Die zijn ook echt mooi ja. Ik had eerst bedacht geld te willen besparen op muurverf, maar de kleuren van Farrow & Ball zijn zo mooi, vrees dat het sowieso verf van dat merk wordt.
Ik ga straks denk ik even langs een F&B winkel voor advies over combi’s van kleuren. Ik ga jullie kleuren even hierin meenemen, @anon95960165!
Je kan die kleuren ook in een huismerk laten mengen.
Ik heb de zoektocht naar een bank een beetje op een laag pitje gezet en ben verder gegaan met m’n zoektocht naar eetkamerstoelen. De perfecte gevonden, maar echt te duur.
Jullie enig idee van een die hier op lijkt?
Alles met webbing of rotan in de rug en wel een normale zitting (geen zin in warme dagen afdrukken in mn benen en zit niet fijn) is oké.
Ben al bij leen bakker, kwantum, woononline en zelfs jysk geweest. Online gezocht bij wehkamp en bol.
Dit soort stoelen heb ik vorig jaar regelmatig bij sommige kringlopen gezien.
https://www.maisonsdumonde.com/NL/nl/p/antracietgrijze-vintage-stoel-van-vlechtwerk-en-massief-berkenhout-199159.htm
Dit is een heel ander model, maar wel een zachte zitting en gevlochten rugleuning. In welke prijsklasse zoek je?
M’n vriend heeft een irrationele haat aan kuipachtige stoeltjes.
Max 100 per stoel dacht ik aan.
Heeft 1 van jullie een Wooood kast? Bv de Woood James of de blackburn? Wij zijn opzoek naar een vitrine achtige kast voor de keuken, op het lege plekje (zie foto) We halen de prullenbak dan weg, gaat naar een andere plek. We hadden de Castello van Kwantum in gedachten… echter is dit koud materiaal (staal/metaal) en onze keuken voelt ook al ‘koud’ aan. Composiet aanrechtblad. Raambekleding (plissé) komt dinsdag, en we gaan komende week nog wat aan de muur hangen (2 Woood Meert + houten plank) naast de afzuigkap. Verder mept aanrecht nog aangekleed worden…
Tips? Echt een dilemma dit, haha.
Ik wilde ook ammonite van f&b maar die konden ze niet mengen bij de bouwmarkt? Nu heb ik de mengkleur rijst op de muren en daar ben ik enorm blij mee! Super mooi met witte kozijnen. Heb het hele huis in die kleur
Ik heb wel andere meubels van woood. Prima spul, maar niet van fantastische kwaliteit. Ik vond die james echt prachtig, maar zou zelf in deze keuken kijken naar iets met een neutraal kleurtje/wat licht doorlaat. Omdat die kast ook in je licht gaat staat en vrij massief is. Echt een prachtige keuken trouwens, megachique
Thanks voor de reacties, @Velours, @TanteBetje, @Lula en @anon37686689!
Geen kat hier, dus dat moet goed komen.
Willen idd verduisterende gordijnen en het raam is op het noordoosten, dus denk dat dat ok is tegen verkleuren.
Ik heb laatst deze spiegel van de muur gehaald omdat ik ‘m wilde verplaatsen en de halve muur kwam mee. Als je het weer van de deur af wil halen zou ik het niet doen denk ik.
Oh nee deze werden gelijk afgeschoten door mn vriend. Denk dat hij gewoon die van de foto wil maar dan niet dat ervoor betalen.
Man, ik vind mezelf al kieskeurig, maar stoelen en bank komen we gewoon echt niet uit met allebei onze eisenlijst. Heel irritant.
Ik heb er gewoon een over mijn deur, niet heel mooi maar wel praktisch. Of wil je echt zo’n staande passpiegel?
Waar zijn die originele stoelen van?
https://www.lumz.nl/tafels/eetkamertafels/eleonora-winsconsin-mangohouten-eettafel
Heeft iemand ervaring met dit merk? We zijn op zoek naar een nieuwe eettafel, maar er zijn echt heel weinig tafels die voldoen aan het beeld in mijn hoofd van hoe een tafel eruit ziet (klinkt dat logisch?). Deze vind ik mooi, maar heb ook geen idee wat voor stoelen ik erbij wil.
Ok, helder, dankjewel. Wat stom, zeg. Hopelijk heb je nu wel wat je wilde?
Oef, die zijn nog duurder dan de originele die ik liet zien.
Wel vet.