like

Mijn vrienden hebben precies die kast en een zwart tv meubel! Ik vind het echt niet te donker; ze hebben een mooi lichte houten vloer, donkergrijze bank en een licht kleed. Ik vind het prachtig staan bij hun!

1 like

Oh! Deze schiet me ineens te binnen:

Heb ik ook over getwijfeld, vond deze erg mooi en betaalbaar. Uiteindelijk voor een zwarte stalen kast gegaan, maar misschien dat deze nog in ons kantoor / 2e slaapkamer komt.

1 like

Goede tip, de meeste kasten daar vind ik wel meer echte eyecatchers. Mooi (en duur)!

1 like

Jij bent hartstikke handig, dus ik zou eigenlijk zelf zo’n posterhanger maken en dan in de juiste maat! :blush:

5 likes

Kan je die stukjes niet afzagen ofzo?

3 likes

Of zelf maken van latjes?

1 like

Ik snap je probleem niet. De latjes horen vrijwel altijd iets uit te steken. Vind je dat niet mooi?

Enige waar je wel rekening mee moet houden is dat je op zwarte/heel donkere meubels echt ieder stofje ziet liggen. Ik heb zelf een soortgelijk tv meubel en moet het eigenlijk iedere dag afstoffen. Op zich geen drama natuurlijk maar misschien wel iets om over na te denken. Een zwart bijzettafeltje heb ik mede om die reden de deur uit gedaan.

Haha ja dat is ook nog zo :(. Maar ik vind het zo mooi. Mijn vriend en ik zijn ook al 100 meubelzaken af gegaan en ik heb nergens iets anders gezien wat ik mooi vind. Of het is te duur.

wij hebben hoogglans besta in zwart en stoffen m nooit af… valt wel mee hoor!