Interieurtopic

Ik heb mijn oog laten vallen op de Mads van BySidde, qua model lijkt die heel erg op deze alleen geloof niet beschikbaar in glad leer

1 like

Geen idee of iemand op onze verbouwupdates zit te wachten haha.

Onze woonkeuken is nu echt bijna klaar. Alle grote lijnen zijn afgetimmerd, de keuken is aangesloten, gas, water en elektra is klaar. De tafel (2.50) is er! Nu echt letterlijk alles (oud huis, alles scheef) afwerken (veel kitten en verfen).

De houtkachel moet nog aangesloten en maandag naar de ikea voor gordijnen en 2 perzische vloerkleden :smiling_face_with_three_hearts:

Alleen de vloerolie heeft vertraging helaas. Dat moet 4 dagen drogen dus we zitten er echt op te wachten. Foto’s durf ik echt niet goed te plaatsen, het is ZO herkenbaar, kan niemand anders zn huis zijn haha. Het is zo bijzonder geworden, écht blij mee (en dan is de vloer nog niet eens geolied, dat gaat echt het grootste verschil maken). Als iemand ze heel graag wil zien wil ik ze wel ik pb sturen :joy:

24 likes

Jaa ik houd van je verbouw updates! Super leuk dat het nu bijna klaar is!!
Blijf het maar zeggen maar volgens mij woon je in zo’n leuk huis! :heart_eyes:

1 like

Vindt je updates juist erg leuk. Klinkt ook allemaal zo vet wat jullie gingen doen. Ben best nieuwsgierig hoe het eruit ziet

1 like

Haha leuk :star_struck: ja ik ben zo dankbaar dat we in zo’n huis mogen wonen, altijd al gefascineerd geweest met die oude binnenstad huizen en dat sfeertje!

Hoi hoi, ik wilde graag deze look naast mijn bank creëren:

Liefst ook met mijn telefoon erbij:
9200000047496663

Mijn bank:

Hebben jullie een idee voor een tafeltje?

3 likes

Ander type tafel, maar wellicht is zo’n niervormig donkerbruin bijzettafeltje iets?

1 like

Heb je misschien een voorbeeld?

Dit soort! Bijna alle vintage winkeltjes hebben ze wel.

Ik denk dat je bij de kringloop ook genoeg dit soort tafeltjes kunt vinden? Misschien dat je ze dan nog wel even wat moet ‘pimpen’ maar een beetje robuust en afgeleefd past wel bij zo’n botanisch hoekje.

1 like

Jaaaa ik zou het heel graag zien!

Wilde je een pb sturen maar volgens mij kan dat niet omdat je je profiel op prive hebt staan? Zelfde voor @Medusa en @Lidcactus. Of is er een manier om dat te omzeilen?

1 like

ezgif.com-gif-maker

@Krabsalade ©

13 likes

Ik ben ook wel heel benieuwd!

1 like

Zou ik het ook mogen zien? Ben mega benieuwd

1 like

Ik ben ook wel benieuwd! Dus zou de foto’s ook graag zien

1 like

Jongens de ‘pluimen’ zijn weer mooi om te plukken nu! Denk dat ze over een paar weken helemaal mooi fluffy zijn maar vond ze nu al mooi genoeg.

16 likes

Ik zou het ook wel willen zien! :slight_smile:

Ik vind het zo ontzetten moeilijk om meubels te kiezen/kopen. Ik hou heel erg van zwart. En ik ben wat minder fan van echt een natuurlijk houtkleur. Op echt licht eikenhout na. Ik vind dit bijvoorbeeld fantastisch

Maar ik ben wel bang dat het heel donker wordt allemaal. Dan wil ik wel bijvoorbeeld een ander soort salontafel maar wat dan?

1 like

Ik heb het precies omgekeerd, en ik kom.zo veel zwart metalen meubels tegen. Grrrr