Leuke deurmat! Waar komt deze vandaan?
Dankjewel! ja dit had ik inderdaad ook in gedachten. Mijn vriend dacht alleen dat zwart te donker zou worden, maar bijpassend bij de jaloezieƫn is wel het mooist inderdaad.
@Nidorina haha thanks. Veel te dure prullenbak eigenlijk maar ben er heel blij mee.
@Wonder heb hem even opgezocht het is deze: https://www.deens.nl/nl/house-doctor-vloermat-harlequin-zwart-naturel.html
Ik zou het zuivel mogelijk gelijk houden, dus dezelfde jaloezieƫn of vaste shutters. Ik begrijp dat een jaloezie daar niet zo handig lijkt, maar hoe vaak doe je die deur open? Als je de jaloezie half dicht doet, werkt het al. En in de zomer trek je ze op als de deur veel open is.
Mooi interieur! Mag ik vragen waar die houten plankjes in de hoek van je keuken van zijn? Ik zoek nog zoiets voor een lege hoek hier
Weet je hoe zulk soort raambekleding voor de deur heet?
Ik ben ook naar zoiets op zoek, maar we hebben een aparte deur, dus moet even goed kijken hoe je het bevestigt.
Edit: sorry, even googlen werkt ook
Ik heb gegoogeld naar jaloezieƫn voor een deur maar kon geen goede info vinden of het nou wel of niet kan. Ik zou dat ook mooier vinden inderdaad. Zou het niet teveel gaan klapperen? (Aangezien je het niet vast kan zetten)
@de_kluizenaar tuurlijk! Mijn vader heeft ze zelf gemaakt van een eiken plank van de bouwmarkt. Was vrij eenvoudig volgens mij, kan hem wel even vragen hoe precies?
Kan je niet kijken of de luxaflex die jullie al hebben ook een variant met zijgeleiding heeft? Dan zitten ze van boven tot onder langs het raam vast en dan beweegt het niet als je de deur opent.
Als ik google op houten jaloezieĆ«en op deur kan ik genoeg vinden. En volgens mij kun je ook ook āzijgeleidingā krijgen, een staaldraad aan de zijkant, om te zorgen dat ze niet klapperen.
Een besta tv meubel met planken erop dan?
Ik heb jaloezieĆ«n voor mijn balkondeur. Als de deur open staat doe ik ze of helemaal omhoog (dan kan je hem ook āvastzettenā en klappert hij niet) of helemaal omlaag (scheelt insecten). Bevalt prima. Het is niet de meest fotogenieke optie (je houdt immers altijd jaloezie aan de bovenkant), maar het loopt wel erg mooi door met de rest van de raamdecoratie.
Ik las op de ene site dat het mogelijk was, op de andere site weer dat ze het juist afraden. Bedoelde meer dat ik niets kon vinden hoe handig het is in de praktijk. Dankjewel, ga dit even nakijken.
@Shaaar bedankt! Dat klinkt goed.
Geen idee, maar wil wel echt even zeggen dat ik je huis er suuuperleuk uit vind zien! Heb je nog meer fotoās van je inrichting?
Ah dankjewel! Ik heb wel een aantal fotoās meer, volgens mij hebben die al eens hier gestaan.
Wat voor formaat is je tafel?
Ik twijfel zelf al een tijdje of ik nou een 1.20/ 1.30/ of 1.40 moet nemen
Als je voor pliseegordijnen wil kijken, bij veneta kun je (volgens mij) gratis monsters bestellen en thuis testen of de kleur iets is!
Dit is een 1.30. Er staan 6 stoelen aan en dan heb je ook genoeg ruimte (ook om te eten bv). We hebben er ook met 8 aan gegeten maar dat wordt wel echt krap.
@Toeptoep dankjewel! Heb zelf de jaloezieƫn ook via Veneta, maar wist niet dat ze je ook op proef kan bestellen.
En mag ik dan ook nog vragen welk merk het is?
Nou ja niet echt op proef, je kun kleine āstukjesā thuis krijgen. Zodat je het materiaal en de kleur kunt beoordelen
Prachtig!!!
Ja dat begreep ik er ook van haha. Dat is ook al genoeg hoor, gaat meer om de kleur/materiaal. Bedankt!