Wij hebben een bed dat lijkt op het tweede bed. Met opbergruimte. Nu hebben wij een hele ruime slaapkamer. Dus het oogt nog steeds heel ruim.
Qua opbergruimte vind ik het super praktisch. Al ons beddengoed ligt er in. Voor mij. Gevoel wordt het niet muf ofzo.
Ik heb er mijn winter dekbed in liggen in vacuüm zakken. Dan vind ik het wel ideaal.
Ik heb echt geen idee wat ik boven mijn bed wil het liefst wil ik iets semi erotisch en zelfgeschilderd, maar ik wil ook mooie landschapsfotos van vakantie en boven mijn bakje wil ik ook nog wat kleine foto’s, maar pfff
Nieuw behangetje! Nu maar hopen dat als de zwangerschapshormonen mijn lijf uit zijn, ik het nog steeds mooi vind
Hahaha ik had ‘m ook al!
Ben een beetje aan het kijken voor een nieuwe badkamer. Wat is dat duur zeg, niet normaal. Heb maar een kleine badkamer van nog niet eens 2 bij 2.
Als iemand nog goede badkamerwinkels weet beetje regio west Brabant.
Niet overal doen ze met montage erbij. Dan zijn de prijzen wel lager maar waar vind ik iemand die goed een badkamer kan zetten. Vind het maar moeilijk.
Mooi!!
Weet iemand zo’n bedbank idee? Ik vind deze qua idee ideaal (hij kan als stoel, als bed en als daybed achtig idee) maar ik hou niet van fluweel.Ik denk dat in deze tijd je niet snel iemand vind die een badkamer komt monteren. Zeker niet voor een redelijke prijs. Klusjesmannen.(of vrouwen) kunnen zo makkelijk aan werk komen tegenwoordig.
Dus ik zou wel kijken dat de montage erbij in zit. Iets zegt me ook dat dat minder gedoe geeft qua garantie?
Is dit iets?
Oja idd zelfde model, alleen ‘mijn’ kleur zit er niet tussen. Zoek iets beige achtigs
Ah ja die zit er inderdaad niet tussen. Kan ik ook niet zo snel vinden!
Wel roze en lichtgrijs, maar geen beige
Ja dat denk ik dus ook. Ben nu ook alleen aan het kijken waarbij de montage bij zit.
Thanks voor het meedenken
Ik lees even mee, wij willen ook onze kleine badkamer doen. Alleen wel een compleet andere regio; Apeldoorn/Deventer.
Vind het ook lastig en totaal niet leuk om uit te zoeken haha.
Ik weet ook iets te goed wat ik wil en dat maakt het niet makkelijker🙈
En via werkspot iemand vinden die de boel voor je wil installeren?
Compleet off-topic maar: we komen uit dezelfde buurt!
Wat moet er allemaal gebeuren en kun je (of je vrienden/familie) ook dingen zelf? Wij hebben zelf alles ontworpen en alle onderdelen besteld, zelf gesloopt, toen een aannemer de leidingen laten verleggen, stucen en tegelen en daarna alles zelf geïnstalleerd.
Het is een stuk makkelijker om in zo’n badkamerwinkel iets aan te wijzen en verder alles aan hen over te laten, maar dan gaat de prijs ook wel keer 3. Maar zelf een goede aannemer met tijd vinden is ook weer niet makkelijk, de onze zit in het midden van het land, maar zit ook al tot na de zomer stampvol.