Interieurtopic

De kleur van dit lampje, omdat de meubels (mooi!) vrij donker zijn. image

1 like

Haha wauw, van jou vind ik dat echt een groot compliment! Helemaal wit kan ook mooi zijn inderdaad, bij jouw interieur zou ik het denk ik niet anders doen

Hier ook een witlover! Maar ik dacht bij dit plaatje direct aan terracotta :heart_eyes:

2 likes

Oh nou, zo spannend is mijn huis niet hoor :smile: Maar show pics als je eruit bent.

1 like

Ik vind de twee rood/roze tinten uit het kleed erg mooi bij je meubels staan. Goede smaak heb je trouwens!

1 like

@mercurysummer misschien oud roze? Of neigend naar terracotta rood?

Weet iemand waar je dit soort tafeltjes kunt kopen in deze stijl?

1 like

Volgens mij zijn die van zuiver.

Oh neeeeee zuiver is duur haha

1 like

Heel lichtgrijs of een roodtint (maar alleen als je ook aardig wat lichtinval hebt).

1 like

https://www.bol.com/nl/p/relaxdays-bijzettafel-set-van-2-scandinavisch-design-wit-hout-60x40-cm-40x40-cm/9200000083858613/

zoiets? die in de afbeelding zijn wel een stuk mooier

https://www.bol.com/nl/p/clp-design-eirik-bijzettafel-60-cm-x-h40-cm-hout-tafelblad-wit-onderstel-natura/9200000075662446/?bltg=itm_event%3Dclick%26mmt_id%3DXh4wFBBrW5vxho9wEZdIVAAAAe0%26slt_type%3Drecommendations%26pg_nm%3Dpdp%26slt_id%3Dprd_reco%26slt_nm%3Dproduct_recommendations%26slt_pos%3DC1%26slt_owner%3Dccs%26itm_type%3Dproduct%26itm_lp%3D5%26itm_id%3D9200000075662446&bltgh=p7HN-jryuMPaqqb0Bs9Nkg.1_6_7.12.ProductTitle

deze zijn in ieder geval rond

1 like

Oooooh thanks! Ik kan ze misschien wat opleuken met een marmeren sticker op het blad of zo. Voor die prijs kan dat best :grin:

Dat kleed is zo mooi! :heart_eyes: Waar is het van?

Ik denk ook dat een terracotta-kleur er heel mooi en warm bij staat, evt een verf met wat meer structuur erin. Voor een neutralere keuze misschien iets beige-igs?

1 like

Het is het Linie Design Metri Vloerkleed!

Bedankt voor al jullie tips. Jullie bevestigen wat ik zelf ook leuk vind dus dat is top haha. Nu nog even malen

1 like

Een plantenhanger voor aan de muur natuurlijk! Kan zo aan die plint. Hit me up als je er eentje wil.

9 likes

Iemans een idee waar je meer van zulke kastjes kan kopen? Mogen ook minder lang zijn en liefst niet te duur. :grimacing:

Specifiek deze met die freaky tak heb ik niet meer maar ik heb wel een berg takken van een mooie berk, uit m’n eigen tuin!

Stuur me een berichtje als je de link naar m’n shop wil, heb hem al te vaak gespamd hier.

Oh ben wel benieuwd hoe het er bij jou uitziet! Lijkt me een hele mooie kleur voor op de muur

Nou, ondanks dat het niet helemaal werd zoals je wilde is het alsnog een mooie kleur vind ik. Gelukkig nog op een mooie manier anders uitgeslagen

1 like

Daar heb je gelijk in hoor, ik kan ook echt wel veel geld uitgeven aan meubels als ik het echt mooi vind. Maar ik zag hier wel vaker zo’n oproep waar dan echt goede replica’s op gevonden waren. Altijd het proberen waard.

Ik wil graag iets van raambekleding voor onze achterdeur maar ik weet niet wat. Hebben jullie ideeën? In het hele huis hebben we (zwarte) houten jaloezieën. Ik dacht zelf aan iets van plissé gordijnen, maar weet dan ook niet welke kleur. Wat hebben jullie voor de deur? Wil er graag iets voor tegen de inkijk en in de zomer voor de warmte. Hier hoe het er nu uitziet.

7 likes