Interieurtopic

Enige tijd geleden was zo 1 tapijt echt hype hier, weet iemand nog waar deze te vinden is? Was hoogpolig als ik me niet vergis, creme met zwart patroon.

Jaaa dankje

1 like

Kent iemand deze website?

https://kavehome.com/nl/nl

Ik kreeg hem via google als advertentie toenbik Westwing zocht. Ik zie daar mijn perfecte nieuwe salontafel, maar ben altijd een beetje huiverig voor (voor mij) onbekende winkels :grimacing:

Kun je iets met een sensor ofzo?

1 like

Geen ervaring met de website maar we hebben wel stoelen van kavehome voor aan de eettafel. Die heb ik besteld via wehkamp dus misschien heeft wehkamp ook die salontafel?

1 like

Ha thanks! Net gekeken en helaas niet op Wehkamp. Maar dat zij het ook verkopen is al een goed teken voor mij ergens haha.

Wacht het nog even af (ook an evt reacties hier) :see_no_evil::ok_hand:

2 likes

Ze hebben dat merk ook bij Fonq. Volgens mij is die site gewoon oke hoor?

1 like

Wat hebben jullie voor ‘kunst’/muuropvulling?

Ik heb een lange witte muur waar mn bank tegen aan staat. Ik weet gewoon echt niet wat ik daar op wil hangen. Een mooi schilderij? verschillende ingelijste posters als een soort collage? En ixxi? Zo lastig!

Ik zit met het zelfde probleem :sweat_smile:

1 like

Ik zag toevallig dat Cynthia (misslipgloss) daar wat had gekocht haha

1 like

Ik heb hetzelfde probleem en wilde eigenlijk een aantal hexagon (honeycomb?) wandplanken ophangen, maar kan nog geen mooie vinden

afbeelding

4 likes

Ja, misschien zou dat kunnen. Maar er zit een raampje in de wc deur (klinkt heel onhandig, haha, maar je kan rustig in privacy plassen :wink: ), dus licht is alleen nodig als het donker is. Vind een sensor dan niet nodig, want die reageert, denk ik, bij elk bezoek. Anders was het zeker een goede en schone oplossing geweest!

Lijsten, posters, spiegels een behangetje? Plank achter de bank waardoor die iets naar voren komt en daar plantjes, een fotolijst e.d. opzetten. Een gekleurd vlak of geometrische vormen schilderen. Je hebt ook allerlei muurbekleding van bv stukjes hout of een soort 3D vormen. Zoveel opties

1 like

@Fredje als je toch met de hue-achtige dingen aan de slag gaat kun je ook een sensor nemen en instellen dat alleen na zonsondergang de lamp aangaat bij beweging, en bijvoorbeeld ook dat de lamp midden in de nacht zachter aangaat zodat je niet bruut uit de slaapmodus getrokken wordt.

4 likes

In een sensor zit vaak ook een lichtsensor, dus wanneer die maar x licht heeft gaat de lamp aan. Heeft die voldoende licht gaat hij niet aan. Dus dat hij enkel aangaat als het donker is.

1 like

Dank voor de bevestiging, ook @mikselke.
Ik kende het niet en zag alleen maar franse/spaanse reviews, maar klaarblijkelijk ligt de ombekendheid aan mij :see_no_evil:

Dan ga ik de salontafel gewoon bestellen :partying_face::crossed_fingers:

1 like

Hue ja! Of anders ikea heeft nu ook iets vergelijkbaars

1 like

Ik heb boven mijn bank een paar zwevende planken met plantjes en mijn beamer, een groot schilderij en een ingelijste (kunst)foto

1 like

Ik wil een soort nachtkastje of middelgroot kastje zoals deze, maar liefst voor minder dan de €150 die deze kost. De kleur hoeft niet perse overeen te komen, vooral dat motiefje wat erin gegraveerd is vind ik zo mooi. Iemand ooit zoiets gezien?

1 like

Superfront.com heeft custom deurtjes voor de Ikea Besta in deze print, maar dan ga je niet goedkoper uit zijn.:see_no_evil: