Ik ben net verhuisd naar een nieuwe kamer waar een donkergrijze vloer in zit. Er is een muurtje dat ik in een andere kleur dan wit wil hebben, maar weet niet zo goed welke en dan met name icm die vloer. Ik heb een voorkeur voor groen- of blauwtinten, de wat donkerdere kleuren. Ik heb al heel lang geen kleur gehad op een muur, dus weet ook niet zo goed meer hoe het uitpakt in het echt.
Is er iemand hier met een donkere vloer die sowieso wat tips heeft om het lekker licht te houden? Ik heb gelukkig wel heel veel daglicht dus het is sowieso geen donker hol, maar ik heb bijvoorbeeld ook een donkergrijze bank dus ik wil niet dat het een soort van donkergrijze massa wordt :â)

?
Die duorolgordijnen zijn qua licht en inkijk natuurlijk ook heel handig, maar vind ik lelijk haha. Heeft iemand een ander goed idee waar ik nog niet aan heb gedacht?
mijn ramen zijn ongeveer hetzelfde als de jouwe en ik heb naar het tweede gekeken. Die kunnen van zowel onder als boven bewegen. Uiteindelijk niet gedaan want het ging me vooral om het tegenhouden van kou (enkel glas) en dat lijkt mee te vallen maar vind dat wel heel mooi staan