Oh sorry had dit gemist. Hij is van Studio Henk.
Ah oke, nee je hoeft het niet na te vragen hoor maar ik hoopte dat ze ergens kant en klaar te koop waren want ik wil al heel lang van dat soort plankjes en mijn vriend wil die wel maken maar dat duurt waarschijnlijk nog maanden
Waar is dat rekje / schapje van in de keuken links? zou echt perfect bij ons passen!
Die is van Woood. Ik heb hem bij Karwei gekocht. https://www.karwei.nl/assortiment/woood-metalen-wandrek-meert-90x90x15-cm/p/B580156?gclid=Cj0KCQiA9orxBRD0ARIsAK9JDxSdy-ny3Bl1qMhgtlDGVgO4bK4aDpSLd3LjoUZnrm4kqCbqlqsXwGQaAp6aEALw_wcB&gclsrc=aw.ds
Had ik kunnen weten haha! Heb daar al best wat van, Thanks Denk dat dit een goeie oplossing is voor onze keuken.
Waaauwie! Echt super leuk zo, heel gezellig en toch ook modern en strak! Ik ga dit aan mijn vriend laten zien als moodboard haha, alleen op dat roze zal hij wel niet happig zijn
Ik ben op zoek naar een soort van Besta tv meubel, laag en mag best lang zijn (2,5-3 meter) maar liefst volledig in ‘echt’ hout zodat ik het kan behandelen met een olie zodat het bij het parket en de deuren past.
Vrees dat multiplex zwart of wit te strak is voor ons huis.
Ik vroeg al een offerte bij een meubelmaker en die kwam met een prijs tussen de 2000€ en 3000€, zou dat niet goedkoper kunnen?
Ik wil eigenlijk nog een dressoir (eveneens 3 meter) in dezelfde stijl namelijk en nog eens €3000 is dan gewoon te veel. Iemand tips zowel voor tv meubel als dressoir?
Zit er op eikentafels.nl iets bij wat je mooi vindt? Ik heb daar m’n badkamermeubel vandaan, de artikelen op hun site zijn voorbeelden, ze kunnen alles in elke lengte/breedte maken die je wil, met laatjes of plankjes of deurtjes etc, met olie of lak of blank afgewerkt, en de prijs viel mij reuze mee voor een massief houten meubel van topkwaliteit!
Goeie tip! Ik woon wel in België dus hopelijk kan dat ook, maar ik kende de site niet, ga meteen kijken!
Even op de website gekeken, supermooie tafels.
Helaas beetje boven budget
Ja zijn helaas prijzige tafels. Wij hadden deze gezien bij Loods 5 en vonden hem meteen heel mooi totdat we de prijs zagen haha. Maar daarna nooit meer een tafel gevonden die we allebei mooi vonden.
Vind het ook zo lastig, wil graag een ronde met een niet te dik blad van en niet de massievve poot. En dan ook voor max €1000.
Ik zou het onderstel en het blad los kopen. Heel veel winkels hebben ronde eiken bladen voor 200-300 euro. Dan kan je een slanker onderstel dan gebruikelijk is erbij shoppen.
Voorbeeld: dit blad.
Met losse hairpinpoten
Of een onderstel zoals deze dat heeft: https://www.fonq.nl/product/moos-kilian-eettafel-120-cm/439668/
Net een grote poster, 2 beeldjes en 2 spiegels opgehangen in de woonkamer en wat een sfeer meteen. Elke dag zo blij hier.
Oooh morgen komen de bank en het bed. Maar we hebben een beetje paniek want de lift is vrij smal?! Ik ben ook gewoon aan het werk en mijn vriend is in het huis. Ben zo benieuwd ook hoe het staat in de ruimte
Wij zijn ook naar een soortgelijke tafel op zoek, hebben net (net als de tip van Shaaar) geconcludeerd dat een los blad en poten waarschijnlijk het voordeligst is. We overwegen dan zulke poten voor het onderstel (net iets steviger dan hairpin legs maar niet té stevig): https://www.etsy.com/nl/listing/643326357/metalen-eettafel-poten-voor-ronde-tafels
De meeste meubelen zijn zo ontworpen dat ze in een lift en door de voordeur heen kunnen.
Een bank kan uit 2 delen bestaan en het matras is opgerold en platgewalst(alle lucht eruit).
Wat vind je van Sav en Okse tafels? Wij hebben de Olger en zijn er heel blij mee.