Interieurtopic

Ohja, ik had het bed van je kind geloof ik gezien, supermooi!!
Bij ons komt er ook bergruimte met lades onder. Ik begrijp je uitleg niet helemaal, maar mocht mijn vriend er niet uitkomen, weet ik je te vinden :wink: bedankt voor je reactie!

Andere vraag: weet iemand een mooi alternatief voor een lichtkoordje? Op de wc hebben we een schakelaar met zo’n trekkoord en die standaard touwtjes zijn zo lelijk en saai. Ik wil liever ook geen touw, omdat ik dat viezig vind op de wc. Weet iemand een leuk alternatief?

1 like

Heeft iemand een tip voor een witte schoenenkast? Beetje in de stijl van de IKEA Hemnes maar dan geen Ikea model…

Wellicht zou je iets kunnen doen met een leren handvat en een houten ring?

1 like

The sims

29 likes

Ik heb zelf alles in Floorplanner gedaan. Werkt niet altijd heel intuĆÆtief maar wel veel opties en het enige programma dat ik heb geprobeerd waar je goed afwijkende vormen kamers in kan zetten

3 likes

Er is een site die wel eens eerder op het forum is gedeeld (of bij egf al?) waarbij je heel handig een plattegrond kan maken en 3d meubels erin kan slepen. Geen idee meer hoe dat heette (ja goeie tip), room oid?

Edit Floorplanner dus :sweat_smile:

1 like

Enige tijd geleden was zo 1 tapijt echt hype hier, weet iemand nog waar deze te vinden is? Was hoogpolig als ik me niet vergis, creme met zwart patroon.

Jaaa dankje

1 like

Kent iemand deze website?

https://kavehome.com/nl/nl

Ik kreeg hem via google als advertentie toenbik Westwing zocht. Ik zie daar mijn perfecte nieuwe salontafel, maar ben altijd een beetje huiverig voor (voor mij) onbekende winkels :grimacing:

Kun je iets met een sensor ofzo?

1 like

Geen ervaring met de website maar we hebben wel stoelen van kavehome voor aan de eettafel. Die heb ik besteld via wehkamp dus misschien heeft wehkamp ook die salontafel?

1 like

Ha thanks! Net gekeken en helaas niet op Wehkamp. Maar dat zij het ook verkopen is al een goed teken voor mij ergens haha.

Wacht het nog even af (ook an evt reacties hier) :see_no_evil::ok_hand:

2 likes

Ze hebben dat merk ook bij Fonq. Volgens mij is die site gewoon oke hoor?

1 like

Wat hebben jullie voor ā€˜kunst’/muuropvulling?

Ik heb een lange witte muur waar mn bank tegen aan staat. Ik weet gewoon echt niet wat ik daar op wil hangen. Een mooi schilderij? verschillende ingelijste posters als een soort collage? En ixxi? Zo lastig!

Ik zit met het zelfde probleem :sweat_smile:

1 like

Ik zag toevallig dat Cynthia (misslipgloss) daar wat had gekocht haha

1 like

Ik heb hetzelfde probleem en wilde eigenlijk een aantal hexagon (honeycomb?) wandplanken ophangen, maar kan nog geen mooie vinden

afbeelding

4 likes

Ja, misschien zou dat kunnen. Maar er zit een raampje in de wc deur (klinkt heel onhandig, haha, maar je kan rustig in privacy plassen :wink: ), dus licht is alleen nodig als het donker is. Vind een sensor dan niet nodig, want die reageert, denk ik, bij elk bezoek. Anders was het zeker een goede en schone oplossing geweest!

Wellicht kan je een hue lampje in de fitting draaien en de schakelaar die daarbij hoort gebruiken? Is wel een meer prijzige oplossing, maar ook een makkelijke manier om een standaard schakelaar te creƫren.

1 like

Lijsten, posters, spiegels een behangetje? Plank achter de bank waardoor die iets naar voren komt en daar plantjes, een fotolijst e.d. opzetten. Een gekleurd vlak of geometrische vormen schilderen. Je hebt ook allerlei muurbekleding van bv stukjes hout of een soort 3D vormen. Zoveel opties

1 like