Interieurtopic

Mooi! Waar is deze van?

Wauw mooi!!! Waar is die van?

Made! @EllaFitzgerald thanks! Alleen nu ik em in gewone stof vind ziet ie er toch een stuk minder uit als een fauteuil en meer als slaapbankje. Wilde em in de woonkeuken (onze woonkamer is boven) zodat ik ook lekker kan liggen zo nu en dan haha

2 likes

Ik zou het andersom doen; informatie inwinnen bij een monteur die de badkamer installeert en daar de spullen ook bestellen. Als je echt inspiratie nodig hebt, dan kun je de badkamershowrooms wel langs en foto’s maken/merken opschrijven.

Er zijn ook genoeg badkamershowrooms die niet zelf installeren, maar wel contacten hebben met monteurs (in Den Bosch zit van stip hout die werkt geloof ik zo, ik zit in die branche, maar net niet dit deel)

Anders heb je natuurlijk ook nog Brugman badkamers en meer van dat soort zaken die keukens en badkamers doen, maar ik denk dat je daar echt de hoofdprijs betaalt.

@Merel @Meghan Dank voor het meedenken!

Zelf kan ik helaas weinig, eventueel het sloopwerk maar dat is het ook wel. Leidingen of iets hoeven niet echt verlegd te worden. De indeling blijft het zelfde.
Vind het wel lastig om bijv iemand op werkspot te zoeken. Want hoe weet je dat die goed is. En wat als er iets misgaat met plaatsen met onderdelen etc.

Ik heb geen haast met het plaatsen van de badkamer. Als het wat langer duurt kan ik alleen maar wat meer sparen.

Ben ook langs wat kleinere zaken geweest die zelf niet plaatsen maar wel samenwerken met monteurs.
Ga maar vooral wat offertes laten maken. En kijken of ik via via nog bij iemand uitkom die een badkamer kan plaatsen.

Aah ja idd, meer een logeerbed he:)

Wow zoiets heb ik nog niet eerder gezien maar nu wil ik het hebben :scream: ziet er leuk uit én vet handig, zeker omdat we geen mega groot huis hebben maar wel regelmatig logees. Dank voor de inspiratie!

Nieuw kastje staat en de spiegel hangt, na een jaar, eindelijk ergens in het nieuwe huis haha. Nu het nieuwe bed nog en het kastje leuk inrichten.

69 likes

Hebben jullie tips? In onze tweede slaapkamer staat een witte malm make-up tafel met een zwarte velvet stoel. Heb een mooi wit/grijs kleed en de vloer is licht hout.

Ik zoek een kast waarin ik beddengoed, handdoeken, voorraadjes shampoos etc, maar ook wat klappers met administratie kan opbergen. Als je online gaat kijken zijn het vooral kleding kasten, boekenkasten of vitrinekasten. Maar dat is allemaal niet handig want die zijn vaak deels open of hebben ook een hang gedeelte. Een wat hogere ladekast zou ik opzich nog wel mooi vinden! Maar tot nu toe zijn die erg degelijk.

We houden dus van zwart/wit/hout en redelijk modern. Als iemand een gouden tip heeft?! :raising_hand_woman:t3:

Mooi! Mag ik vragen welke groen je op de muur hebt? Ziet eruit als een groen die ik ook wil! :grimacing:

Ik was net naar de Made showroom voor deze maar ze hadden hem niet staan (die showroom is trouwens piepklein, niet echt de moeite waard) vind hem heel mooi maar hij moet echt lekker zitten dus ik twijfel. Ben met meubels echt niet zo’n fan met online bestellen

2 likes

Factory Green van Flexa! :yum:

2 likes

Een vakkenkast van ikea misschien? Kan je beddengoed en handdoeken in mooie manden doen en de administratie gewoon in de vakken zetten.

1 like

Heel tof! Waar is die ronde spiegel van?

Umbra Hub spiegel. :slight_smile:

1 like

Ja zoiets heb ik nu van Ikea, maar dan smaller (en kapot dus moet sowieso een andere komen). Misschien kan ik me nog pimpen met leuke zwarte deurknoppen. Sla deze even op!

Hij is van de Kwantum, het merk heet Asford and sons :blush:

Ik ken nog wel een goede monteur/tegelzetter in de regio Brabant, je mag me een pb sturen als je zou willen.

Ik werd verliefd op allebei deze tv meubels Vooral op die onderste. Maar toen werd mijn hart gebroken door de prijs en donderde ik van mijn roze wolk af.

Heeft iemand nog tips voor winkels/webshops met zulk soort tv meubels? Gewoon simpel, strak, zwart (geen hoogglans!!! en ik wil geen ikea met hun bruin zwart) en best lang. Maar wel onder de 1000 euro.

1 like

Moooi! Waar is je kastje van?