Interieurtopic

Ahhhh wij gaan zo de lamp boven de eettafel ophangen. ZO SPANNEND!

Woensdag komt de kast voor in de woonkamer, kunnen we eindelijk de wijnglazen enzo allemaal kwijt. En zaterdag komt er iemand voor advies en meten voor gordijnen, schiet nu op! Wonen er gewoon al 2,5 week :scream:

3 likes

Jeej vloer gedaan en het dressoir teruggezet! Zo leuk

33 likes

Ik zou persoonlijk voor iets als koningsblauw gaan, of een mooie dieprode kleur. Maar als je meer van rustig en neutraal houdt is dat misschien niet per se de beste optie.

1 like

Mijn ouders hadden dit ook en hebben 1 muur een taupe kleur gegeven. Dit vind ik best mooi.

1 like

Die foto’s zijn wel echt mooi!

Wauw!!! Dat is idd heel mooi

Iemand ervaringen met gordijnen van Karwei? Ze hebben deze week 25% korting dus dat is wel aantrekkelijk.

Inbetweens van Kwantum bevallen heel goed, maar kan daar niet slagen voor de overgordijnen en de verduisterende gordijnen voor de slaapkamer…

1 like

Waar houd je van? Vind zelf donkerblauw, donkergroen, terracotta, lichtroze altijd wel mooi.

Ik ben er heel tevreden mee! Ze zijn heel mooi op maat gemaakt en helemaal verduisterend. Wij hebben een stof van vt wonen geloof ik. Je kan ook staaltjes meenemen bij Karwei (moet je wel borg voor betalen)

1 like

Oh fijn!! Vooral die staaltjes, ga er zaterdag heen en dan heb ik nog een dag om te beslissen haha.

Ik vind dit echt heel mooi!

Goeie vraag! Heb een kwartiertje gegoogled maar niets gevonden wat erop lijkt. Kan je het niet op IG vragen? Of is dit een bekend iemand die duizenden berichten krijgt, haha.

Loods5! Kun je zelf nog mooie peertjes bij kopen.

Edit: dan is het er wel één… weet niet of je dat bedoeld of echt meer naast elkaar.

1 like

Is het niet gewoon een lampvoet zonder kap?

6 likes

Heb je dit toevallig nog gevonden? Ik ben ook op zoek naar zoiets. En dan idd betaalbaar :grin:

Ja eentje via bol rond de 50 euro maar die was te diep en te hoog, zag er niet uit. En schroefje kapot waardoor hij scheef stond. Wilde hem terugsturen wegens defect en mag hem houden maar weet niet echt wat ik ermee moet doen :laughing: gedoe allemaal… Dus nog steeds geen goeie gevonden die betaalbaar is.

Ah wat een gedoe zeg!
Als ik iets tegenkom zal ik je taggen

1 like

Jaaa lief! doe ik dat ook :wink:

Is dit misschien iets? https://www.kwantum.nl/console-tafel-castello-zwart-0731100?dfw_tracker=14995-0731100&utm_source=spotta&utm_medium=web&utm_campaign=

Niet helemaal wat ik zoek, eigenlijk een heel minimalistische, en dan 20 diepte ofzo, anders steekt ie te ver voor de wc deur door… Ik dacht er nu aan zo’n wandrek te kopen en ondersteboven op te hangen (met de dichte kant boven) Heb al grote ronde zwarte spiegel erboven van xenos.

Dit idee ter inspiratie had ik eigenlijk maar heb geen ruimte voor die diepte.