De foto is van sfeer.nl dus denk dat de stoelen bij hen online wel te vinden zijn!
Jammer, ze staan niet op de site… Onhandig dat ze nooit reageren, dit zijn de eerste eetkamerstoelen die ik zie die ik leuk vind haha…
Ik denk dat ze geïnspireerd zijn op de Fest Amsterdam Monday Chair. Misschien vind je dat ook leuk?
Dank je voor het meedenken! Ik vind vierkante frame van de stoelen op de foto mooi en die Fest stoelen hebben een rond frame… Mocht je nog meer look-a-likes weten, hoor ik het graag!
Helaas, reverse image search levert ook niets op dus de foto is blijkbaar wel van hen
https://goo.gl/images/xzn3jg
Ik kwam ze via google tegen, of iets soortgelijks. (Hoop dat de link werkt)
Djeez wat een geld. Ik ga nog even zoeken naar look a likes haha… Thanks!!
Mocht je deze vinden, zou je dat hier dan willen delen? Ik vind ze ook prachtig en ga ook op zoek!
Ik vind je zijde bloemen (en de rest van je interieur ook) prachtig, waar zijn deze van?
Dankje! Gekocht bij een lokaal winkeltje hier in het centrum… Volgens mij heb je online ook wel wat shops die complete zijdeboeketten aanbieden (bloemenennaaldhakken.nl oid)
Heeft iemand hier toevallig een beetje inzicht in de kortingsacties bij Karwei?
Ik wil wat (oke veel haha) dingen in mijn huis gaan aanpakken en daarvoor ben ik flink aan het sparen. Nu is het de bedoeling om daar op zijn vroegst eind december (maar kan ook zomaar 2/3 maanden later worden) mee te beginnen. Ik wil o.a. een aantal meubels kopen bij Karwei. Nu zag ik dat komende week alle meubels daar 25% korting hebben. Komt die actie regelmatig terug of ben ik stom als ik die meubels niet nu alvast koop?
Dat is heel fijn! Dankje voor de geruststelling!
Oke nieuwe vraag haha. Voor de DIY’ers deze keer. Ik wil een stel wandplanken ophangen ter vervanging van mijn boekenkast en deze van IKEA hebben de perfecte maat én zijn zwevend (wat ik graag wil). Enige dilemma is dat ik deze niet zo heel mooi vind, maar als ik hem ietsje donkerder kan beitsen (wil wel graag een houtlook) zal dat volgens mij al veel schelen. Zal dat mooi worden of kan ik beter op zoek naar een iets duurdere plank die wel naar mijn smaak is?
Het is fineer dus dat is niet echt te beitsen. Licht opschuren en overspuiten gaat wel. Verven met roller of kwast wordt ook lelijk.
Hmm ja dat is ook zo. Ik zag op een blog iemand die een kast (volgens mij een Hemnes?) deels had gebeitst en dat was heel mooi geworden, maar dat is natuurlijk net ander materiaal. Dan ga ik even verder kijken want ik wil wel graag houten planken.
Je kan je inschrijven voor hun nieuwsbrief. Ze hebben elke week wel korting!
Ik vind persoonlijk van niet. De stijl en kleur is te verschillend als ze echt naast elkaar komen te staan. Ik zou dan eerder kijken voor iets dat in elkaar terug komt, dus of grijs/zwart leer, of stoffen stoel.
Nee vind het niet zo’n heel succes. De stoel wel mooi! Bank te paars zo
Ik ben überhaupt niet zo’n fan van grijze banken, maar vind de combinatie met het cognac ook niet zo’n succes. De stoel vind ik leuk, de bank meh.