Interieurtopic

De ikea besta heb je volgens mij wel in helemaal zwart?

Nee het tv meubel is echt zwart bruin helaas. Daarnaast hadden we wel ook nog besta kastjes en daar kunnen wel echt zwarte deurtjes voor. En dan kan je wel op de bovenkant een zwarte glasplaat plaatsen zodat het wel echt zwart lijkt.

We hebben die optie wel in ons hoofd want het is wel oké en voor die prijs. Maar het is het gewoon net niet dan in mijn hoofd door die glasplaat. Dat vind ik dan ook zonde

Wij hebben de zwartbruine nu, wilden eigenlijk ook zwart. Onze schilder kan hem nog impregneren en schilderen. We hebben twee * twee kastjes naast elkaar (omdat we niet zo’n gat aan de bovenkant wilden) en de gleuf ertussen kit hij af.

Al hangt hij nu, en hij lijkt gewoon zwart, dus voorlopig vinden we het wel prima.

2 likes

Woood sidetable!

1 like

Weet iemand nog een leuke website met prints, zoals Desenio?

Junique?

1 like

Hebben jullie tips voor fijne bedden? Ik vind boxsprings fijn slapen maar vind een bed met simpele houten randen mooier, maar vaak kraken bedden snel.

The Poster Club! Niet goedkoop maar ben heel tevreden met de kwaliteit en vind de prints prachtig.

1 like

Wij hebben deze tvkast thuis (in lichtgrijs) en hij is wel echt heel mooi. Heel degelijk gemaakt, ben er echt blij mee. We zijn eerst in Amsterdam in de winkel gaan kijken om hem in real life te zien. Het was inderdaad een rib uit m’n lijf, maar wel precies wat we zochten.

Oh echt?! Ik ben jaloers haha! Heb je een eigen foto? Als je die wilt posten natuurlijk. Ik moet zeggen dat nu ik heb gisteren heb gezien ben ik er ook soort van verliefd op en ben ik bang dat niks anders er meer aan kan tippen. Het is ook gewoon precies wat wij zoeken. En de rest is het net niet. Maar ik ben bang dat ik mijn vriend niet zo ver ga krijgen en het is ook belachelijk veel geld voor een tv meubel.

Nu gaan mijn vriend en ik morgen speciaal naar Nijmegen (we wonen in Rotterdam) om te kijken naar deze

ho-19_schuin_750x750 img_20191212_154241_2

Die komt ook wel aardig in de buurt en is ongeveer de helft goedkoper. Maar de foto’s online vind ik nogal onduidelijk dus ik hoop dat hij niet tegenvalt in het echt!

Welke winkel is dit? Zen?

Ja! Haha
Is het de moeite waard?

Vind ik wel! Onze bank komt er vandaan (mega fijn en top service) en heb genoeg andere mooie dingen gezien.

Oh gelukkig! Ik hoop dat het tv meubel mooi is in het echt. En we hadden nog een hotelbon dus we blijven gelijk een nachtje in Nijmegen :stuck_out_tongue:

1 like

Winkel zit officieel in Wijchen haha, maar vooruit ik vergeef het je :stuck_out_tongue_winking_eye: Leuk om een weekendje Nijmegen te doen, ga dan vooral ook even langs bij Homestock. En als je daar toch bent, daartegenover bij Zeezicht kun je heerlijk lunchen!

Haha o ja sorry dat wist ik maar onbekend in die regio he :stuck_out_tongue:
En dank je voor de tips! Gaan zeker daar dan ook nog even kijken!

1 like

Die ziet er ook mooi strak uit! Hoop dat het iets is :smiley: ik denk dat wij meer dan een half jaar hebben nagedacht over de tvkast… Ik heb een foto, niet zo’n hele duidelijke en beetje kaal wel want toen woonden we er nog maar net. Maar dan heb je beeld!

Kast

weg

1 like

Heel mooi zeg! En ja ik vind het ook zo moeilijk. Terwijl je hebt zo ontzettend veel keuze maar het is het allemaal net niet dan. En ook al je al wat in je hoofd hebt. Terwijl wat wij willen is eigenlijk zo simpel. Strak, zwart en mat :stuck_out_tongue:

1 like

Mijn vriend gaat zelf een nieuw bedframe maken, we houden dan onze lattenbodems en matras. We hebben al een plan en weten welk hout en wat voor afwerking we willen. Het is allemaal niet moeilijk, maar ik ben benieuwd of iemand ervaring heeft met zelf een bed bouwen en hoe je kan voorkomen dat het bed gaat kraken. Heeft iemand daar tips voor?

Mijn man heeft ons bed gemaakt en die van mijn dochter.
Ze kraken niet. :smile:

Hij maakt een frame van balkjes en daaromheen de afwerking. Nu hebben we bij beide bedden ook opbergruimte onderin en heeft hij telkens om de 60cm van hout een frame Gemaakt. (Lastig uit te leggen dit)
Maar bij vragen kan ik ze altijd doorspelen

1 like