Haha o ja sorry dat wist ik maar onbekend in die regio he 
En dank je voor de tips! Gaan zeker daar dan ook nog even kijken!
Die ziet er ook mooi strak uit! Hoop dat het iets is
ik denk dat wij meer dan een half jaar hebben nagedacht over de tvkast⦠Ik heb een foto, niet zoān hele duidelijke en beetje kaal wel want toen woonden we er nog maar net. Maar dan heb je beeld!
Kast
weg
Heel mooi zeg! En ja ik vind het ook zo moeilijk. Terwijl je hebt zo ontzettend veel keuze maar het is het allemaal net niet dan. En ook al je al wat in je hoofd hebt. Terwijl wat wij willen is eigenlijk zo simpel. Strak, zwart en mat 
Mijn vriend gaat zelf een nieuw bedframe maken, we houden dan onze lattenbodems en matras. We hebben al een plan en weten welk hout en wat voor afwerking we willen. Het is allemaal niet moeilijk, maar ik ben benieuwd of iemand ervaring heeft met zelf een bed bouwen en hoe je kan voorkomen dat het bed gaat kraken. Heeft iemand daar tips voor?
Mijn man heeft ons bed gemaakt en die van mijn dochter.
Ze kraken niet. 
Hij maakt een frame van balkjes en daaromheen de afwerking. Nu hebben we bij beide bedden ook opbergruimte onderin en heeft hij telkens om de 60cm van hout een frame Gemaakt. (Lastig uit te leggen dit)
Maar bij vragen kan ik ze altijd doorspelen
Ohja, ik had het bed van je kind geloof ik gezien, supermooi!!
Bij ons komt er ook bergruimte met lades onder. Ik begrijp je uitleg niet helemaal, maar mocht mijn vriend er niet uitkomen, weet ik je te vinden
bedankt voor je reactie!
Andere vraag: weet iemand een mooi alternatief voor een lichtkoordje? Op de wc hebben we een schakelaar met zoān trekkoord en die standaard touwtjes zijn zo lelijk en saai. Ik wil liever ook geen touw, omdat ik dat viezig vind op de wc. Weet iemand een leuk alternatief?
Heeft iemand een tip voor een witte schoenenkast? Beetje in de stijl van de IKEA Hemnes maar dan geen Ikea modelā¦
The sims
Ik heb zelf alles in Floorplanner gedaan. Werkt niet altijd heel intuĆÆtief maar wel veel opties en het enige programma dat ik heb geprobeerd waar je goed afwijkende vormen kamers in kan zetten
Er is een site die wel eens eerder op het forum is gedeeld (of bij egf al?) waarbij je heel handig een plattegrond kan maken en 3d meubels erin kan slepen. Geen idee meer hoe dat heette (ja goeie tip), room oid?
Edit Floorplanner dus 
Enige tijd geleden was zo 1 tapijt echt hype hier, weet iemand nog waar deze te vinden is? Was hoogpolig als ik me niet vergis, creme met zwart patroon.
Jaaa dankje
Kent iemand deze website?
Ik kreeg hem via google als advertentie toenbik Westwing zocht. Ik zie daar mijn perfecte nieuwe salontafel, maar ben altijd een beetje huiverig voor (voor mij) onbekende winkels 
Kun je iets met een sensor ofzo?
Geen ervaring met de website maar we hebben wel stoelen van kavehome voor aan de eettafel. Die heb ik besteld via wehkamp dus misschien heeft wehkamp ook die salontafel?
Ha thanks! Net gekeken en helaas niet op Wehkamp. Maar dat zij het ook verkopen is al een goed teken voor mij ergens haha.
Wacht het nog even af (ook an evt reacties hier) 

Ze hebben dat merk ook bij Fonq. Volgens mij is die site gewoon oke hoor?
Wat hebben jullie voor ākunstā/muuropvulling?
Ik heb een lange witte muur waar mn bank tegen aan staat. Ik weet gewoon echt niet wat ik daar op wil hangen. Een mooi schilderij? verschillende ingelijste posters als een soort collage? En ixxi? Zo lastig!
Ik zit met het zelfde probleem 
Ik zag toevallig dat Cynthia (misslipgloss) daar wat had gekocht haha