Interieurtopic

Stoermetaal.nl
Fonq.nl
Flinders.nl
Rebellenclub.nl

Loods5 kan ik ook wel aanraden. Ze hebben bijna alles, dus je slaagt bijna altijd. Wel behoorlijk prijzig en een chaotische winkel, dus ik zou gaan als je alle ruimte en tijd hebt.

1 like

Als je van industrieel houd is Gigameubel misschien ook wel iets. Heb een prachtige kast gekocht daar, alleen service was ronduit kut.

1 like

Oh man ik ben gigantisch blij met mijn stalen kast van gigameubel maar de bezorging was zo raar en vreemd.
Van alle meubels die bij ons bezorgd zijn was die van gigameubel wel het meest lomp en onbeschoft maar heb er gelukkig wel een mooie kast :see_no_evil:

En in de winkel vond ik het personeel juist wel heel vriendelijk en behulpzaam :woman_shrugging:t2:

Ja bizar! De man kwam in zijn eentje een kast van 115kg brengen… meteen gebeld: dan blijven de bezorgkosten laag…

1 like

Bij ons idd in zijn eentje met een kast van 250kg. Moest ook een trapje (2 treden) op om in onze straat te komen (wat doorgegeven was). En wilde hem eigenlijk niet bezorgen want daar kreeg hij niet voor betaald. Hij vond het ook vreemd dat we niet een heel legio hadden verzameld om te sjouwen (had mijn moeder gevraagd en vriend zou er net wel net niet zijn). En ging eerst bellen dat hij het niet zou redden binnen de x aantal minuten. En of die dan wel meer betaald zou krijgen.
Uiteindelijk heeft die hem helemaal binnen gezet en het karton er zelfs afgehaald :woman_shrugging:t2:.
Vond het in ieder geval een rare gast.
Maar hij staat binnen en ik ben er blij mee, maar ga niet snel meer iets (groots) daar bestellen.

1 like

Weet iemand waar ze stoffen ladeverdelers verkopen? Ik haal het normaal gesproken altijd bij ikea maar die maten passen helaas niet goed in de lades die ik nu heb…

Amazon of aliexpress! En action heeft ook ladeverdelers, soort stoffen mandje.

1 like

Op zoek naar donkergroene en beige muurverf die niet te prijzig zijn. Farrow and ball heeft echt de perfecte kleuren maar veel te duur, iemand tips?

Zo’n groen. :slightly_smiling_face:

image https://hips-hearstapps-com.cdn.ampproject.org/i/s/hips.hearstapps.com/hmg-prod.s3.amazonaws.com/images/duck-green-w55-eem-snow-white-w1-eeg-1-2-farrow-ball-natural-history-museum-1568425654.jpg?resize=640:*

Je kan ook de kleur van f&b ook in huismerk laten mengen of bv flexa.

Je kunt de kleur van Farrow and Ball ook laten mengen in een ander (huis)merk. Stuk goedkoper. Hebben wij ook gedaan met onze groene kleur van Farrow and Ball.

Ik ontdekte in een zoektocht naar een kastje laatst maisonsdumonde en echt alles daar vind ik mooi

2 likes

Ik liep vandaag nogal verdwaasd door Loods5, ik snap er niks van. Op de benedenverdieping kwam ik een leuk kastje tegen en volgens de winkelmedewerker kon ik deze gewoon zo meenemen want ze doen daar niet aan dozen en zo?? Maar dan is het dus net alsof je showmodellen staat in te laden? Dat is toch ook niet praktisch, om een gemonteerde kast mee te nemen?

Thanks voor de tips! Ik ga er naar kijken :slight_smile: @Clarity @Popsicle

1 like

Hebben jullie ervaring met het zelf leggen van een klik PVC vloer? :blush:

Zo werkt dat idd wel bij Loods5. Je loopt als het ware door hun loods en pakt wat je leuk vindt. Alleen grote meubels kun je wel reserveren en laten bezorgen of later afhalen. In Zaandam heb je ook keukens en bedden en zo, dat werkt ook weer anders. Maar alles wat er staat is voor de verkoop en mag mee.

1 like

Thanks! Bijzonder. In de meeste winkels zou niemand de showmodellen willen (tenzij met korting :stuck_out_tongue_winking_eye:) dus waarom hier wel?

Ik zelf niet, maar mijn schoonvader heeft het bij ons gelegd. Is prima gegaan!

1 like

Zou zelf niet zo snel gaan voor showmodellen of er moet een goede korting op zitten , maar vaak zijn bij de wat betere/ duurdere merken de kasten sowieso gemonteerd.

iemand tips voor vergelijkbare bankenĀæ die niet 7000 euro zijn

meubilex heeft vergelijkbare banken. Misschien dat je daar iets vindt? online kun je de verschillende banken bekijken!

1 like