Hahaha oh ik vond dat juist fijn aan deze bank maar ik lig dan ook vooral graag op een bank ben wel benieuwd wat voor bank eruit gaat komen met al je wensen
You and me both.
@anon86562306 Ik zou je de Vimle aanraden van de Ikea! Zit super lekker en heeft hoge(re) armleuningen.
Wij hebben een 3 zits met hocker van montel. Kostte 1000 euro en je kon de stof/pootjes zelf kiezen.
@Victoria ik wilde in eerste instantie terracotta, maar kwam uit bij een meer rozige tint. Het is karwei ps 1065. Die kleur lijkt op veel sfeerbeelden terracotta, maar is het dus niet.
@Victoria Ik heb red earth van farrow&ball op mn muur, is afhankelijk van het licht meer roze of meer oranje. Heb geprobeerd het op de foto te krijgen voor je.
Wat dacht je van:
Zo’n soort bank? Ze zijn in allerlei kleuren beschikbaar voor als je de perfecte match met je muur en meubels zoekt.
Iemand heeft ooit monchoutaart op m’n gele fluwelen bank gemorst (kersenkant omlaag) en die ging er in één veeg makkelijk vanaf. Alles blijft op de stof liggen ipv dat het er direct intrekt, heel handig
Edit: lees nu dat je al een fluwelen loveseat hebt dus misschien is een andere stof wel leuker
Oeh maar wel heel mooi! Waar zijn ze van?
Deze zijn allemaal van Westwing Now, maar ik heb zelf geen ervaring met bestellen daar
@anon86562306 Er zijn momenteel veel influencers die iets met westwing doen. Loont misschien om te kijken. Of er een kortingscode ofzo rondzwerft ergens. Volgens mij sowieso vrouwvanjou die er een samenwerking mee heeft/had
Wie was nou de forummer die een discussie met haar vriend had over de witheid van de lampen? Ik moest aan haar denken toen ik langs deze appartementen liep. Onderste heel gezellig, geel licht. Bovenste super klinisch wit licht
(En nee ze zijn niet aan het verbouwen ofzo. Hun huis is altijd zo intens wit)
Ik wil een foto toevoegen maar het lukt niet haha. Help
Haha is dit Utrecht, Zuilen?
Nee! Zou wel toevallig zijn als iemand het herkent haha, redelijk random huizen
Edit; of erger nog, als een forummer in dat kille witte huis woont
@crazyplantlady hahaha dat bovenste lijkt wel een tandarts of labaratorium.
wij hebben in de straat ook mensen en die hebben echt meeeega oranje/rood licht overal in hun hele huis. Niet normaal, vergeleken de huizen ernaast lijkt het soms wel een hoerenkast.
Overigens, ik ben op zoek naar leuke theedoeken. Weet iemand leuke adresjes/webshops daarvoor? Ik vind alleen maar saaie geruite overal.
H&M?
Edit: ging ff kijken maar hebben nu niet zoveel bijzonders
Haha ben jij mijn buurvrouw? Wij kregen hier een keer een opmerking over toen we net in ons huis woonden en onze Hue nog iets te roze/rood hadden ingesteld
Hahaha deze mensen hebben het licht al 10 jaar zo En ze zien er niet fancy genoeg uit voor een Hue.
@Unquestionable Ja die hoopte ik ook maar viel me wat tegen…
@Slaapmuts Bij de HEMA was ik geweest maar ik wil het liefst iets zwart/wits of iets met goudtinten of iets met groen/blauw en dat had de HEMA net weer niet.
Het moet hierbij passen:
(helaas niet mijn huis maar de inspiratie voor mijn huis)
Heb even gauw gekeken en daar hebben ze inderdaad wel meer maar nog steeds niet helemaal wat ik zoek…
Ik denk dat je bij h&m, Zara home, sissy boy en dille en kamille al een heel eind komt!