Ik ben zelf niet zo’n fan van veel grijs in een woning, maar bij jou staat het echt heel sfeervol!
Prachtig!
Iemand advies voor me?
Ik woon in een huurhuis en wil graag een muur verven. Mocht ik gaan verhuizen en de nieuwe bewoner wil alle muren wit hebben dan moet ik het weer wit maken voor ik eruit ga. Nu heb ik aan de betreffende muur een schilderij hangen welke ik er niet zelf af kan halen vanwege het gewicht en de afmetingen. Om het schilderij eraf te halen zou ik moeten wachten tot mijn vader een keer tijd heeft om langs te komen.
Nu kan ik er dus voor kiezen om om het schilderij heen te verven, hierbij zal ik dus sowieso de muur weer wit moeten maken wanneer ik ga verhuizen. Of ik moet wachten tot mijn vader een keer langs kan komen om het schilderij eraf te halen zodat ik het stuk muur erachter mee kan nemen. Het kan echter nog wel een paar maandjes duren voor mijn vader hier tijd voor heeft.
Ben echt weg van je olifant
Wauw. Kun je ook straks mijn huisje komen inrichten? Heel mooi dit. Mijn droom interieur!
Ik zou niet om het schilderij heen gaan schilderen, vraag me ook af of dat mooi wordt. Kan iemand anders je niet wat eerder helpen?
@lovewarrior Heel sfeervol interieur zeg!
Wie heeft een leuk idee voor mij? Heb een soort open ruimte boven mijn suitedeuren, staan nu plantjes maar ik wil er wat meer decoratie in.
Het is hoger dan twee meter, de ruimte is zo’n 30cm hoog denk ik.
Veel accessoires die ik al heb vallen erin weg.
Wil er liever geen boeken neerleggen want dat lijkt me weer vrij druk.
Ik houd van wit en goud, zat zelf te denken aan van die nep koraaldingen van de Zara.
Maar misschien heeft iemand van jullie een veeeeel beter idee, let me know!
Als je van goud houdt heeft de Zara en H&M home veel spul! Als je ook een beetje van die bohemian dingen houdt heeft Koya Living veel leuke deco. Ik zou de plantjes niet weg doen die zijn leuk!! Misschien in leuke gouden potten zetten?
Je kan ook een stapeltje boeken in dezelfde kleur neerleggen ipv een hele rij boeken. Dat is niet druk en ziet er wel leuk uit vind ik.
Plantjes zou ik ook laten staan ja, in gouden potten is een leuk idee.
En wat misschien ook leuk is is het achterwandje in een donkere kleur verven. Donkergroen/donkerblauw, zoiets. Vult het ook mooi zonder dat er dan nog veel bij hoeft.
Heel de muur natuurlijk! Woon je in de buurt? Misschien kan een FF’er je helpen?
dat betekent gewoon dat het van een producent is die er zelf geen branding aan wilt koppelen, iedereen kan dat meubel dan inkopen en zelf branden naar wens. Gebeurt heel vaak in de sector maar zie je toch het meest prominent met namaak van design klassiekers.
Kan je een foto van de kast posten?
Ik vind het heel mooi, maar ook wel een beetje alsof je in een showroom woont, alles matcht zo perfect. Ik mis een beetje het persoonlijke.
Maar mijn smaak is waarschijnlijk ook tegenovergesteld, mijn huisje is echt een samengeraapt zooitje van tweedehands, (gekregen) antiek en ikea, met accessoires in 20 verschillende kleuren.
Ik ga verhuizen naar een nieuwbouwhuis, dus moet de vloer en zo nog zelf kopen en ook wat meubels. Ik vind deze tafel heel mooi, maar wat voor vloer zou daarbij passen? Zou hem het liefst zonder een kleed neerzetten, maar heb een voorkeur voor een eikenhouten vloer, maar denk eigenlijk dat dat niet staat…
een lichte/bleke eik gaat hier wel mooi bij staan denk ik hoor!
@Gatta ik zou hem gewoon kopen, lijkt me niet echt een kast waar iets mee mis kan lopen
Komt ook omdat we er nog niet zo heel lang wonen! Maar ik ben juist wel heel erg van het sfeervolle/kaarsjes/bloemen etc. En ben bezig met een fotowand met foto’s van ons (wacht alleen nog even totdat de kleine er is haha)
Oh, dat klinkt wel nice! Vind het ook zoals gezegd wel heel mooi, ook al is het niet per se mijn smaak. Ben echt jaloers op de kachel ook, dat zou ik ook zo graag willen.
Heb helaas geen antwoord op je verenvraag, maar weet je misschien waar die stoelen van zijn?